ch
Feedback
SoLaR¿

SoLaR¿

前往频道在 Telegram

@Fandoghiebot t.me/HidenChat_Bot?start=8285222105

显示更多
未指定国家未指定类别
1 403
订阅者
无数据24 小时
+3237
+32330
帖子存档
SoLaR¿
1 403
ببین عشقم اون اکسی ک میگم باهاش در ارتباطم شک نکن هیچ‌رد احساسی ای برام نداره

SoLaR¿
1 403
یعنی مثلا اگر خیلی پارتنرتو دوست داشته باشی و اون از این موضوع ناراحت باشه با اکست قطع رابطه نمیکنی؟

SoLaR¿
1 403

SoLaR¿
1 403
خودشیفته نه شاید حساس

SoLaR¿
1 403
برداشت شما قابل احترام

SoLaR¿
1 403
آفرین خودشه

SoLaR¿
1 403
https://t.me/fandoghie/1925 Girl I think you have a little version of narcissist girls

SoLaR¿
1 403
sticker.webp0.18 KB

SoLaR¿
1 403
آخه حرفشم اشتباه نیست میگم دیگه رد فلگمه

SoLaR¿
1 403
وا

SoLaR¿
1 403
من بودم دعوا میشد الان💔

SoLaR¿
1 403
https://t.me/fandoghie/1921 چقد با آرامش

SoLaR¿
1 403
اره بهم نباید بگه خودم باید تصمیم بگیرم

SoLaR¿
1 403

SoLaR¿
1 403
گفتم خودم آدم چیل و بیخیالیم راجب ارتباطات طرف مقابل پس حساسیت زیادی رو درک نمیکنم

SoLaR¿
1 403
حتا مربوط به اکس نمیشه کلا دوستام و آدمایی ک باهاشون در ارتباطم.

SoLaR¿
1 403
اگه رفتار خوبی بود ک خودم نمیگفتم رد فلگه

SoLaR¿
1 403
https://t.me/fandoghie/1915 وقتی اینجوری ای،حق داری گیر بیخودی حسابش کنی، مثل این میمونه طرف کنترلت کنه یا بگه بهت اعتماد نداره

SoLaR¿
1 403
https://t.me/fandoghie/1914 🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 ببخشید خندیدم مگه باید کسی بگه اکستو وقتی تو رابطه ای حذف کن ؟ مربوط به خود شخصه که چقدر ارزش قائله برای پارتنرش

SoLaR¿
1 403
از پسش بر میای خاله جان