| Distorted Human |
前往频道在 Telegram
3 185
订阅者
-324 小时
+77 天
+1530 天
帖子存档
3 185
سیگارم نیمه خاموش بود. دود ظریفی به مانند پرواز روح،از کاسه ی پر از ته سیگارم بلند میشد و در کمال ظرافت رقص کنان به سوی پایان خود بال میزد. حالم ناخوش است ! مثل آن ها خودم را به لاابالیگری زده ام و با طعنه به دنیا نگاه میکنم. اگر با نگاهِ آنها وضع فعلیم را قضاوت کنم باید بگویم که حالم خوب است ! این حال،مرا ناخوش میکند. همین خوشحالی مضحک حال مرا ناخوش میکند. باید دور بشوم باید از آنچه به آن تبدیل شدهام بگریزم اما شهوت پرحرارت آن مرا از اینکار باز میدارد. تنها ته مانده ی خودم را روی این متن ها ریختم. برای چه ؟ نمی دانم ! هیچ نمیدانم چه خواهم کرد. خودم را به رود زمان سپرده ام تا هرجا که میخواهد بکشاندم. خسته ام. چشمانم را بی تابانه برای دیدن فردایی یکنواخت به تاریکی می سپارم...
👤آرتین جهانشاهی
Join US! @Distortedhuman
3 185
گیتار الکتریک : آیدین حسن زاده | شایان دیانتی
بیس : سامان علیمددی
درامز : شاهین فدایی
میکس و مستر : امیر وفایی
طراحی کاور آرت : ARVILII
@octaverse
@octaverse
@octaverse
3 185
"Supernova"
Mix & Master by Amir Vafaei
Cover Designed by ARVILII
@Octaverse
3 185
چون نیست ز هر چه هست جز باد بدست
چون هست به هرچه هست نقصان و شکست
انگار که هرچه هست در عالم نیست
پندار که هرچه نیست در عالم هست
👤خیام
Join US! @Distortedhuman
3 185
تمام خنده هایم مزه ی تلخی میدهد،مزه خاک مردگان ! گلویم باد کرده احساس میکنم گردبادی از تاریکی در آن جمع شده و برای نابودی صدایم شیون می کشند. تمام اعمال و اقوالم در نظرم مسخره می آید. خودم را قضاوت می کنم و به این نتیجه میرسم که موجودی عبث و حشره ای هستم با زیر پای خود،خودم را له کرده ام و برای زنده ماندن تقلا می کند اما پایان خود را میداند که بس نزدیک است ! حالت انزجار از خود دارم. وقتی هستی ام را احساس میکنم تمام بدنم مور مور می شود. کاش میشد گوشت تنم را تکه تکه و از خودم جدا کنم. مثل این است که این پوست و گوشت فانی یک نوع زهر با خود همراه دارد و زمانی که گوشت تنم را "احساس" میکنم زهر آن به تمام مویرگ های تنم وارد می شود و پادزهر آن جدا کردن گوشت است. بگذریم ! تمام این ها ناشی از کاش ها و خیالاتم است که دور تا دورم را به نیستی کشانده.
👤آرتین جهانشاهی
Join US! @Distortedhuman
3 185
من بیتو، امشب دلم شادمان نیست اینجا
بیمن تو هر جا که هستی دلت شاد، امشب . . .
👤حسین منزوی
Join US! @Distortedhuman
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
