𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌
前往频道在 Telegram
شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v
显示更多未指定国家未指定类别
1 110
订阅者
-824 小时
-487 天
-10230 天
帖子存档
1 110
شیشی : نگاه کن، به من میاد؟ ژاژائو : خیلی قشنگه! حس میکنم وایب چوسان رو داره. هرچند فریم بزرگتر و یکمی تیرهترهمن که میدونم بخاطر اینکه چوسان رو همیشه جلو چشماش داشته باشه و دلش برای این کرکتر تنگ نشه عینکه رو بهش داده)))))
1 110
گفتن که سیزن دوم سریال با کیفیت بیشتر و بهتر ساخته میشهفکر کن شاهکار بود شاهکارتر میشه) بی صبرانه منتظر سیزن دومم
1 110
شبهایی بود که بوی تلخ الکل از نفسهای لیویی بلند میشد و قدمهایش روی زمین میلغزید؛ اما همیشه پیش از آنکه سقوط کند، دستی او را نگه میداشت.
چوسان هیچوقت چیزی نمیگفت. فقط کنارش میایستاد، بازویش را دور شانههایش میانداخت و آرام او را تا اتاق میبرد؛ انگار مراقبت از لیویی به عادتی قدیمی تبدیل شده بود، عادتی که خودش هم نمیدانست از چه زمانی در قلبش ریشه دوانده است. هر بار که زخمی برمیگشت، چوسان بیشتر از خودِ زخمها درد میکشید. با اخم همیشگیاش روی لبه تخت مینشست، پنبه را به آرامی روی خراشها میکشید و زیر لب غر میزد که چرا دوباره بیاحتیاطی کرده است. اما دستهایش همیشه آنقدر نرم و محتاط بودند که انگار میترسید کوچکترین لمسش هم درد تازهای به لیویی اضافه کند.لیویی هر بار که سیگاری میان انگشتانش میگرفت، خیلی زود سایه چوسان را کنار خودش میدید.
گاهی سیگار را از دستش میکشید، گاهی فقط با آن نگاه سرزنشآمیز خیره میشد؛ همان نگاهی که بیشتر از هر دعوایی اثر داشت. «نکش.» فقط همین یک کلمه. اما پشت آن یک دنیا نگرانی پنهان بود. لیویی همیشه وانمود میکرد اهمیتی نمیدهد، اعتراض میکرد که چوسان زیادی سخت میگیرد. با این حال بیشتر وقتها سیگار خاموش میشد و دودش پیش از آنکه به آسمان برسد، از میان انگشتانش محو میشد. شاید هیچکدامشان به زبان نمیآوردند، اما حقیقت در تمام آن لحظههای کوچک جریان داشت؛ در لیوان آبی که چوسان کنار تخت میگذاشت، در باندی که روی زخمها میچسباند، در اخمهایش هنگام دیدن یک پاکت سیگار تازه، و در شبهایی که تا خوابیدن لیویی بیدار میماند.چوسان، بیآنکه خودش متوجه باشد، مدتها بود که تمام قلبش را صرف مراقبت از لیویی کرده بود.
1 110
ژاژائو : موهام خیلی سریع بلند میشه شیشی : پس بهتره یکم مرتبشون کنی شیشی : یکم خندهدار به نظر میرسه، اما با این حال خیلی بامزست. به نظرم تو بهترین حالتت همینه ژاژائو : شیشی : واقعاًدیگه وقتی پسندید کسی چیزی نمیتونه بگه)
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
