ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 706 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 977

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 706 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -253,过去 24 小时变化为 3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.01%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 366 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 706
订阅者
+324 小时
-247
-25330
帖子存档
شنیدی میگن فلانی نجیب زادست! یعنی نجابتش ریشه داره؛ از خانواده، از نسل، چیزی که تو حرف زدنش، راه رفتنش، حتى تو سکوتش پیداست! اصالت رو نمیشه بازی کرد؛ خودش لو میده. اما یه چیز دیگه هم هست؛ منش نجیب زادگی رو میشه به دست آورد، به شرطی که زیربنات سالم باشه. به شرطی که خیلی کارها رو نکنی؛ جلوی خیلی از خواسته هات بایستی. از خیلی لذت‌ها بگذری، فقط چون میدونی به یکی دیگه آسیب میزنه يعنى بلد باشی میتونی، اما نمیکنی. و این آسون نیست. نجیب زادگی اصالت میخواد، ریشه میخواد، و آدمی که حاضر باشه هزینه‌ی درست موندن رو بده

این روزها فقط به من ثابت شد که خوب کردم با خیلی‌ها قطع ارتباط کردم! خوب کردم عطای خیلی همکاری‌ها و منافع را به لقایشان بخشیدم و خوب کردم کنار گذاشتم و خوب کردم از خیلی رفاقت‌ها و صمیمیت‌ها دست برداشتم. زمان شبیه به پیامبری مقدس دنبال آدمی راه می‌افتد تا به وقتش انگشت بگیرد سمت حادثه‌ها و آدم‌ها و به ما اثبات کند که رفتارمان درست بوده یا از همان اولش اشتباه می‌کردیم... زمان دست بردار نیست، می‌چرخد و تمام نقاب‌ها را کنار می‌زند، تمام دست‌ها را رو می‌کند، به تمامی بخش‌های تاریک، نور می‌تاباند و تکلیف همه چیز و همه کس را روشن می‌کند ... #نرگس_صرافیان_طوفان

میدونین چرا ادمایی‌ که عزت نفس بالاتری دارن زندگیشون بهتره؟ یه دلیلش اینه که آستانه تحملشون برای آزار و بد رفتاری خیلی پایینتره. انرژی منفی و برخورد بد رو خیلی سریع میگیرن و متوقفش میکنن. کسانی که عزت نفسشون پایینه، خیلی بیشتر تحمل میکنن، اینجوری نیست که همیشه اتفاقهای بد برای اونها میفته، بلکه اینها همه اون رفتارها و رو که از اول ممکنه کم و کوچک باشه تحمل میکن تا به حد خیلی بد میرسه چون به اینکه باهاشون بدرفتاری بشه و اونها هم عکس‌العملی نشون ندن عادت دارن. وقتی خودتون عشق اول خودتون باشین وجودتون رو از بدیها محافظت میکنین. 👤دکتر اماندا هنسن

فاجعه آن جاست که رنج، عادی می‌شود و انسان‌ها یاد می‌گیرند با چیزی کنار بیایند که هرگز نباید پذیرفته می‌شد.

حقیقت سخت: اگر صبر کنید تا حالتان بهتر شود و بعد زندگی کنید شاید تا ابد منتظر بمانید، بروید و زندگی کنید غمگین انجامش دهید... مضطرب انجامش دهید... با تردید انجامش دهید... چون همیشه درمان قبل از تجربه نمی‌آید گاهی خودِ تجربه همان چیزی است که شما را درمان میکند.

من همیشه با خودم میگم: شاید اون آدم داره روزهای سختی رو میگذرونه، اما بعد یادم میاد که خودم روزهای سخت تری رو گذروندم، ولی هیچوقت با کسی اینطوری رفتار نکردم...

شاید دیگه نتونم خیلی از کارهایی که دوست دارم رو انجام بدم، ولی دیگه هیچ‌کاری که دوست ندارم رو انجام نمیدم!

سلیقم آدمیه که: برام وقت میذاره، خوشحالم می کنه. بهم اهمیت میده :) از ناراحت کردنم متنفره و بلده مردانه رفتار کنه...

قبل از اینکه با کسی بحث کنید از خود بپرسید: آیا این شخص از لحاظ ذهنی به اندازه کافی بالغ است تا مفهوم دیدگاه متفاوت را درک کند؟ اگر نه، دلیلی برای بحث نیست تمام

یک‌ وقت‌هایی دنیا آدم‌های ناجور را مقابل راهت قرار می‌دهد تا تو قدردان آدم‌های جورِ جهانت باشی. یک‌ وقت‌هایی بد می‌بینی تا بعد از آن چشم‌هایت را خوب باز کنی و بیننده و شکرگزار خوبی‌ها باشی. یک‌ وقت‌هایی غمگین می‌شوی تا عمیق‌تر شاد بشوی و فرصت‌های شادمانی‌ات را غنیمت بشماری. غریب می‌شوی که آشنا بمانی و طرد می‌شوی تا از فرصت‌های دوست داشته شدنت لذت ببری! دنیا جایگاه متضادهاست، باید مخالف چیزی را تجربه کنی تا قدردان موافق آن باشی، باید نداشته باشی و باید سخت بجنگی و باید سخت به دست بیاوری تا وقتی رسیدی و وقتی داشتی، بدانی که چه فرق بزرگی‌ست میان داشتن و نداشتن، رسیدن و نرسیدن، محروم ماندن و در رفاه بودن... تا خوب مراقبت کنی، خوب شکرگزار باشی و خوب احساس خوشبختی کنی...✨️ #نرگس_صرافیان_طوفان

یه‌آدم‌ِدُرست‌روانتخاب‌کـنید ؛ اونوخیــلی‌دوسِش‌داشته‌باشید.. اززندگـی‌لذت‌ببرید‌‌.. لحظه‌هاتونو‌قشنگ‌خرج‌کنید.. چیزی که از عشق مهم تره، انتخاب آدم درسته، آدمت که درست باشه، عشقت روز به روز قشنگتر و عمیق تر میشه.. آرامش ریشه میدوونه تو وجودت،تو زندگیت، تو روزهاو شب هات ! براتون از خدا رسیدن به آدم درست رو آرزو میکنم...🌱🤍

تابه‌حال درباره‌ی تئوری آفتابگردان شنیدی؟ می‌گن وقتی می‌خوای به کسی گل آفتابگردان هدیه بدی باید دوتا بدی..‌. چون در روشنایی روز آفتابگردان‌ها به سمت خورشید می‌چرخند، اما وقتی شب می‌شه به سمت هم‌دیگر می‌چرخند تا روشنایی‌شون رو درکنار هم پیدا کنن. پس وقتی به کسی گل آفتابگردان هدیه بدی درواقع می‌گی که حتی در تاریکی هم تو نور من خواهی بود... زیبا نیست؟

شاید الان ناراحت باشی چون کسی که بهش خوبی کردی، به خاطر یه اتفاق تصادفى، واكنشی عجیب نشون داد. اما عزیزم، این اتفاق لازم بود تا ذاتِ واقعی آدم‌ها برات روشن بشه! اما خوبیِ تو کم نمی‌شه؛ یه روز، از طرف کسانی که شبیه خودت‌اند، برمیگرده. تو بردی، چون دیگه هیچ چیزی برات پنهون نیست. #حاتمه_ابراهیم_زاده

‏امیدوارم رنجت به پایان رسد جانِ من! که زندگی با تو چه ها که نکرد و تو هر بار جوانه زدی🌱

آره من ساده‌ ام! من هنوز بین این همه دروغ، دنبال صداقتم! بین این همه سیاست، دنبال روراستی ام! بین این همه رابطه های عجيب، دنبال یه حس واقعی و وفاداری ام! بین این همه قضاوت، دنبال یه درک کوچیکم اره شاید از سادگیمه که اینا برام مهمه ولی وضعیت هرچی باشه من به کمتر از صداقت و وفاداری راضی نمی‌شم، یا بهش می‌رسم یا تا ابد تنها می‌مونم...

صبورتر شده ام نه چون قوی ترم چون فهمیده ام بعضی چیزها ارزش واکنش ندارند نه چون بی اهمیت اند چون دیگر توانش را ندارم چراغی در من خاموش شده نه اتفاقی، نه ناگهانی آهسته، با هر بار بخشیدن با هر بار نادیده گرفتن با هر بار امیدوار بودن بی دلیل و حالا، فقط سکوت مانده و تاریکی ای که، دیگر نمیترساندم چون از نور خود گذشته ام :)

اگر متوجه شدم که شخصی صادق نیست به او اطلاع نمی دهم من تماشا خواهم کرد که چقدر می‌تواند در چشمان من کوچکتر شود.

«یکی از عیب‌هایم این بود که نمی توانستم درجا جواب آدمها را بدهم. حرف بی ربط که می‌شنیدم ساکت می‌ماندم.»

من هنوزم نمی‌فهمم چرا وقتی کسی بی ادبانه جوابمان را می دهد، تحقیرمان می‌کند یا با لحن تندی رفتار می‌کند، این ما هستیم که می‌سوزیم و می‌لرزیم و شب تا صبح در ذهنمان جواب پس جواب می‌سازیم. واقعاً چرا؟ آدمی که درونش پر از خشم و زخم است، جز خشم و زخم از او چه انتظاری می‌توان داشت؟ رفتار هر کس، گزارش بی نقصی از روان اوست، نه ارزش تو. وقتی به تو بی احترامی می‌کند، دارد از تربیتش، عقده هایش، کمبودهایش و ترس‌هایش حرف می‌زند. پس چرا اجازه می‌دهی آتش درون او، آرامش تو را بسوزاند؟ چرا زخمش را به قلبت دعوت می‌کنی؟ ساکت بمان، لبخند بزن و با خودت زمزمه کن: گاهی قوی‌ترین پاسخ، پاسخ ندادن است. و بزرگترین انتقام، آرام ماندن.

اونایی که منو میشناسن میدونن اگه چیزی یا کسی به دلم نشینه هیچ جوره نمیتونم دوسش داشته باشم یعنی اگه ازت خوشم نیاد کوچکترین ارتباطی باهات ندارم ولی خوش به حالت اگه دوستت داشته باشم تو دیگه به هیچ کسی احتیاج نداری، نه عوضت میکنم، نه حذفت میکنم، من حتی دلم نمی‌خواد تغییر کنی چون من همینجوری ازت خوشم اومده...