ch
Feedback
🏳️‍🌈ʊք⋆ɢʀօuռɖ🆕️

🏳️‍🌈ʊք⋆ɢʀօuռɖ🆕️

前往频道在 Telegram

ᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶠᵃᵛᵒʳⁱᵗᵉ ʷᵒʳˡᵈ⁽❕⁾ ᵗᵃˡᵏᵉ❔️ @GrounDpackbot

显示更多
未指定国家未指定类别
341
订阅者
+324 小时
+287
+6330
帖子存档
آخجون عاشقتون

اگه شدیم راجب پک جدید فکر میکنم

مثل اینکه قرار نیست ۳۰۰ بشیم

Repost from N/a
‌ ‌‌ ‌✦ #SaintSinners Chapter 13
‌‌«تو سرمایه‌گذاری‌ بزرگی بودی که شکست خورد. می‌دونی پووین... تو بزرگ‌ترین قانون ما رو نمی‌دونی. البته، بهت حق می‌دم. پدرت نمی‌خواست تا وقتی بزرگ نشدی تو رو درگیر این چیزها کنه. اما الان وقتشه بدونی که هرکسی پاش رو توی این عمارت می‌ذاره، تا زمانی که با مرگ مواجه بشه، به من خدمت می‌کنه. تو هم از این قانون مستثنی نبودی؛ هیچ‌وقت اجازه نداشتی این همه سال از من فاصله بگیری. خوش‌شانس بودی که کسی مثل ناراویت رو داشتی.»
Show me what you've lost and why you're always taking it slow, show me what wounds you've got, show me love

‌‌ ៸៸ F𝗈𝗋𝗐‌𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁‌𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗌𝗌‌𝖺𝗀𝖾 ‌‌ 🎲 تاس بندازید و با توجه به عدد ـتون کارهاي خواستـہ شده رو انجام بدیـد 1-2 𝗅‌𝗂𝗆‌𝗂𝗍 :: 6 𝖼𝗁𝗇𝗇𝗅𝗌
ایدي+ نیك‌نیم‌ ـتون رو منشن ڪنید تا با وایبے ڪه ازتون میگرم بگم ڪدوم کرکتر مارول هستید و پلی‌لیست بهتون بدم
3-4 𝗅‌𝗂𝗆‌𝗂𝗍 :: 4 𝖼𝗁𝗇𝗇𝗅𝗌
اسم 3 کتاب یا فیلمے که به دلتون نشسته یا روتون تاثیر گذاشته رو منشن ڪنید تا من به عنوان یه روان‌شناس تحلیلے و یه منتقد ادبے، روح‌ ـتون رو ڪالبد شکافي کنم و بگم درتون چه کهن‌الگویے غالبه + بزرگترین ترس در ناخودآگاه ـتون چیه
5-6 𝗅‌𝗂𝗆‌𝗂𝗍 :: 5 𝖼𝗁𝗇𝗇𝗅𝗌
ٺایپ mbti+ نیک‌نیم ‌ـتون رو منشن کنید تا بگم اگه قرار بود به یه دهه از تاریخ فرستاده بشید که اونجا خوشبخترین باشید، به ڪدوم دهه فرستاده میشدید و اونجا شغلتون چی بود
جوین باشید چک‌ میشه

چقد نازههه

خیلییلی مودد و قشنگهعهه خسته نباشییی

      ─  𝗁𝗈𝗇𝗀'𝗌 𝗉𝖺𝖼𝗄 #𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋    ࣪ 🫧 ;

چرا ۳۰۰ نشدیم

البته اگه درخواستیم برای پک داشتید بیاید بگید-