ch
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

前往频道在 Telegram

فإن كانت الدنيا سفرًا، فالآخرة هي 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐂𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐨𝐭 : @aburahma_808201bot

显示更多
未指定国家未指定类别
1 677
订阅者
+1724 小时
+807
+1 43630
帖子存档
🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع روئيتها

طالما لسه فيك نفس، يبقى لسه في فرصة، وطالما في فرصة، يبقى الاستسلام رفاهية مش من حقك

جوين هنا يَـ حبايب التشانل تُحفةة وصلوها 1K بالحُب وكدا😭🤎🤎") https://t.me/i_miss_y9u/6660

أهـلا بِـكـم فـ عـَالـم سِــت الحُـسـن مَـريـُومَـا🪐💗🦋 دُمـتـم شـئ لـَطـيـف فــ عَـالـمِـي🪐💗🦋 لتبادل @ @tooo2bot https://t.me/+pfSyeViVR8c2NDc0

Repost from هزائم
أعرف تمامًا ما معنى أن تتضارب رغباتك مع قناعاتك، أن يستهويك أمر ثم تشمئز منه بالدقيقة التي تليها..

"بص يا حبيبي، بص يا حبيبي، أنت في صراع.. صراع مع النفس الأمارة بالسوء. مهمتك أنت أن تنتصر في صراعاتك كلها، وأن تنتصر على نفسك أولاً، وده أهم حرب أنت هتخوضها، إن أنت تنتصر على نفسك. وانتصارك على نفسك معناه هو بداية الانتصارات."

Repost from N/a
7 ...🩶🪷؟
نرد الاشتراك

Repost from N/a
جيبولي 8 حلوين وبرد الاشتراك 🩵🩵

أنا عارف إن مُحاولاتي مش كفاية توصلني بس أنت كريم، اكرمني المرة دي كمان يارب ( آه لو ينال المرء ما يُود، يارب أنعم علينا بهذا الشعور ).

انا متفائل وحاسس ان ربنا هيكرمنا ونحقق احلامنا

- اللهم خفف عني ثقل هذه الإيام، وأرزقني قوة الصبر، وأشرح صدري، و إنزع منه ما استثقلته نفسي، وأرح قلبي و أرزقني .. فأنت أعلم بما تحتاجه نفسي.

سالت ابويا قالي ده Ai

دعواتكم يحبايب ♥️

- نام ومَتزعلش مِن قسوة الحياة عليك بكرة تصحي تلاقي ربنا مختارلك الصالح ليك وهيراضيكِ .

حلم حياتي ربنا ينعم عليا واوصل لليوم اللي اروح فيه لــ أمــي واقولها اطلبي اللي نفسك فيه ويتنفذ حالا

‐ حلم حياتي ربنا ينعم عليا واوصل لليوم اللي اروح فيه لــ أمـي واقولها اطلبي اللي نفسك فيه ويتنفذ حالا

- الحمد لله عملت خیر انهارده دخلت سوبر ماركت وطلبت الدفتر اللي فيه اسماء الناس اللي عليها ديون وخدت الدفتر وطلعت اجري .|•

إن معاملة الناس معاملة حسنة أفضل من إعادة نشر آيات دينية لا تمارسها

​مش بالضروره يعني فكرة إن إن أنا ليا وحدات رزق مثلاً معينة، فلو خدت مثلاً 80 وحدة في حاجات معينة فخلاص يبقى أنا لازم وحدات الفلوس دي تقل، يعني تقسيمها التقسيمة الهندسية دي، أنت بتتعامل مع ربنا الواسع سبحانه وتعالى، أنت ممكن ترزق مال وترزق عافية وصحة وأولاد ودين، يبقى عندك الحاجات دي يعني مافيش مافيش مافيش تعارض، ​لكن هي الفكرة، ده هيرجعنا لمسألة تانية، مسألة إن الأرزاق مقسمة. إن ده إنت في أصل اعتقاد الإنسان، إن أنت بتعتقد إن ربنا سبحانه وتعالى هو الرزاق، وهو الذي يرزق وحده سبحانه وتعالى، وإن ربنا سبحانه وتعالى جعل الرزق أسباب، هو الذي قسم هذه الأرزاق بعلمه وحكمته ورحمته، ​فهو ففكرة، إن معنى إن ربنا سبحانه وتعالى، وده بيتكرر كتير في آيات الوحي، إن ربنا سبحانه وتعالى يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر. دي حاجة خاصة لله سبحانه وتعالى، ربنا قادر إنه هو يوسع على إنسان وهو يضيق على إنسان، بعلمه ورحمته وحكمته. ​التوسيع ده، التوسيع ده في الرزق، أياً كانت بقى أنواع الرزق عموماً، ده بعلم وحكمة. وممكن إن إنسان يضيق عليه برضه بعلم وحكمة. مش معناها إن التوسيع ده على طول دي حاجة كويسة وإن دي علامة خير، ولا إن التضييق دي علامة غضب وسخط من ربنا سبحانه وتعالى."