ch
Feedback
مجله روانشناسی و شعر

مجله روانشناسی و شعر

前往频道在 Telegram

در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

显示更多
1 892
订阅者
-124 小时
-77
-530
帖子存档
هزار تلخ بگویی هنوز شیرینی #سعدی @alidarbani

بهار تویی♥️ باور کن! می شود به شانه ات تکیه داد و سبز شد…! #فرشته_رضایی| @alidarbani

پایان یک داستان، سرآغاز داستان دیگریست... 🎥 Kubo And The Two Strings @alidarbani

«ناامیدترین چیز در جهان، ناامیدی است. اما ما که در این راه قدم گذاشته‌ایم، می‌دانیم هر شکستی پلی است به سوی پیروزی. دشوارترین نبردها، نبرد با یأس است.» @alidarbani

ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم...! @alidarbani

بله جانم ، شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم. @alidarbani

من هیچوقت اونقدر سرم شلوغ نمیشه که دلم برات تنگ نشه. @alidarbani

‏من اگه یه روز بخوام از آدما دوری کنم بازم تو رو با خودم می‌برم. @alidarbani

‏بنظرم قشنگ‌ترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که "من کنار تو، خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی نمیتونه خود واقعیش باشه. @alidarbani

و ناگهان، به یاد آنچه با تو گذرانده بودم، گریستم.

هر روز از زندگیم این روزام مثل یک سیزن از یک فیلم اکشنه

چه جان هایی گرامی رفته اند از دست ! دردی ست چون خنجر یا خنجری چون درد #ابتهاج @alidarbani

اغلب فکر می‌کنیم اینکه به یاد کسی هستیم، منتی است بر گردن آن شخص! غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم، این هنر اوست نه ما. به یاد ماندنی بودن بسیار مهم تر از به یاد بودن است... @alidarbani

- پای اگر فرسودم و جان کاستم - آنچنان رفتم که خود می‌خواستم!

مملکت آدمم مثل ننه بابای آدم میمونه نمیشه ولش کرد....

‏تو جایی که خیلیا بچگی نکردن، آدم دیگه خجالت میکشه بیاد بگه جوونی نکردم.

اگر قرار باشه از زندگیم فیلم بسازن مخاطب وقتی فیلم تموم بشه نویسنده رو مسخره خواهد کرد از این حجم صحنه های اکشن و درام در طول فیلم ....

خدایا با این وضعیت اون دنیا قراره تو ما رو ببخشی یا ما تو رو؟

«اما در نهایت، انسان برای زندگی به شجاعت بیشتری نیاز دارد، تا برای خودکشی.» 📙 مرگ‌خوش، ۱۹۷۱ ~ آلبرکامو @alidarbani

بخوان بی امان، که این نیمه جان، ایرانِ من است. @alidarbani