ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 697 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 613,并在 伊朗 地区排名第 16 925

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 697 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -223,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.78% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 180 次浏览,首日通常累积 745 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 697
订阅者
-324 小时
-207
-22330
帖子存档
از اینکه یه سری آدم ها رو تو زندگیم دارم که باهاشون حتی چای خوردنم حال میده ؛ واقعا خوشحالم 🤍

خیلی خسته‌ام اما به خودم میگم یکم دیگه تحمل کن شاید فردا بهتر باشه.. یکم دیگه تلاش کن ، شاید همین تلاش آخر راهی جدید به روت باز کنه... یه بار دیگه دل به دریا بزن شاید همین موج، تورو به ساحل برسونه یه بار دیگه قدم بردار، شاید همین قدم ، خورشید پشت شب رو نشونت بده

بزرگ‌ترین ایراد من؟ این‌ که من هیچوقت به کسی الکی اهمیت نمیدم اگر به کسی اهمیت میدم، واقعا از تهِ قلبمه.

تو تنبل، بى‌انگيزه يا گير كرده نيستی. تو بعد از سال‌ها زندگی در حالت بقا، خسته‌ای. این فرق دارد.

من بدى نكردم؛ حتى وقتى درد اجازه مى داد، شرافت اجازه نداد…

نمیدونم چطور باید توضیح بدم، ولی مهمترین چیز توی رابطه، اشتیاقه. فرقی نداره چه نوع ارتباطی باشه، اگر حس کردی یه آدمی برای ارتباط با تو اشتیاق نداره، به حس دلت اعتماد کن و فاصله بگیر. کسی که مشتاق تو باشه، نمی‌تونه نسبت بهت بی‌حس بمونه...

آدم‌هایی که توجه و حضورشون رو نشون میدن؛ همیشه برای من ارزش بیشتری دارن، بی تفاوتی هیچ‌وقت جذاب نبوده.

تو اوج وفاداری وقتی که چشامو رو همه بسته بودم و فقط یک نفرو میدیدم بهم خیانت شد! من یک بار این اشتباهو کردم چوبشم خوردم دیگه اون ورژن من به هیچکس نمیرسه، حتی اگه دوسش داشته باشم

به خاطر سلامت روانمم که شده از این به بعد میخوام گند بزنم به سر تا پای هر کسی که ذره ای بخواد بهم فشار و استرس وارد کنه...

در نهایت دریافتم که خودم باید این روح خسته را تیمار کنم، خودم باید دستان مشت شده‌ی انسان در آینه را باز کنم و خودم باید به او صلح بیاموزم، خودم باید از من مراقبت کند، خودم باید پرستارش باشم، خودم باید دوستش باشم، خودم باید نگرانش باشم، خودم باید تن زخم خورده‌ام را به خانه بازگردانم، برایش قهوه دم کنم، خودم.

بر من لحظات بسیاری گذشته... شیرینی‌های بسیاری تجربه کرده‌ام و تلخی‌های بسیاری پشت‌سر گذاشته‌ام، آدم‌های بسیاری را شناخته‌ام و باآدم‌های بسیاری همنشین بوده‌ام... بی‌نهایت شاد بوده‌ام و بی‌نهایت غمگین. بی‌نهایت امیدوار و بی‌نهایت ناامید. بی‌نهایت عاشق و بی‌نهایت فارغ. بی‌نهایت آرام و بی نهایت، ناآرام. بی‌نهایت معمولی و بی‌نهایت عجیب... اما... اما... اما... اعتراف می‌کنم که هیچ‌ زمانی به اندازه‌ی حالا سرسخت و بی‌تفاوت و نسبت به احساسات خودم بی‌رحم نبوده‌ام! #نرگس_صرافیان_طوفان

نصیحت امشب: آدم لازم نیست همه چیزو تجربه کنه. بعضی چیزا قشنگه که هرگز تجربه نشه؛ به آدم جهت میده، شخصیت میده، حد و مرز میده!

گفت: چیزی عمیق بگو... گفتم: من با کسانی خندیده‌ام که وحشتناک‌ترین چیزها را در مورد من گفته‌اند و فکر می‌کنند من نمی‌دانم...

ولی راست میگن؛ وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم ها اندازه کمبود هاشون پز میدن.

نگاهم به همه‌چی تغییر کرد وقتی اینو خوندم… توی دنیا فقط دو نفر هستن که باید باعث افتخارشون بشی: • نه پدر و مادرت هستن • نه زن و شوهرت • نه بچه‌هاته اوّلیش نسخه ۱۰ سالهٔ خودته که کلی آرزو داره. دوّمی‌ش نسخه ۸۰ ساله‌ت هست که کلی خاطره داره. اگه این دو نفر از زندگی که کردی راضی باشن، یعنی راه درست رو رفتی. و یاد داشته باش که چشمشون همین الان دارن بهت نگاه می‌کنن! برای تایید دیگران، نه برای تحسین دنیا... فقط برای اینکه وقتی به عقب نگاه کردی، بتونی با اطمینان بگی: من اون‌جوری زندگی کردم که دلم می‌خواست.

هر آدمی تو زندگیش بار‌ها خرد شده و خواهد شد برنده اونیه که تیکه هاشو برداره و از نو شروع کنه . . .🌱💚

دلیل خیلی از رنجش‌های ما اینه که به اندازه‌ی شخصیت خودمون کسی رو تحویل میگیریم نه به اندازه‌ی ظرفیت اون شخص خیلی از آدما وقتی بهشون احترام میذاری به جای اینکه فکر کنن تو خوبی فکر میکنن خودشون تافته‌ی جدا بافته‌ان.

به قدری انتخاب آدمای دورت تو سرنوشتت و حال و روزت تاثیر داره که اگه اهمیتش رو میدونستی حاضر نبودی با هر کسی رفت و آمد و حتی صحبت کنی. مراقب انتخابهاتون باشید.

براتون کسی رو آرزو میکنم که: حامی باشه. کسی که بتونید بدون ترس از قضاوت همه چیز رو براش تعریف کنید. کسی که هیچ‌وقت بهتون حس ناکافی بودن نده. کسی که جوری نگاهتون کنه انگار خوشگلترین موجود دنیایید. کسی که روزای خوب و‌ بد همیشه پیشتون باشه. کسی که پناهگاه باشه، کسی که وقتی دنیا آوار میشه رو سرتون بگید خداروشکر که دارمش. کسی که اگه کار اشتباهی کنید، اولین نفر به اون زنگ بزنید. کسی که بودنش بیارزه به نبودن همه.

بله، من به دل میگیرم! چون واقعا مطمئنم آدما خوب میدونن دارن چیکار میکنن و چه حرفی میزنن.