ch
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

前往频道在 Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

显示更多
未指定国家未指定类别
1 123
订阅者
-624 小时
-397
-8430
帖子存档
من هیچوقت این نگاهاشونو نتونستم))))
+1
من هیچوقت این نگاهاشونو نتونستم))))

Repost from N/a
+1
𝗪𝗵𝗼'𝘀 𝗧𝗲𝗱𝗱𝘆 ? 🍰♡ ༘*.゚🧸🎀
تـدی متولد سال ۲۰۰۶ ـه. قدش ۱۷۵هست و رگه‌های تایلندی-چینی داره. تو آمریکا به دنیا اومده و بزرگ شده. به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای، چینی و تایلندی مسلطه‌. مدتی به عنوان کارآموز (آیدل) تو کرهٔ جنوبی فعالیت کرده و سابقه حضور در کمپانی‌های SM Entertainment و MODHAUS رو داره. تدی اخیراً دوره‌ی کارآموزی خودش رو به پایان رسونده و از MODHAUS جدا شده. طبق گفته‌ی خودش، حالا که به تایلند برگشته قصد داره تحصیلاتش رو ادامه بده و همزمان به دنبال فرصت‌های بازیگری باشه. همچنین گفته شده که اون قبلاً برای گروه کیپاپ IDNTT در حال آموزش بوده، اما در حال حاضر دیگه قرار نیست اونجا باشه. با توجه به اینکه خیلی از بازیگرهای تایلندی که سریال‌های بی‌ال بازی میکنن رو فالو می‌کنه و تو مراسم دوماندی شرکت کرده؛ احتمالاً قراره عضو نسل ششم بازیگرهای دوماندی باشه و بی‌ال بازی کنه. همینطور با Phuphat شیپ میشه و مردم دوست دارن ازشون بی‌ال ببینن. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ🧸ྀི اکانت‌های تدی در شبکه‌های اجتماعی: 𝕏 TikTok Instagram

تصاویر مقابل دوربین در قاب ثبت شده‌اند، داستان‌های پشت صحنه به عنوان خاطره نگهداری می‌شوند. پشت صحنه فیلمبرداری در تایلند +1 منتظر دیدار با لحظات زیبا هستیم.
بیصبرانه منتظر کنسرتیم))

*من از خدا نمی‌ترسم. از آدمای اطرافم می‌ترسم. از اینکه ناامیدشون کنم یا بهشون صدمه بزنم! از اینکه فکر کنن جا زدم یا لیاقتش و
*من از خدا نمی‌ترسم. از آدمای اطرافم می‌ترسم. از اینکه ناامیدشون کنم یا بهشون صدمه بزنم! از اینکه فکر کنن جا زدم یا لیاقتش و ندارم.
#TicketToHeaven ep.4
𝚋𝚕𝚞𝚎

AttractivE Character⤷#Dew ゚。⋆ jiwarat💸 。゚(lOveLy?)

+1
. 𝐈 𝐝𝐨𝐧’𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩‧°𓏲ּ𝄢

🗣: کی استرس می‌گیری؟ 🐻: وقتی مجبوریم تیک‌تاک بگیریم. 🐧: پرتاب شد* 🗣: خنده* از نگاهش به استف مشخصه.. کلا تیک‌تاک تو فاز تو نیست، نه؟ 🐧: این اصلا وی‌-آر(Way-ar)طور نیست. 🐻: گاوین رو بغل می‌کنه* 🐧: دست نوازش* اوکیه. 🐻: آره تیک‌تاک راه وی‌-آر نیست. 🗣: خب پس راه وی-آر چیه؟ 🐧: (لاس ترتمیز).you are my way (این‌جا از اون جایی که way اشاره غیرمستقیم به way-ar داره گاوین اینو گفت.)
#JossGawin

#𝖫𝗈𝗏𝖾𝖸𝗈𝗎𝖳𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝖯𝗈𝖻𝗆𝖾𝗄 (🕯️) #𝖲𝗍𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋

این دو تا ادیتو هم دوست داشته باشید) فردا آیو داریم.

‌ ‌𝗠𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝘂𝗹𝗶𝗽-𝗿𝗲𝗱 𝗺𝗮𝗿𝗸 𝗼𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗼𝗱𝘆 🪔 .

ㅤ‌‌‌‌‌‌‌ㅤ‌‌‌‌‌‌‌@ㅤ‌‌‌‌‌‌‌𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽 !! 📜 我想把你从痛苦中解救出来,把你的痛苦都装进我自己的心里。

+1
ㅤ‌‌‌‌‌‌‌ㅤ‌‌‌‌‌‌‌@ㅤ‌‌‌‌‌‌‌𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽 !! 📜 我想把你从痛苦中解救出来,把你的痛苦都装进我自己的心里。

+4
پسرا امروز)))