matcha coke espresso for two
前往频道在 Telegram
چه بدونم عزیزم منم همین یکبار زندگی رو یادمه. 🐢// https://t.me/BgooBot?start=_427289321026 Or 💘// t.me/HidenChat_Bot?start=6110352772
显示更多未指定国家未指定类别
259
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
无数据30 天
帖子存档
Repost from Untolds.
اینجور وقتا (که زیاد هم تو زندگیت پیش نمیاد) تازه یادت میوفته چقدر ارزوی نزیسته داری.
شب بخیر به شما و بچههای قشنگم که امروز هم آنلاین نشدند. بهتون فکر میکنم و دوستتون دارم.
دکتر بلورچی شما باعث شدید من بخوام شبیه شما بشم. باشرف و باسواد. امیدوارم در زندگی بعدی جان های بیشتری نجات بدید.
شب بخیر به شما و بچههایی که از دست دادم. بهتون فکر میکنم و دوستتون دارم. امیدوارم جای سردی نباشید.
بین درس خوندن بهتون فکر میکنم. بین قاشق های غذا. لابهلای صحبت با دوستهام. عکس هاتون رو نگاه میکنم و ناراحتم که قیافه های خوشگلتون رو نمیتونم حفظ بشم. مثل روز اول قلبم درد میگیره. خیلی بهتون فکر میکنم. مطمئنم اگر هم دانشگاهی بودیم، در اینستا دیده بودمتون، یا تو راه بهتون برمیخوردم، حتما بهتون میگفتم چقدر خوشگلید. حتما ازتون میخواستم باهام دوست بشید و برام آهنگ بفرستید. احتمالا دوست های چنلی میشدیم. از هم فوروارد میکردیم و همدیگهرو مسخره میکردیم. ناراحتم که اینطوری نشد و از نزدیک نشناختمتون. اخه زیاد هم هستید. چطوری فدای تک تکتون میشدم. چطوری همتون رو پیدا میکردم. ناراحتم. ببخشید که نشد. هر لحظه بهتون فکر میکنم و هر شب خوابتون رو میبینم که دستتون رو کشیدم و نجاتتون دادم. دوستتون دارم.
If you are a silent activist right now, you better stay that way tomorrow.
Repost from Akhoond slayer
if god stands with those who shoot innocent people, then i’m proud to stand with the fire that burns your mosques.
بله ما الان زنده هستیم و راوی چون کفش های بهتری داشتیم. چون یکی تندتر دستمون رو کشید. چون فقط وقتمون نرسیده بود. چون شانس بود و احتمال.
دانشگاه هایی که فردا حضوری هستند، چند صندلی خالی دارن که هیچوقت قرار نیست پر بشه؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
