ch
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

关闭频道

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

显示更多
未指定国家未指定类别
207
订阅者
-124 小时
-17
-130
帖子存档
بزودی
بزودی

اینهمه فرمانده و پالایشگاه و حزب الله و هسته ای رو دادیم جاش گندم و سویا بگیریم؟؟؟ باز گندم و سویای روسی چینی ی حرفی گندم امریکایی؟؟؟ میدونید امریکا تو گندم هاش میکروچیب میذاره؟؟ فردا دوباره همه مسوولین رو ترور کرد نگید نگفتیما

اقایون مسئول با غرب دل نبدید شوروی با اون عظمتش دل بست اخر سر نه بهش پول دادن نه کمک کردن وقتی دیدن روس ها دارن از گرسنگی میمیرن اومدن ته مونده گندم ارتش امریکا رو دادن شوروی اینم نتیجه مذاکره به هیچ وجه نباید با یانکی های رذل فاسد دروغگو مذاکره کنیم و نون و نمک انها را بخوریم فتح قدس نزدیک است اونوقت ما داریم عقب نشینی میکنیم؟؟ هیهات من الذله #دستنوشته

حاضرم گرسنگی بکشم‌ولی گندم امریکایی نخورم هیهات من الذله برگشتیم به ذلت دوران پهلوی که فردا میگن موشک هاتون رو بدید گندم بهتون بدیم

#نه_به_گندم_آمریکایی

رئیس مجلس اقای قالیباف: در یکی از برنامه‌های خوب صدا و سیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد بسته شده بود تا تیم مذاکره‌کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می‌گویم: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

ترامپ درباره ایران: پولی که آزاد می‌شود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد.

عاقبت دادن ۳۰۰ میلیارد دلار نقد
عاقبت دادن ۳۰۰ میلیارد دلار نقد

کیر

عراقم بازرس ها رو راه میداد ۹۸ راه نداد با چندتا تاماهاوک زدن تو کلش باز راه داد

اینجور که بنظر میاد وارد فاز ۹۱ تا ۲۰۰۳ شدیم وضعیت تعلیق هر چند وقت هم بچه های بدی شدن ی چند بار بمباران میکنن حساب کار دستشون بیاد

با این قمبلی که کردن حس میکنم زدن فعلا به تاریخی دور موکول شده

از تکذیب تسنیم مشخصه قرار بازرسان رو راه بدت

مادرقحبه همه اینا تو برجام بود قبل ۱۳ ژوئن هم بازرسا تو ایران بودن کیر به قبرت چه دستاورد شگفت آوری اخه

ونس «ما یک پایه‌ریزی بسیار خوب برای رسیدن به یک توافق نهایی موفق انجام دادیم. توافق نهایی، خودِ خانه است. ما پیِ این خانه را گذاشته‌ایم. هنوز خانه را نساخته‌ایم، اما یک بنیان موفق بنا کرده‌ایم تا به جایگاه خوبی برای مردم آمریکا برسیم.» @Garajetadayoni | گاراژ

مادرجنده ها جدی دارید قمبل میکنید که

Repost from N/a
نظر مردم امریکا درباره ی دکتر جلیلی👆❗️

پولشم جرینگی واریز میکنین دیگه؟؟

من‌هنوز باورم‌ نمیشه اینجا روسیه خودمونه #روسیه_زیبا

🔥با افزایش برد پهپادهای انتحاری اوکراینی اونها عملا وارد بافتهای شهری و مناطق تجاری واقع در کیلومترها پشت خط مقدم نبرد شده و به کامیونهای نظلمی و کشنده های حمل سوخت ضربه میزنند. @daneshnamehnezami