ch
Feedback
مجله روانشناسی و شعر

مجله روانشناسی و شعر

前往频道在 Telegram

در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

显示更多
1 892
订阅者
-124 小时
-77
-530
帖子存档
نعمتی‌ست ، بودنت ، داشتنت ، ادبیات چه کهنه می‌شود در وصف تو ... @alidarbani

گفتی زسرت فکر مرا بیرون کن جانا سرم از فکرتو خالی‌ست؛ دلم را چه کنم؟ @alidarbani

دوستت خواهم داشت ‏در سکوت ‏در کلام ‏در صلح ‏در جنگ. ‌#بابک_زمانی‌ @alidarbani

"همیشه مراقب کلمات خود باشید زیرا شما هرگز نمی‌دانید که چند بار در ذهن کسی تکرار می‌شود." @alidarbani

من در جستجوی قطعه‌ای از آسمان پهناور هستم... که از تراکم اندیشه‌های پست... تهی باشد... #فروغ_فرخزاد @alidarbani

علاجِ دردِ مشتاقان، طبیبِ عام نشناسد مگر لیلی کند درمان، غمِ مجنونِ شیدا را... #سعدی @alidarbani

و هیچکس نپرسید: با تو چه کردند ؟ که چنین در خلسه ای از سکوت فرو رفته ای .....

نابود شده همه چیز. فقط میترسیم ازینکه بهم اعلامش کنیم.....

از کتابِ قصه‌ی نسلِ ما خون جاری می‌شود.

حال این روزهامون مزه‌ی خرمالو نرسیده می‌دهد، گس گس گس

دنبال هیچکس ندویین آدمایی که همدیگه رو دوست دارن کنار هم راه میرن.

‏ایشالا که همه با هم چاق شدیم دیگه

اینترنت کل کره زمین قطع بشه، باز شما میای میبینی چند تا ایرانی وصلن.

میگویند هر کس شبیه به جایی میشود که به آن تعلق دارد ، پس من شبیه به وطنم شده ام .غمناک ، خسته ، رنجیده ، زخمی و در عمق نا امیدی ، امیدوار .

‏متأسفانه جنگنده وارد کشور شده ولی فرهنگش نه.

‏«به هرحال این اوضاعی است که می‌بینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم می‌سوزیم و می‌سازیم. قسمت‌مان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد. #صادق_هدایت @alidarbani

آن که میگفت تویی قبله ی من، بعد از من سر به مُهرِ چه خدایی ست، خدا میداند! #مسیح_مسیحا @alidarbani

تنها زیرساختی که نابود شد، ساعت خوابم بود.

این همه رنج کشیدیم و نمی دانستیم که بلاهای وصال تو کم از هجران نیست... #هوشنگ_ابتهاج @alidarbani

در جواب تمام  نیستی، کجایی  ها باید بگم: تو خودم عزیزم، توی خودمم . . . @alidarbani