ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 705 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 995

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 705 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -266,过去 24 小时变化为 -10,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.53%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.02% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 271 次浏览,首日通常累积 792 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 705
订阅者
-1024 小时
-387
-26630
帖子存档
‏اگه میدونستید چقدر سخته و چقدر طول میکشه تا بعضی آدم‌ها دوباره سلامت روان و شادی خودشون رو بازیابی کنن متوجه میشدین که چرا با کوچک‌ترین رفتار سمی درها رو میبندن و فاصله میگیرن و چرا در مورد افرادی که اجازه دارن تو زندگیشون باشن سختگیر هستن

درست گفتی مامان. قرار نیست چون به کسی خوبی کردم، بهم بدی نشه. آدم‌ها همینن…

من انقدر حساسم که هر تغییر کوچیکی توی لحن، مکالمه، یا بی علاقگی آدمارو میفهمم و واقعا هم به دل میگیرم:(

‏از من به شما نصیحت هیچ وقت همسرتون/ پارتنرتون رو جلوی خانوادتون، خانوادش و یا دوستان محض خنده، محض اعتراض خورد نکنید، همیشه احترام بزارید به هم تا بقیه هم بهش احترام بزارن🤝

‏رنجِ همدیگه‌رو محترم بشماریم، ظرفیتِ روانی و عاطفی هرکدوم از ما متفاوته.

واضح ترین نشونه از اونایی که عقده روانی دارن، فخر فروشی و پز دادنه. از اونجا که فرد در طول زندگیش کمبود چیزی رو حس میکرده و به تازگی بهش رسیده سعی داره با فخر فروشی به دیگران ثابت کنه که تو جایگاه خاصی از اجتماع قرار گرفته.

روابط زناشویی موفق: زن ناراحت میشه و مرد عذرخواهی میکنه مرد ناراحت میشه، زن از ناراحتی اون ناراحت میشه و مرد از بابت ناراحتی خودش عذرخواهی میکنه

بهترین هوش مصنوعی ها که به تولید محتوات خیلی کمک می‌کنه »»»» ۱- هر سوالی داشتی ازش بپرس : ChatGPT ۲- متن بنویس برات عکس میسازه، عالیه برای استوری : Copilot ۳- عکسهاتو به ویدیو تبدیل میکنه : RunwalML- Gen3 ۴- لوکیشن تولید محتوا نداری؟ با این بسازش : Adobe Firefly ۵- راز تغییر چهره ی عکسها همینجاست : Remmaker ۶- کافیه ایده ای که داریو بهش بگی برات موزیک میسازه : SUNO ۷- میخوای صداتو به هر شخصیت کارتونی تغییر بدی؟!  Musicfy lol ۸- پس زمینه ی عکسهاتو بدون افت کیفیت جدا میکنه : Ai.nero ۹- ساخت کاراکترهای معروف سخنگو: Dreamface

اون هیچ‌وقت واسه درداش از هیچ‌کس کمک نمی‌خواست، می‌رفت تو خلوتِ خودش ناپدید می‌شد و وقتی حالش یکمی بهتر شد، برمی‌گشت…

این بیت برای ۹۵٪ ما ایرانیا صدق میکنه: موی بشکافی به عیب دیگران چو به عیب خود رسی کوری از آن؟

‏شايد همه چي درست شه ولي درست شدن با مثل اولش شدن خيلي فرق داره...🤌

‏خلاصه اینکه پس از گول خوردن‌های فراوان و ضربه‌های متعدد بالاخره یجایی متوجه می‌شی هرکسی که قشنگ حرف می‌زنه قشنگ‌ عمل نمی کنه عزیزم!

می‌دونی چیه؟ واقعیت اینه که آدم‌های با اصالت، سرشون توی کار خودشونه و راجع‌ به بقیه اظهار نظر نمی‌کنند.

آدمی که من براش مهم باشم،بهم احترام میذاره آدمی که من براش مهم باشم،بهم حس امنیت میده آدمی که من براش مهم باشم،ازم چیزیو مخفی نمیکنه آدمی که من براش مهم باشم،نمیتونه راحت از دستم بده آدمی که من براش مهم باشم،هرکاری میکنه تا خوشحالم کنه آدمی که من براش مهم باشم،اگه ناراحتم کنه هرکاری میکنه تا از دلم دراره آدمی که من براش مهم باشم،نمیتونه از حالم برای مدت طولانی بی خبر باشه ”آدمی که من براش مهم باشم با کاراش بهم نشون میده که برام ارزش قائله،نه حرفاش“

احتمالا برایش دوران سختی بود دورانی که تقلا می‌کرد زندگی کند، پیشرفت کند، خوشحال باشد، اشک بریزد اما خاموش نشود، نفس بکشد بدونِ درد، نترسد، بجنگد، نرود و بماند، بسازد، انسان باشد، زنده بماند، زنده بماند، زنده بماند...

وقتی دخترم ۳ سالش بود، گفتم بیا با هم مچ بندازیم، گفت الان چکار کنم؟ گفتم باید سعی کنی دست بابا رو بخوابونی، اونم دستمو ناز کرد و گفت: لالا، لالایی، دست بابا بخواااابه...🥹 الان فهمیدید چرا فرزند دختر اینقدر عزیزه؟

من کسی که دوستش داشتم را رها کردم، اتفاقا آدم ساختن و ادامه دادن هستم؛ اما اگر قرار باشد همیشه در حال تلاش کردن برای این باشم که بگویم" من وجود دارم" ترجیح میدهم فراموش شوم... @SoulofDream ✔️

تو زندگی دنبال کسایی بگردین که حوصله‌ی زندگی کردن داشته باشن! واسه از سر باز کردن کار نمیکنن، تو کمپ میز میچینن، سبزه عید و از اسفند سبز میکنن، واسه یه قهوه خوردن تک نفره ماگ خوشگل میذارن، غذارو تو دیس میکشن… همین چیزای کوچیک ینی زندگی. حوصله داشته باشین واسه زندگی.

تصمیم گرفتم از پیشت برم، نه که چون دوست ندارم بلکه چون رفتار تو باعث شده حس کنم اضافی‌ام، عزت نفسم اجازه نمیده به هر قیمتی بمونم، مدتیه کنار تو احساس کم ارزشی میکنم و میبینم که انتظاراتم برآورده نمیشه. بارها خواسته هامو گفتم اما شنیده نشدن. به همین دلیل فکر میکنم پایان این رابطه برای هر دومون بهتره، چون علاقه به تنهایی برای دوام یک رابطه کافی نیست، درد جدایی رو میپذیرم چون فکر میکنم رابطه جز علاقه به چیزای دیگه هم نیاز داره.

«مهم‌تر از کسی که مهربان است کسی‌ست که مهربانی را می‌بیند و ثابت می‌کند که جوابِ خوبی خوبی‌ست.»