207
订阅者
-124 小时
-17 天
-130 天
帖子存档
207
اینهمه فرمانده و پالایشگاه و حزب الله و هسته ای رو دادیم جاش گندم و سویا بگیریم؟؟؟
باز گندم و سویای روسی چینی ی حرفی
گندم امریکایی؟؟؟
میدونید امریکا تو گندم هاش میکروچیب میذاره؟؟
فردا دوباره همه مسوولین رو ترور کرد نگید نگفتیما
207
اقایون مسئول با غرب دل نبدید
شوروی با اون عظمتش دل بست اخر سر نه بهش پول دادن نه کمک کردن
وقتی دیدن روس ها دارن از گرسنگی میمیرن اومدن ته مونده گندم ارتش امریکا رو دادن شوروی
اینم نتیجه مذاکره
به هیچ وجه نباید با یانکی های رذل فاسد دروغگو مذاکره کنیم و نون و نمک انها را بخوریم
فتح قدس نزدیک است اونوقت ما داریم عقب نشینی میکنیم؟؟
هیهات من الذله
#دستنوشته
207
حاضرم گرسنگی بکشمولی گندم امریکایی نخورم
هیهات من الذله
برگشتیم به ذلت دوران پهلوی که
فردا میگن موشک هاتون رو بدید گندم بهتون بدیم
207
رئیس مجلس اقای قالیباف:
در یکی از برنامههای خوب صدا و سیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد بسته شده بود تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود.
به آن عزیزان میگویم: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
207
ترامپ درباره ایران:
پولی که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد.
207
اینجور که بنظر میاد
وارد فاز ۹۱ تا ۲۰۰۳ شدیم
وضعیت تعلیق
هر چند وقت هم بچه های بدی شدن ی چند بار بمباران میکنن حساب کار دستشون بیاد
207
مادرقحبه همه اینا تو برجام بود
قبل ۱۳ ژوئن هم بازرسا تو ایران بودن
کیر به قبرت چه دستاورد شگفت آوری اخه
207
Repost from گاراژ ــ مهدی تدینی
ونس
«ما یک پایهریزی بسیار خوب برای رسیدن به یک توافق نهایی موفق انجام دادیم.
توافق نهایی، خودِ خانه است. ما پیِ این خانه را گذاشتهایم. هنوز خانه را نساختهایم، اما یک بنیان موفق بنا کردهایم تا به جایگاه خوبی برای مردم آمریکا برسیم.»
@Garajetadayoni | گاراژ
207
Repost from دانشنامه نظامي
🔥با افزایش برد پهپادهای انتحاری اوکراینی اونها عملا وارد بافتهای شهری و مناطق تجاری واقع در کیلومترها پشت خط مقدم نبرد شده و به کامیونهای نظلمی و کشنده های حمل سوخت ضربه میزنند.
@daneshnamehnezami
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
