ch
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

前往频道在 Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

显示更多
未指定国家未指定类别
249
订阅者
+424 小时
+357
+3530
帖子存档
پس میشه بکنیمش

آقا اجازه؟ اون منو اول زد

مانی رو اذیت نکنید

داش اوکی ولی همونه-

درخواستای تو باعث میشه ۹۵۰ ساعت حموم نرم

بسازززز

خب من درخواست دادم بساز

نیکلاس و فرانکو رو اول بساز

Use the deep of your mind

یچیز متفاوت بده

داش چه فرقی داره الان دوتاشون نظامین سناریو همونه تقریبا-

برا من نمیپره اینبار فرانکو و نیکلاس

اینجا هرکسی درخواستی بده میسازم پشت هم نمیسازم چون تجربه داشتم اینکارو کردم مزه فان پریدع

تروخدا بازم بساز

میشه خودتو بکشی؟