ch
Feedback
We all need a William

We all need a William

前往频道在 Telegram

Contact with me; @ExtraCreambot

显示更多
未指定国家未指定类别
298
订阅者
+1424 小时
+247
+5130
帖子存档
روز هفتم که ویلیام نداریم.

میدونین روز چندمه که ویلیام نداریم؟

sticker.webp0.07 KB

یلداتون مبارک 💞

sticker.webp0.07 KB

photo content
+1

⁉️و این هم از قسمت ۶ Me and Thee و آخرین قسمت رم موکمون .

sticker.webp0.07 KB

وقتی تی میتونست معشوقش رو ببوسه.

و روم از عشقش تونست یه دستنبد داشته باشه

photo content

photo content

sticker.webp0.07 KB

بار احساسی این قسمت برام خیلی سنگین بود .

و‌ موک به آسمونی که معشوقش و مدتی کوتاه بهش هدیه داد و بعد همون رو ازش دریغ کرد ، خیره شد .

photo content

photo content

sticker.webp0.07 KB

و روم ، میخواست این حس رو به موک هم بده که من زود برمیگردم، نگران نباش من برمیگردم .