ch
Feedback
باكلاس باشيم

باكلاس باشيم

前往频道在 Telegram

✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

显示更多

📈 Telegram 频道 باكلاس باشيم 的分析概览

频道 باكلاس باشيم (@bakelasbashim) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 71 206 名订阅者,在 教育 类别中位列第 2 280,并在 伊朗 地区排名第 4 516

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 71 206 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -507,过去 24 小时变化为 -9,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 4.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 1.54% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 901 次浏览,首日通常累积 1 095 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 14
  • 主题关注点: 内容集中在 وقت, آریا, ایتا, السلام, ایرانسل 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。

71 206
订阅者
-924 小时
-977
-50730
帖子存档
امروز لبنان، فردا سوریه، پس فردا عراق و... قناعت نمی‌کند به آن‌جایی که هست امام خمینی { قدس سره ) این نکته را ۹ شهریور ۱۳۶۱ گفتند. 🚩 اماج 🔰 @Amaj24

شهید آوینی میگه بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنک
شهید آوینی میگه بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم، نه یک بار نه دو بار...به تعداد شهدایمان.

حمله اسرائیل به غزه حمله اسرائیل به لبنان حمله اسرائیل به سوریه حمله اسرائیل به ایران حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به نقاطی از عراق حمله اسرائیل به نیروهای جولانی حالا محورت شرارت منطقه کیه؟ آفرین ، ایران 😁 https://eitaa.com/ARYAMEH1

فکر کردی آمریکا و اروپا با تو مذاکره می کنند ؟ از برجام ما که بیشتر از هشت سال ما رو سرکار گذاشتن متوجه نشدی اینها فقط مالکیت
فکر کردی آمریکا و اروپا با تو مذاکره می کنند ؟ از برجام ما که بیشتر از هشت سال ما رو سرکار گذاشتن متوجه نشدی اینها فقط مالکیت مطلق می خواهند ؟ @bakelasbashim سوریه آزااااااد آزاد 😏😏😏 بعد از توافق و سازش و تسلیم شدن کامل در مقابل آمریکا و اروپا و رفع همه تحریم ها 😉

من آموخته ام: ساده ترین راه برای شاد بودن، دست کشیدن از گلایه است... من آموخته ام: تشویق یک آموزگار خوب، می تواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند... من آموخته ام: افراد خوش بین نسبت به افراد بدبین عمر طولانی تری دارند... من آموخته ام: نفرت مانند اسید، ظرفی را که در آن قرار دارد ، از بین می برد... من آموخته ام: بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد، فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد... من آموخته ام: اگر می خواهم خوشحال باشم، باید سعی کنم دل دیگران را شاد کنم... من آموخته ام: اگر دو جمله «خسته ام» و «احساس خوبی ندارم» را از زندگی حذف کنم، بسیاری از بیماری ها و خستگی ها برطرف می شوند... من آموخته ام: وقتی مثبت فکر می کنم، شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سر می پرورانم... من آموخته ام: اگر کسی یادم نکرد، من یادش کنم شاید او تنهاتر باشد... و سرانجام این که من آموخته ام: «با خدا همه چیز ممکن است...» 📚 @Academic_Library

پیش از آنکه واپسین نفس را بر آرم پیش از آنکه پرده فرو افتد پیش از پژمردن آخرین گل بر آنم که زندگی کنم بر آنم که عشق بورزم برآنم که باشم در این جهان ظلمانی در این روزگار سرشار از فجایع در این دنیای پر از کینه... #مارگوت_بیکل 📚 @Academic_Library

پس چی شد دلقک؟
پس چی شد دلقک؟

🔻 توییت کاربران توییتر ✍ ‏اسرائیل کجا بهتر از جولانی گیرش میاد!! ‏ولی با جولانی مثل سگ برخورد می‌کنه. 💬 ‏جولانی نقش ایران و
🔻 توییت کاربران توییتر ✍ ‏اسرائیل کجا بهتر از جولانی گیرش میاد!! ‏ولی با جولانی مثل سگ برخورد می‌کنه. 💬 ‏جولانی نقش ایران و حزب‌الله در سوریه را به صفر رساند! 💬 ‏جولانی حتی جولان اشغالی را هم نمی‌خواهد! ‏جولانی آماده عادی‌سازی با اسرائیل است! ‏جولانی اعلام کرد دشمن ایران است نه اسرائیل! 💬 ‏ولی برای اسرائیل کافی نیست. 👤 قیس قریشی #توییت_گردی ✅ @Masaf

✅ اقای جولانی این تابلو رو که زدی یادته ؟ همین تو..... ✅ @BisimchiMedia
اقای جولانی این تابلو رو که زدی یادته ؟ همین تو..... ✅ @BisimchiMedia

جولانی بدبخت پس از مدتها کاسه لیسی آمریکا و اسرائیل، اینطور کاخ ریاست جمهوری، ستاد ارتش و وزارت دفاعش مورد حمله قرار گرفت. حا
جولانی بدبخت پس از مدتها کاسه لیسی آمریکا و اسرائیل، اینطور کاخ ریاست جمهوری، ستاد ارتش و وزارت دفاعش مورد حمله قرار گرفت. حالا جولانی، حامیان عربش و ترکیه اگر جرات دارند، باهم یک موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک کنند. جگر شیر میخواهد مثل سید علی که تل آویو ‌‌و حیفا را شخم بزنی. #سوریه_آزاد

پژوهش‌های زیادی رو خوندم، متوجه شدم: رمز موفقیت؟! +استمراره رمز رابطه خوب؟! +حرف زدنه رمز سلامت روان؟! + ورزش و خواب کافیه 📚 @bakelasbashim

این روزها که هوا گرم است بیشتر متوجه می‌شویم که در گرمای بالای ۵۰ درجه که می‌جنگی تیر و ترکش لازم نیست چند ساعت زیر آفتاب، به
این روزها که هوا گرم است بیشتر متوجه می‌شویم که در گرمای بالای ۵۰ درجه که می‌جنگی تیر و ترکش لازم نیست چند ساعت زیر آفتاب، به تو آب نرسد! کارت تمام است... تیرماه ۱۳۶۱ / عملیات رمضان

فغانی دنیارو به آخرتش ترجیح داد زندگی و دنیای 2روزه رو به ابدیت ترجیح داد هرکسی حق انتخاب داره ولی با خودم هستم یطوری انتخاب نکنم که نکرده و ندیده تو تمام جنایتهای اسرائیل شریک بشم این دیگه خیلی ترسناکه اگر ساکت باشم و اعلام بی طرفی کنم عدالت خدا میگه که شریک تمام اون جنایتها هستم و جایگاه من با ترامپ و نتانیاهو یکیه این دقیقا همونی هست که در روایات هم اومده تو دل امریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل بلند شدن و در قلب ایران مسلمان شیعه ، افرادی هستند امثال فغانی با دست دادن و تعظیم کردن به یک ملت خیانت میکنند ❌ @bakelasbashim

#تلنگر 📚 دهه بیست تا سی سالگی خیلی عجیبه؛ یکی ازدواج کرده و‌ بچه هم داره، یکی حتی رابطه عاطفی رو هم تجربه نکرده، یکی کارِ خودشو راه انداخته، یکی هنوز داره میره مصاحبه، یکی تا مقطع دکتری خونده، یکی هنوز پشت کنکوره، یکی مستقل زندگی میکنه، یکی هنوز باید ۸ شب برگرده خونه، یکی مهاجرت کرده، یکی حتی سفر مجردی هم نمیتونه بره. خودتو با دیگران مقایسه نکن، مسیرِ درستِ خودتو پیدا کنید. چون هدفای تو با بقیه فرق داره و تو توی شرایطی که هستی بهترین تصمیم رو گرفتی.. 📚 @bakelasbashim

+4
🎬 ⚠️ حاوی تصاویر دلخراش/ تصاویر درگیری‌های نیروهای جولانی با دروزی‌ها ✅ ✅ ⚫️ https://eitaa.com/ARYAMEH1 سوریه آزااااااد آزاد 😏😏😏 بعد از توافق و سازش و تسلیم شدن کامل در مقابل آمریکا و اروپا و رفع همه تحریم ها 😉

▶️ ادامه حملات هوایی اسرائیل به سوریه ☄️ رسانه‌های سوری: ✏️ هواپیماهای اسرائیلی چندین حمله به مواضع و خودروهای متعلق به وزارت دفاع سوریه و مبارزان قبایل در غرب شهر سویدا و همچنین به یک گردان تانک در حومه شهر زرع در حومه درعا انجام دادند. ✅ ⚫️ https://eitaa.com/ARYAMEH1 سوریه آزااااااد آزاد 😏😏😏 بعد از توافق و سازش و تسلیم شدن کامل در مقابل آمریکا و اروپا و رفع همه تحریم ها 😉

+4
📛فارس نوشت: شورشی‌های جولانی به سبیل مردان دروزی هم رحم نکردند! افراد مسلح وابسته به دولت شورشیان سوریه پس‌از بازداشت مردان دروزی برای تحقیر و توهین به آن‌ها سبیلشان را تراشیدند. در فرهنگ دروزی‌ها، سبیل و ریش جایگاهی نمادین دارد و نشانه‌ای از وقار، منزلت اجتماعی و وابستگی به سنت مذهبی است./فارس ⚫️ https://eitaa.com/ARYAMEH1 سوریه آزااااااد آزاد 😏😏😏 بعد از توافق و سازش و تسلیم شدن کامل در مقابل آمریکا و اروپا و رفع همه تحریم ها 😉

ماهيان از آشوب دريا به خدا شكايت بردند، دريا آرام شد و آن‌ها صيد تور صيادان شدند! آشوب‌های زندگی حكمت خداست. از خداوند، دل آرام بخواهيم، نه دريای آرام✨ 📚 @bakelasbashim

#تلنگر 📚 نگاهی به درخت سيب بيندازيد. شايد پانصد سيب به درخت باشد که هر کدام حاوی ده دانه است. خيلی دانه دارد نه؟ ممکن است بپرسيم «چرا اين همه دانه لازم است تا فقط چند درخت ديگر اضافه شود؟» اينجا طبيعت به ما چيزی ياد می‌دهد. به ما می‌گوید: «اکثر دانه‌ها هرگز رشد نمی‌کنند. پس اگر واقعاً می‌خواهید چيزی اتفاق بيفتد، بهتر است بيش از يکبار تلاش کنيد.» از اين مطلب می‌توان اين نتايج را بدست آورد: _ بايد در بيست مصاحبه شرکت کنی تا يک شغل بدست بياوری. _ بايد با چهل نفر مصاحبه کنی تا يک فرد مناسب استخدام کنی + بايد با پنجاه نفر صحبت کنی تا يک ماشين، خانه، جاروبرقی، بيمه و يا حتی ايده ات را بفروشی. _ بايد با صد نفر آشنا شوی تا يک رفيق شفيق پيدا کنی. _ وقتی که «قانون دانه» را درک کنيم ديگر نااميد نمی‌شویم و به راحتی احساس شکست نمی‌کنیم. قوانين طبيعت را بايد درک کرد و از آنها درس گرفت. افراد موفق هر چه بيشتر شکست می‌خورند، دانه‌های بيشتری می‌کارند. 📚 @bakelasbashim