ch
Feedback
AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

前往频道在 Telegram

Tiedotuskanava killan tiedotteille ja mainoksille. Oman tiedotteesi saat kanavalle ottamalla yhteyttä hallitukseen. Hallitus kokoustaa viikottain. Jos haluat osallistua kokoukseen, ota yhteys puheenjohtajaan @SHilderi.

显示更多
1 341
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-530
帖子存档
KIK x AS x SIK Lakkisitsien ilmo aukeaa 5 min päästä osoitteessa https://ilmo.as.fi/event/181 👑👒🎩🎓🧢 The registration for KIK x AS x SIK Teekkari cap sitsit starts in 5 minutes here https://ilmo.as.fi/event/181 #events

Hyvää Wappuviikkoa! 🌞 Tervetuloa Automaatio- ja systeemitekniikan killan ylimääräiseen kiltakokoukseen 16.5.2023, klo 19:00 osoitteessa Maarintie 8 (TUAS-talo) salissa TU4. Kokouksen kokouskutsu sekä esityslista liitteenä. Automaatio- ja systeemitekniikan kilta ry:n hallituksen puolesta - Aino Valkama, puheenjohtaja --- Good Wappu week everyone! 🌞 Welcome to the additional guild meeting on 16.5.2023 at 19:00 at Maarintie 8 (TUAS, TU4). Attached is the meeting invite and agenda. On behalf of the board of the Guild of Automation and Systems Technology - Aino Valkama, Chairperson #guild

Kokouskutsu 16.5.2023.pdf1.81 KB

Kokouskutsu 16.5.2023.pdf1.81 KB

Hallitus kokoustaa tänään kello 13:00. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan (@kuningasaino). Kokousten esityslistat löydät täältä. ____ The board will meet today at 1pm. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson (@kuningasaino). Meeting agendas can be found here. #guild

Etkö malta odottaa marraskuuhun, että pääset kokemaan lumoavaa stimutunnelmaa ja juhlimaan 25-vuotiasta kiltaamme? Ei tarvits
Etkö malta odottaa marraskuuhun, että pääset kokemaan lumoavaa stimutunnelmaa ja juhlimaan 25-vuotiasta kiltaamme? Ei tarvitse, sillä kiltamme puolivuotisjuhla ESKALAATIO on täällä häikäisevämpänä kuin koskaan🤩 Sukella mukaan välimerelliseen tunnelmaan ja tule mukaan smökkiin 26.5. sitsaamaan ja juhlimaan 24,5-vuotiasta kiltaamme! Liput kide.apista 4.5. alkaen! // Can't wait until November to experience the magical Stimulaatio feeling and celebrate our 25th anniversary? No need, because our guild's half-anniversary celebration ESKALAATIO is here dazzling like never before🤩 Dive into the Mediterranean atmosphere and join us at the Smökki on 26 May to sit back and celebrate our 24.5 year old guild! Tickets from kide.app from 4.5.!

📨📨 AS Viikkotiedote 17 📨📨 🟣 AS:n Wappuvideo🔥 Lähetä omat Wappuvideosi minulle tg:ssä @eliasjuhani tai sähköpostilla viestintamestari@as.fi niin saadaan tehtyä AS:n wapusta hieno koostevideo💜 🟣 Muistakaa tsekata AS:n Wappukooste (pinnattuna) 🟣 Fuksispeksien kisakatsomo ASkissa la 15-17 🟣 AS:n Wappulautta lähtee Otarannasta Mantan lakitukseen su klo 16:15, tulethan ajoissa paikalle! 🟣 SIK x AS Wappubussi kuljettaa väsyneet aasit Wappupäivänä turvallisesti teekkarikylästä Ullikselle 🟣 AS:n skumppahetki Ulliksella AS:n teltalla klo 13:00 🟣 Kurssiassistentteja syksylle 🟣 Hallituksen kokouksen 19.4. terveiset: AS25-kontilla pidetyssä kokouksessa hallitus kävi läpi Wapun menoja ja aikatauluja, hyväksyi jäseniä, keskusteli ylimääräisestä kiltakokouksesta (16.5. klo 19), hyväksyi laskuja, ja kävi läpi uudistetun eTaskun käyttöohjeen. 📨📨 AS Weekly newsletter 17 📨📨 🟣 AS' Wappuvideo🔥 Send your own Wappuvideos to me by tg @eliasjuhani or by email viestintamestari@as.fi so we can make a compilation video of AS' Wappu💜 🟣 Remember to check the AS Wappu Calendar (pinned) 🟣 Watching the Fuksispeksis together at ASki on Sat 15-17 🟣 AS' Wappu Ferry from Otaranta to the Capping of Manta on Sunday at 16.15, don't be late! 🟣 The SIK x AS Wappubus delivers the tired guildists safely from Otaniemi to Ullanlinnanmäki. 🟣 AS' champagne moment at Ullanlinnanmäki at the AS' tent on May Day at 13:00 🟣 Teaching assistants for fall semester 🟣 The Board's Greetings 19.4.: At the meeting held in the AS25 container, the Board reviewed Wappu happenings and schedules, approved members, discussed the extra guild meeting (May 16th at 7 pm), approved bills, and reviewed the revised eTasku user manual. #asweekly #guild

Viimeisiä viedään! Tervetuloa juhlistamaan kevään viimeisiä sitsejä perjantaina 5.5. Smökkiin Kun KIK, AS ja SIK yhdistävät v
Viimeisiä viedään! Tervetuloa juhlistamaan kevään viimeisiä sitsejä perjantaina 5.5. Smökkiin Kun KIK, AS  ja SIK yhdistävät voimansa lakkisitsien merkeissä! Saavu siis nauttimaan hyvästä seurasta, sitsaamaan ja ulkoiluttamaan tuoretta tai enemmän elämää nähnyttä lakkia! Ilmoittautuminen aukeaa torstaina 27.5. kello 12 ja päättyy 2.5. klo 23.55 täällä. Mukaan mahtuu 183 sitsaajaa, jokaiselle killalle on varattu 61 paikkaa. 👑👒🎩🎓🧢 The grand finale! Welcome to Smökki for the last sitsit of this spring on Friday the 5th of May when KIK, AS and SIK combine their forces for Teekkari cap sitsit! So come along to enjoy good company and to take out your Teekkari cap, whether it's brand new or yellowed with age! Registration starts on April 27th at 12 and closes on May 2nd at 23:55 here. There's space for 183 people, so there's 61 places reserved for each guild.

💥AS WAPPUKOOSTE💥 🍾 Mitä kaikkea Wappuna tapahtuu? No ihan kaikkea. Tsekkaa tärpit AS Wappukoosteesta! 💜 AS25-kontti auki Alvarilla joka päivä 1.5. asti 📌 Kannattaa liittyä myös seuraaville TG-kannuille, jotta kaikki päivitykset Wappumenoista kilahtaa suoraan Telegramiin: AS Wappuskaba, Wappu 2023, Dipolin Wappu, AYY Events, ja tietenkin AS Kannu! 👉 Wapun aikana voit tarvittaessa olla yhteydessä AS:n häirintäyhdyshenkilöihin tai AYY:n häirintäyhdyshenkilöihin. Viestiä voi aina laittaa, vaikka olisikin vain kysyttävää tai kommentoitavaa! 💥AS WAPPU CALENDAR💥 🍾 What happens during Wappu? Well, everything. Check out important dates and info from the AS Wappu Calendar! 💜 AS25 container open at Alvarinaukio daily until 1.5. 📌 Check out these Telegram channels to keep updated on all things Wappu: AS Wappuskaba, Wappu 2023, Dipolin Wappu, AYY Events, and of course AS' official Telegram channel! 👉 Remember that during Wappu, you can contact the AS Confidential Counselors or AYY harassment contact persons if needed. You can always send a message even if you only have a question or concern! #events

AS:n perinteinen wapputapahtuma Konttauskauden avajaiset saapuu taas perjantaina 28.4. klo 15 alkaen! 💜 Konttauskauden avaja
AS:n perinteinen wapputapahtuma Konttauskauden avajaiset saapuu taas perjantaina 28.4. klo 15 alkaen! 💜 Konttauskauden avajaiset juhlistaa historiallisesti sitä hetkeä, kun killan entinen kiltahuone, merikontti, avattiin kesäkäyttöön kiltalaisille. Tänä vuonna juhliminen tapahtuu Alvarin aukiolla omalla AS25-juhlavuoden kontilla! 🎉 Luvassa on ikimuistoinen ihmiskimbleturnaus, ilmaista ruokaa ja juomaa sekä skumppaa ensimmäisille osallistujille! Muistathan ottaa omia pelijuomia mukaan halutessasi. Tapahtumaan saa osallistua ilman ilmoittautumista, ja vaikka kimble ei houkuttaisikaan, paikalle saa tulla myös vain nauttimaan wappuhengestä ja hyvästä seurasta ☺️ Konttauskauden avajaisten viralliset jatkot sijaitsevat Gorsussa, jossa pääsemme juhlimaan Fyysikkokillan kanssa. Ovet Gorsuun aukeavat klo 18.30! Nähdään perjantaina 28.4.!🍾 // AS's traditional wappu event Konttauskauden avajaiset will start again on Friday, April 28. from 3 pm! 💜 Konttauskauden avajaiset historically celebrates the moment when the guild's former guild room, a sea container, was opened for summer use for guild members. This year, the celebration will take place in Alvari square with our own AS25-container! 🎉 There will be an unforgettable human kimble tournament, free food and drink and sparkling wine for the first participants! Please remember to bring your own game drinks if you wish. You can participate in the event without registering, and even if Kimble doesn't appeal to you, you can also just come to enjoy the wappu spirit and good company ☺️ The official afterparty of the Konttauskauden avajaiset is located in Gorsu, where we can celebrate with the Guild of Physics. The doors to Gorsu open at 6.30 p.m.! See you on Friday 28.4.! #as25

Ilmoittautuminen SIK x AS Wappubussiin alkaa 5min kuluttua osoitteessa https://kide.app/events/9dd65414-a0af-47f8-9c2c-2a23cb98af26 🚌🚌🚌 Sign-up for the SIK x AS Wappu bus will open in 5 mins at https://kide.app/events/9dd65414-a0af-47f8-9c2c-2a23cb98af26

*In English below* Hyvinvointiviikon päättää leffailta! Tänään Kinopolilla päästään löhöömään mukavasti leffan äärellä🍿🍿 Le
*In English below* Hyvinvointiviikon päättää leffailta! Tänään Kinopolilla päästään löhöömään mukavasti leffan äärellä🍿🍿 Leffa valitaan paikan päällä läsnäolijoiden toiveiden perusteella. Kinopolille pääsee klo.16:30 alkaen, ja leffa koitetaan aloittaa klo.16:45 mennessä 🎭 🇬🇧🇬🇧 The grand finale of the Wellbeing Week is a movie night! Today you’ll get to melt into the comfy seats at Kinopoli and enjoy some good old movie magic 🪄🍿 The movie is chosen according to the wishes of the people present. Kinopoli’s doors open at 16:30 and we’ll try to start the movie by 16:45🎭 (address: Otakaari 20 A) #as25 #events

SIK x AS Wappubussi kuljettaa kiltalaiset Wappupäivänä 1.5. suoraan Teekkarikylästä Ullikselle! 🚌 Bilebussissa aASit ja sikk
SIK x AS Wappubussi kuljettaa kiltalaiset Wappupäivänä 1.5. suoraan Teekkarikylästä Ullikselle! 🚌 Bilebussissa aASit ja sikkiläiset pääsevät aloittamaan Wappuhulinan yhdessä ja bussista kannattaakin suunnata suoraan porukassa ELEC:in teltoille! Bussi ajaa kaksi vuoroa, lähdöt Teekkarikylästä klo 10:30 ja 11:30. Varmista paikkasi tässä biletunnelmaa nostattavassa kyydissä ja pistä muistutus: ilmo aukeaa perjantaina klo 12 Kide.appissa! Mitä? Wappubussi Ullikselle Mistä? Teekkarikylän bussipysäkiltä Milloin? Wappupäivänä 1.5., lähdöt 10:30 ja 11:30 Mitä maksaa? 5,5€ Ilmo? Aukeaa pe 21.4. klo 12:00 täällä Miksi? HSL-taivallus Wappuaamuna ruuhkassa vie mielenterveyden ja hyvinvoinnin viimeisetkin rippeet, bilebussi suoraan Kylästä Ullikselle nostattaa tunnelman kattoon ja helpottaa elämääsi! 🚍✨ // The SIK x AS Wappu bus takes you directly to Ullanlinnanmäki from Teekkarikylä on Wappu day 1.5.! 🚌 There are two depart times from Teekkarikylä, 10:30 and 11:30. Secure your spot from this party bus and set up a reminder for Friday at 12:00, when the sign-up opens at Kide.app! What? Wappubus to Ullis Where? Departs from Teekkarikylä bus stop When? Wappu day 1.5., departs at 10:30 and 11:30 Price? 5,5€ Sign-up? Opens on Friday 21.4. at 12:00 here Why? HSL-hell during Wappu morning in traffic will destroy your mental health, but a party bus directly from Teekkarikylä to Ullis gets you in the Wappu mode and makes your life easier! 🚍✨

*In English below* Oletko kaivannut löylyjä 🧖🏻‍♂️? Ei hätää, hyvinvointiviikko jatkuu rentouttavalla saunaillalla! Ota siis
*In English below* Oletko kaivannut löylyjä 🧖🏻‍♂️? Ei hätää, hyvinvointiviikko jatkuu rentouttavalla saunaillalla! Ota siis saunakamat messiin ja suuntaa Ossinsaunalle klo. 18 alkaen TÄNÄÄN✨✨ Have you missed the warmth of a sauna 🧖🏻‍♂️? Well it’s your lucky day, because the Wellbeing week continues with a relaxing sauna evening. So, pack your sauna equipment with you and head to Ossinsauna from 18:00 onwards TODAY ✨✨ #as25 #events

Ilmoittautuminen Wappulauttaan alkaa 5min päästä osoitteessa https://kide.app/events/94ce3609-2063-45f6-b233-dd866ca7ccb4 ⛴️⛴️⛴️ Registration for Wappulautta begins in 5min at https://kide.app/events/94ce3609-2063-45f6-b233-dd866ca7ccb4

Hallitus kokoustaa tänään kello 13:00 Kontilla. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan (@kuningasaino) (tai ilmesty kontille). Kokousten esityslistat löydät täältä. ____ The board will meet today at 1pm at the Container. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson (@kuningasaino) (or show up at the Container). Meeting agendas can be found here. #guild #as25

Mikä ihmeen Aasipiknik? TÄNÄÄN klo 14 alkaen päästään viettämään aikaa kontin lähistöllä piknikin merkeissä ✨🦄 Klo 15-17 seuraksemme saapuu kaksi ihka oikeaa aasia: Carmen ja Bertta! 💖 // What on earth is an Aasi picnic? TODAY, starting at 2pm, we get to spend time near the AS25 container with a picnic ✨🦄 From 3pm to 5pm, two real-life donkeys, Carmen and Bertta, will join us! 💖 #as25 #events

Se on täällä taas! Tänä wappuna päästään hyppäämään AS:n omaan Wappulauttaan sadan hengen voimin, kun tilauslautta lähtee 30.
Se on täällä taas! Tänä wappuna päästään hyppäämään AS:n omaan Wappulauttaan sadan hengen voimin, kun tilauslautta lähtee 30.4. klo 16.15 Otarannasta kohti Kauppatoria! Kauppatorilla pääsemme juhlistamaan Mantan lakitusta, jonka hoitaa tänä vuonna AYY 🔥 Nappaa siis lippusi ja tule nauttimaan aurinkoisesta risteilystä hyvässä yhteishengessä! 🎉 Ilmoittautuminen alkaa ke 19.4. klo 12 osoitteessa: https://kide.app/events/94ce3609-2063-45f6-b233-dd866ca7ccb4 // It's here again! This Wappu, you can jump on AS's own Wappulauta with a hundred people, when the ferry leaves on 30.4. at 16:15 from Otaranta towards Kauppatori! At Kauppatori, we get to celebrate the capping of Manta which this year is handled by AYY 🔥 So grab your ticket and come enjoy a sunny cruise in good company! 🎉 Registration begins on Wednesday 19.4. at 12.00 at: https://kide.app/events/94ce3609-2063-45f6-b233-dd866ca7ccb4

📨📨 AS Viikkotiedote 16 📨📨 🟣 Ti: KiASmAS klo 14-> 🟣 Ke: Aasipiknik kontilla klo 15-17 Ilmo AS Wappulauttaan klo 12 🟣 To: Saunailta Ossinsaunalla klo 17-> 🟣 Pe: Leffailta Kinopolilla klo 16-> Ilmo Wappubussiin klo 12 🟣 La: Aalto Open Air 16 -> 36. Jäynäfinaali 16-> Äpy-gaala 18-> 🟣 Su: ELEC Bake Off 🟣 Dipolin Wappu ja Wappu tg-kanavat 🟣 29.4. Wappufestarit klo 21 smökissä 📨📨 AS Weekly newsletter 16 📨📨 🟣 Tue: KiASmAS 14-> 🟣 Wed: Aasi picnic 15-17 Registration for Wappu ferry 12:00 🟣 Thu: Sauna night at Ossinsauna 17-> 🟣 Fri: Movie night at Kinopoli 16-> Registration for Wappubussi 12:00 🟣 Sat: Aalto Open Air 16-> 36th Jäynä Finale 16-> Äpy-gala 18-> 🟣 Sun: ELEC Bake Off 🟣 Dipolin Wappu and Wappu tg-channels 🟣 29.4. Wappufestival at 21 in smökki #asweekly