| Distorted Human |
前往频道在 Telegram
3 186
订阅者
+124 小时
无数据7 天
+1530 天
帖子存档
3 186
کو؟...کجاست؟...؟
نمی بینم یکی «همراه» ، نمی یابم دمی «همدم»...!
دل مجروحِ من از رنج ِ تنهایی ، می تراود این چنین آهنگ...
مینوازد از سر ِ رنج و تن ِ دردم...!
Track : "COMPANION" #به_شدت_پیشنهاد_میکنم
#Post_Rock_Experimental_Classic
#2019
👇
3 186
آینده دروغی بیش نیست
گذشته بازگشتی ندارد
هر بهاری که میگذرد دیگر هرگز باز نمی گردد
حتی شدید ترین و دیوانه کننده ترین عشق ها نیز حقیقتی نا پایدار است.
#صد_سال_تنهایی
#گارسیا_مارکز
3 186
کمترین فشار، قیافهی اندوهبار، هر صورت ناملایمی در گلو، برای انسان ناگوار است و برای کارش از آن نیز بیشتر! نباید عصبی بود . . . رنج بُردن از تنهایی نیز به همین سان ناگوار است من همواره از تن ها رنج بُردهام !
نیچه
انسان مصلوب
Join US! @Distortedhuman
3 186
من بیگانه از خود و دنیا هستم و مسلح به اندیشه ایی که خود به محض درک،خویشتن را انکار می کند !
👤آلبر کامو
3 186
رابطه بين انسانها عجيب است. منظورم اين است كه برای مدتی با كسی هستی با آنها می خوری، می خوابی، زندگی ميكنی، دوستشان داری، صحبت ميكنی، ميگردی و بعد همه چيز متوقف ميشود !
👤 چارلز بوکوفسکی
3 186
تشکیل "موسیقیِ در سَبک" آلترناتیو هیپ هاپ"
می باشد
"سازمان تشکیل" از جایی شکل گرفت که عنصر تغییر رو در همه افراد الزامی دید ؛این مجموعه سعی دارد فاصله ها رو مُنعطف کند و مرز های انزوا را در هم بِشکند
تشکیل را در تنهایی گوش کنید و سپس به سمت حرکت، جلو برید.
@formationorganization
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
