ch
Feedback
تجربه های خوب_همسران موفق

تجربه های خوب_همسران موفق

前往频道在 Telegram

سلب مسئولیت»نظرات مطرح شده به هیچ عنوان به کریتور و ادمین مربوط نیست. تجربه ونظرات اعضا بدون ذكر نام بهترين راه برای شناخت و درك همسران از خواسته های همدیگر گرفتن پیام: https://t.me/HarfBeManBOT?start=NjY3NzYzMjE

显示更多
8 796
订阅者
-224 小时
-197
-5530
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+31
在0个频道中
五月 '26
+17
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+5
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+41
在1个频道中
Get PRO
一月 '26
+42
在2个频道中
Get PRO
十二月 '25
+48
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+61
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+58
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+56
在2个频道中
Get PRO
八月 '25
+76
在1个频道中
Get PRO
七月 '25
+73
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+75
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+58
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+82
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+55
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+81
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+60
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+30
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+21
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+52
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+34
在2个频道中
Get PRO
八月 '24
+32
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+289
在3个频道中
Get PRO
六月 '24
+57
在2个频道中
Get PRO
五月 '24
+64
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+47
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+67
在1个频道中
Get PRO
二月 '24
+69
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+85
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+71
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+60
在0个频道中
Get PRO
十月 '23
+68
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+130
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+111
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+176
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+109
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+106
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+85
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+116
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+113
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+129
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+192
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+155
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+116
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+126
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+144
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+83
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+44
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+44
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+110
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+67
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+45
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+27
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+54
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+39
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+126
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+298
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+227
在0个频道中
Get PRO
七月 '21
+814
在0个频道中
Get PRO
六月 '21
+104
在0个频道中
Get PRO
五月 '21
+315
在0个频道中
Get PRO
四月 '21
+301
在0个频道中
Get PRO
三月 '21
+352
在0个频道中
Get PRO
二月 '21
+183
在0个频道中
Get PRO
一月 '21
+313
在0个频道中
Get PRO
十二月 '20
+17 236
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
22 六月0
21 六月+1
20 六月+1
19 六月+1
18 六月0
17 六月0
16 六月0
15 六月+2
14 六月+2
13 六月+4
12 六月+1
11 六月+2
10 六月0
09 六月+7
08 六月+1
07 六月0
06 六月0
05 六月+1
04 六月+3
03 六月+1
02 六月0
01 六月+4
频道帖子
سلام دوستان، حدود یک ماه از زایمانم گذشته و این روزها خیلی زودرنج و حساس شده‌ام. نمی‌دانم این موضوع بیشتر به خاطر خستگی و هورمون‌های بعد از زایمان است یا واقعاً در رفتار همسرم مشکلی وجود دارد. مثلاً دیروز پشت گردن نوزادم را دیدم که قرمز شده بود. به همسرم گفتم و او از فاصله دور گفت طبیعی است. من ناراحت شدم و گفتم تو که ندیدی، چطور می‌گویی طبیعی است؟ وقتی آمد نزدیک و نگاه کرد، نتوانست همان چیزی را که من دیده بودم پیدا کند و متوجه شدم اصلاً از قبل ندیده بوده و فقط گفته طبیعی است. این اتفاق زیاد تکرار می‌شود. تقریباً برای هر نگرانی‌ای که درباره خودم یا بچه دارم، اول می‌گوید طبیعی است یا لازم نیست دکتر برویم. احساس می‌کنم نگرانی‌ها و حرف‌هایم جدی گرفته نمی‌شود و به همین دلیل نسبت به این رفتار خیلی حساس شده‌ام. از طرف دیگر، وقتی ناراحت می‌شوم یا گریه می‌کنم، دوست دارم خودش بیاید بغلم کند، ببوسدم یا دلداری‌ام بدهد. بارها هم این را به او گفته‌ام. اما معمولاً این کار را نمی‌کند مگر اینکه خودم مستقیم از او بخواهم. حتی شب‌ها هم معمولاً پشتش را به من می‌کند و می‌خوابد و اگر بگویم بغلم کن، این کار را می‌کند. یک موضوع دیگر هم این است که قبل از زایمان چند بار به او گفته بودم دوست دارم برای تولد بچه یا زایمانم یک هدیه یادگاری بگیرم. اما با اینکه چند هفته گذشته، هنوز این اتفاق نیفتاده و این موضوع هم باعث ناراحتی من شده است. واقعاً نمی‌دانم من به خاطر خستگی و شرایط بعد از زایمان بیش از حد حساس شده‌ام یا اینکه احساس بی‌توجهی من قابل درک است. دوست دارم نظر شما را بدانم، یک موضوع دیگر هم هست که ذهنم را خیلی درگیر کرده. من بارداری‌ام را به افراد زیادی نگفتم، حتی به یکی از صمیمی‌ترین دوستانم هم نگفته بودم. بعد از زایمان که خبر تولد فرزندم را به اطرافیان دادم، تقریباً همه خوشحال شدند و تبریک گفتند. اما دو نفر واکنش عجیبی داشتند. مادرشوهرم تقریباً هیچ واکنشی نشان نداد و چیزی نگفت. اما چیزی که بیشتر من را ناراحت کرد، واکنش دوستم بود. وقتی به او خبر دادم، ناراحت شد و گفت: تو برای من تمام شدی و تلفن را قطع کرد. من بلافاصله به او پیام دادم، اما جواب داد: دیگه بهم پیام نده، تو برای من تمام شدی. او حتی اسم بچه را نپرسید، عکس بچه را نخواست ببیند و هیچ تبریکی هم نگفت. دوستم ۴۰ ساله و مجرد است و تا جایی که می‌دانم خیلی دوست دارد ازدواج کند و بچه‌دار شود. به همین دلیل نمی‌دانم آیا واکنشش به خاطر ناراحتی و حسرت خودش بوده یا دلیل دیگری داشته است. واقعاً دوست دارم نظر شما را بدانم. اگر شما جای من بودید، این رفتار را چطور تفسیر می‌کردید؟ آیا بعد از مدتی دوباره برای ارتباط تلاش می‌کردید یا این را پایان دوستی می دانید؟ از همتون ممنونم که وقت میذارید و حرف هام را می شنوید 🌺🌺

2
من مراحل انتهایی آشنهاییم با خواستگارم رو طی میکنم و مشکل خاصی نداریم ، منتهی یه موضوعی رو عنوان کردن که من اصلا نمیدونم چکار باید بکنم. خیلی ببخشید عذرمیخوام گفتن که از لحاظ اندازه الت جنسی خیلی در حد مطلوب نیستن و رشد خوبی نداشته و مشکل باروری و... ندارن ولی با ارفاق از لحاظ طول در محدوده ابتدایی نرمال قرار میگیرن و قطر هم اندازه مطلوبی نداره این رو هم گفتن که اکثرا آقایان عنوان نمیکنن چنین موضوعی رو ولی ایشون از لحاظ وجدانی و اخلاقی واجب دونستن قبل از وصلت این موضوع رو در جریان بزارن این مسئله چقدر در زندگی تاثیر داره؟ من نمیدونم باید ادامه بدم یا ن با چه کسایی مشورت کنم و چه دکتری برم و در نهایت تجربه بقیه در این زمینه چیه
3 118
3
دوستان، مهمترین کار در حال حاضر آپدیت گوشی و تمام اپ‌های سیستمی است؛ یادتان نره
4 101
4
اوووف سلام رفقا
4 060