ch
Feedback
میراکل

میراکل

关闭频道

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

显示更多
未指定国家未指定类别
127
订阅者
无数据24 小时
-27
-230
帖子存档
حق تا ابد.

Repost from N/a
فیزیوپاتم از اون دوره‌هاست که تا خودت تجربه‌ش نکنی، هرچقدر بقیه بگن سخته سخته سخته متوجه نمیشی چی میگن 👀

▪︎3:45 تا 4:45 ▪︎5 تا 6:15 ▪︎6:45 تا 7:15 ادامشو‌ بعد میزارم.

پارت بزارم؟

اممم امتحانمم‌ دادم.

Repost from KAİZEN
شاید خیلی جاها نباید شفاف می‌بودم. شاید نباید راجب خودم صحبت می‌کردم. نباید راحت محبت می‌کردم و نباید راحت دوست داشتنم رو ابراز می‌کردم. شاید نباید راجب مشکلاتم صحبت می‌کردم و نباید مسیرمو برای همه شرح می‌دادم. شاید نباید اطمینان به امن بودن خودم می‌دادم و نباید همیشه بودنم رو نشون می‌دادم. شاید نباید می‌گفتم غمگینم و نباید به‌ خاطر غم دیگران، غمگین می‌شدم. شاید نباید زیاد توضیح می‌دادم و نباید رفتار دیگران رو نسبت به رفتار خودم می‌سنجیدم. شاید باید برای هر شخصی یک نقاب متفاوت می‌زدم.

دارم با آهنگ درس می‌خونم. باشد که تمام شود.

امتحان دارم فردا، این بده.

یعنی امشب میخوام هر کاری کنم ولی درس نخونم.

رپر فقط خودت و رهام =)))

یه وقتایی آدم میدونه اشتباهه. ولی تکرار می‌کنه اشتباهو.

.

میرا نه، میراکل. یعنی معجزه‌. قبلا‌ اسم یه آدم بود تو زندگیم. الان اسم چنلمه.

یه دروغ بگو که دوست داشتی واقعیت باشه.

انقدر از اینجا خسته‌ام که نسبت به همه چیش بی‌حس شدم. فرده امتحان دارم و استرس اصلا.

دارم فرو می‌پاشم.

Repost from N/a
Coffee is the answer. I don't remember the question, but coffee is definitely the answer.
Coffee is the answer. I don't remember the question, but coffee is definitely the answer.

من نذارمش بهتره.😭 چون اگه بذارمش اینجوریه که کلا نباید جواب بدم.👈👉

آشتی آشتی.

خوشحال باشید رفتم حرف زدم.💘