ch
Feedback
میراکل

میراکل

关闭频道

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

显示更多
未指定国家未指定类别
127
订阅者
无数据24 小时
-27
-230
帖子存档
اگه الان لنگ پول باشی جز خانواده کسیو داری ازش پول بگیری؟ آفرین. پس انقدر نگو دوستام دوستام و زندگیتو جمع کن. 🎀

مثلا من عاشق بیوشیمی‌ام و از فیزیولوژی اعصاب بدم میاد. و این بخاطر استاداشون بود.💘

دقت کردین که استادا خیلی تو علاقه‌ به یه درس نقش دارن؟

از اونجایی که کریسمس نزدیکه، ری‌اکت کریسمسی و زمستونی میخوام =)))

اگه فردایی باشه من با خودم می‌سازم.👍
+1
اگه فردایی باشه من با خودم می‌سازم.👍

فارما تو اینقدر شیرینی که داری دلمو میزنی. [فکر نکنید ‌که دل خودمو خوش می‌کنم.😂😭]

یاد اون شبی افتادم که حالم بد بود، دراز کشیده بودم رو تخت و حال و حوصله‌ی هیچکی رو نداشتم. دوستم اومد گفت بلند شو، بیا بریم بیرون و ... دیگه یادم نمیاد چی گفت ولی گفتم نه نمیخوام، حوصله ندارم. یه نیم ساعت بعدش یکی دیگه از بچه‌ها اومد گفت تو چرا زانو غم بغل گرفتی دختر، بلند شو، داره آهنگ گوش میده گریه می‌کنه، جرئت داری بدون آهنگ گوش کردن گریه کن. گفتم حوصله ندارم. برگشت گفت یعنی تا اینجا اومدم همینجوری خالی خالی میذاری من برم باز؟ دیگه کلی حرف زد و منم تو اوج گریه‌هام خندیدم و اومدم پایین. آره اینا با هم فرق دارن ...

یه سریا میگن خوب شو، ناراحت نباش، لبخند بزن. یه سریا یه کاری می‌کنن خوب بشی، ناراحت نباشی و لبخند بزنی. اینا کلی با هم فرق دارن ...

عمیقا دلم دریا خواست و یک ساله که دریا‌ نرفتم.💘

وایب این عکسااااا >>>😭🩵🥹

Repost from N/a
photo content
+5

🤝🤝🤝

سیسیا‌ فیزیولوژی

Repost from Nafisjournal
ویدیوی فیزیولوژی (نحوه خوندن, رفرنس, شب امتحانش) با سلطان فیزیولوژی استاژری ,الهه, در یوتوب آپلود شد... جدی این دختر سلطان فیزیولوژیه ویدیو رو از دست ندید... https://youtu.be/HBlPlKgBk28?si=EqB3-z2BUhy4M7rc

ببین بستگی به خودت داره اینکه اول با خلاصه پیش بری بعد ویدئو ببینی یا برعکس. چون بولینوس فراتر از خلاصه گایتون گفته، بنظرم اگه اولش خلاصه گایتون رو بخونی و بعد بری فیلم تدریس بولینوس رو ببینی و جزوه‌ش رو مطالعه کنی خیلی خوب میشه.

برای بولینوس بنظرم اگه جزواتش‌ رو تهیه کنی خیلی بهترم‌ میشه.

پیشنهادم برات:

فیزیولوژی چجوری بخونیم؟ #سوالات_شما

یکی گذاشته بود، یار روزای‌ سختم: قهوه. سیسی کجایی ببینی من یار کل زندگیم قهوه‌س.

همه جا یا وقتی جایی رفتن من نبودم یا اینکه عکاس بودم.