لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"
前往频道在 Telegram
عابرةٌ في هذه الدُّنيا، أتركُ من الأثرِ ما استطعتُ، وأمضي؛ فما الحياةُ إلا رحلةٌ قصيرةٌ إلى الله. وبينَ نبضةٍ وذكرى، وبينَ شوقٍ ودعاء، لا يزالُ القلبُ حيًّا، يُجيدُ الوفاءَ، ويُحسنُ الرجاء. تبادل: @hagoorabot
显示更多未指定国家未指定类别
622
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
无数据30 天
帖子存档
متنسوش أذكار المساء ي صحبه
واغلبنا صايمين فلا تنسونا من صالح دعواتكم ولا تنسوا انفسكم ولا اخواتكم 💗
فاللهم وفق طلاب المسلمين وافتح عليهم فتوح العارفين وارزقهم النجاح والتوفيق بالحلال، وأعنهم على الصدق والأمانة، واجعل تعبهم وجهدهم سببًا في رضاك وبركتك
الامتحان كام ساعة وهيخلص لكن ربنا مطلع علينا في كل لحظة. فخلّي ثقتك في ربنا أكبر من ثقتك في أي وسيلة غلط، واعرف إن اللي مكتوبلك هتاخده مهما حصل
يمكن الغش يجيب درجة لكن مش هيجيب بركة، ومش هيجيب راحة ضمير ومش هيخلي الواحد يحس إنه وصل بتعبه ومجهوده.
فلو إحنا فعلًا عايزين النجاح ندور عليه بالطريق اللي يرضي ربنا عشان يراضينا مش بالطريق اللي تغضبه
وربنا سبحانه قال ف كتابه وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ
أوقات الشيطان بيقنع الواحد إن ورقة الغش هي اللي هتنجحه مع إن الحقيقة إن التوفيق كله من عند ربنا وممكن واحد يدخل الامتحان وهو خايف ومش معاه غير تعبه وسعيه وربنا يكرمه بأكتر مما كان متوقع ربنا سمى نفسه الكريم
مع ضغط الامتحانات وخوف ناس كتير على مستقبلها، بعض الطلاب بيشوفوا إن الغش هو الحل، وإن كل الناس بتغش أو دي مرة وهتعدي
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بسم الله والصلاه والسلام على أشرف المرسلين سيدنا محمد صل الله عليه وسلم
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
