| Distorted Human |
前往频道在 Telegram
3 187
订阅者
无数据24 小时
-37 天
+1430 天
帖子存档
3 187
ترجمان_شب
#Oh_Hiroshima
#Sweden
#Post_Rock
#2019
A Song like a beautiful fever dream that holds the listener enthralled for a long, long time.
👇
3 187
خودت که کلمات رو میشناسی
تو میشی فاحشه
بچه هم میشه حرومزاده !
ولی هیچ کلمهای
برای مردی که برنمیگرده نیست !
📽Peaky Blinders
Join US! @Distortedhuman
3 187
انتقادات و پیشنهاداتون در خصوص عملکرد کانال و ادمین ها رو با ما در میون بزارید رفقا ❤
@Artin_jahanshahi
3 187
محشایی بر اثر مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی
تولستوی در این اثر مرگ ایوان ایلیچ، قاضی دادگستری را توصیف می کند. ایوان مردی است پایبند به اصول اخلاقی و قانونی که توانسته مرزی بین شغل و خانواده خود ترسیم کند.ایوان نیز مثل تمامی انسان ها سیری ناپذیر است و به دنبال ترقی و افزایش رفاه خود و خانواده اش تلاش می کند.هر چقدر پیشرفت می کند حریص تر می شود که البته نمی توان از او خرده گرفت چرا که غریزه ی خود را دنبال می کند اما در طول مسیر اتفاقی می افتد که در ابتدا به دلیل جان سالم بدر بردن از آن به خود می بالد اما نمی داند که شروع مرگی آرام و عذاب آور کلید خورده. ابتدا با دردی خفیف و به ظاهر بی اهمیت شروع می شود و نهایتا باعث مرگش می شود.از این داستان یک چیز را می توان به یقین حس کرد: برای ما هم می تواند پیش بیاید ! گاهی مرگ را همچون سرابی می پنداریم که وجود خارجی ندارد اما غافل از اینکه در کنار گوشمان نفس می کشد.نه می توان تخمین زد کجا شبیخون خواهد زد نه می توان زمانش را پیش بینی کرد.در عرض یک لحظه پدیدار می شود و دیگر کار از کار گذشته. انسان در مواجه شدن با مرگ به هر کاری دست می زند تا از آن بگریزد یا حداقل آنرا به تعویق بیندازد.اما مرگ همچون پادشاهی جبار تصمیم خود را گرفته و هیچ گونه روزنه ای برای تغییر عقیده اش وجود ندارد.همین که نفس مرگ انسان را به آغوش می کشد این فکر در ذهنش ایجاد می شود که آیا آنگونه که باید زندگی کرده ام ؟ به عبارت ساده تر تا زمانی که مرگ نیامده فکر می کنیم که در طول زندگی همواره در مسیر صحیح قدم برداشته ایم اما این حرف حقیقت دارد ؟ در این برهه از زمان مرگ است که ایوان ایلیچ به این نتیجه می رسد: "انگار وقتی فکر می کردم دارم پیشرفت می کنم،در حال سقوط بودم و واقعیت هم همین است".هر قدر که به آغوش مادرانه مرگ نزدیک می شویم گذشته همچون قطاری در آتش از جلوی چشمانمان رد می شود،آنگاه از خود می پرسیم آیا واقعا زندگی کرده ام یا صرفا زنده بودم؟ معنای زندگی کردن در این زمان برایمان کاملا روشن می شود.با این وجود نباید مرگ را به دیده واقعه ای دهشتناک نگریست.ایوان در آخرین لحظات عمر خود مرگ را نوش دارویی دید برای رهایی از تظاهر کردن ها و تحمل نمودن ها.در اصل آنچه زندگی را از ایوان گرفت،مرگ نبود بلکه خود زندگی بود ! النهایه دیگر نه دردی برایش وجود داشت نه هراسی از مرگ بلکه تنها نور بود....
#آرتین_جهانشاهی
Join US! @Distortedhuman
3 187
بدون سانسور بخوانید !
برای خرید آثار بدون سانسور صادق هدایت و نویسندگان دیگر به صفحه اینستاگرام مراجعه کنید👇
آیدی اینستاگرام:
Sadeq_hedayaat
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
