ch
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

关闭频道

අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732

显示更多
未指定国家未指定类别
214
订阅者
+224 小时
+87 天
+1330 天
帖子存档
GOLD එක දැන් LEVEL එකෙන් 4051-4058 LEVEL වලට ආවම සෙල් එක දෙන්නම් NEWS TIME නැති උනොත් ඔය LEVEL එකෙන් මම සෙල් එකක් දෙන් මොකද GOLD MARKT එක අප් එකක් යන්න ඕනා ❤️🤝😍

Repost from N/a
#trading #Education #post💙😍
#trading #Education #post💙😍

ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=yLGpV-_aBJ2b4lIy ITRUSTLD හරහා XM එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/bL-rl948yWo?si=5f4Fxfhh8I7PF4uE ඔයා TRADING කරන ඕනම TRADING PLATFORM එහෙකට ITRUSTLD හරහා DEPOSIT / WITHDRAWAL පහසු කම ඇත මතක තියාගන්න 5 ගුණයකින් වැඩි වී POINT ලැබේ ඒ POINT අපිට BANK එකට හෝ ACCOUNT එකට ගත හැක ❤️😱😍 ජූනි 30 වෙනකන් පමනි හැමදාම නෑ ❤️😱😎

ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=yLGpV-_aBJ2b4lIy ITRUSTLD හරහා XM එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/bL-rl948yWo?si=5f4Fxfhh8I7PF4uE ඔයා TRADING කරන ඕනම TRADING PLATFORM එහෙකට ITRUSTLD හරහා DEPOSIT / WITHDRAWAL පහසු කම ඇත මතක තියාගන්න 5 ගුණයකින් වැඩි වී POINT ලැබේ ඒ POINT අපිට BANK එකට හෝ ACCOUNT එකට ගත හැක ❤️😱😍 ජූනි 30 වෙනකන් පමනි හැමදාම නෑ ❤️😱😎

Repost from N/a
ITRUSTLD එකෙන් මෙහෙම PROINT හම්බෙන වාසිය හැමදාම නෑ හොදේ මිස් කරගන්න එපා 😱💙😍 කරන DEPOSIT වලට 5 ගුණයක් වැඩි වෙලා POINT ලැබේ
ITRUSTLD එකෙන් මෙහෙම PROINT හම්බෙන වාසිය හැමදාම නෑ හොදේ මිස් කරගන්න එපා 😱💙😍 කරන DEPOSIT වලට 5 ගුණයක් වැඩි වෙලා POINT ලැබේ 😱❤️😍 ඒ POINT ටික සල්ලි විදියට BANK එකට ගන්නත් පුලුවන් හෝ USDT විදියට TRADING ACCOUNT එකට ගන්නත් පුලුවන් ❤️😍 මේ ටිකේ ඔයාලගේ TRADING ACCOUNT වලට ලොකු DEPOSIT එකක් උනත් කරගත්තට පාඩු නෑ ඒ දාපු ගානම DOUBL කරලා හොද PROFIT එකක් ගන්න පුලුවන් මේ දවස් ටිකේ ❤️😍 SPREAD එක අඩු NEEX BOKER TRDE කරන අය ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට DOLR දාගෙන BAINANCE හරහා NEEX එකට දාගන්න XM TRDE කරන අය ITRUSTLD හරහා XM එකට දාගන්න මතක තියගන්න ඔයා කරන සැම DEPOSIT එහෙකටම 5 ගුණයකින් වැඩි වෙලා POINT ලැබේ ඒවා ඔයාට සල්ලි විදියට හෝ USDT විදියට WITHDW දාන්නත් පුලුව්න්

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

Repost from N/a
GOOD MORNING TRADERS ❤️😍

Repost from N/a
ඔයා වාසිය මිස් කරගන්න එපා ❤️😍 ඔයාගේ ITRUSTLD ACCOUNT එකක් හදන් එකෙන් ඔයා ඔයාගේ TRADING ACCOUNT එකට DEPOSIT කරන ගානට අමතර 5 ගුණයකින් ඔයාට point ලැබේ එම point ටිකත් ඔයාට පුලුවන් ඔයාගේ bank එකට සල්ලි විදියට හෝ trading account එකට usdt විදියට ගන්නත්😱❤️😍 ඔය වාසිය මිස් කරගන්න එපා 💙😎

Repost from N/a
මෙන්න ඔයාලට වාසියක් 😱❤️😍 ඔයාලා ITRUSTLD හරහා කරන සෑම ගනුදෙනුවක් සදහාම ඔයාලට 5 ගුණයකින් POINT ලැබේ ඒ ලැබේන POINT ටිකත් ඔයාලට
මෙන්න ඔයාලට වාසියක් 😱❤️😍 ඔයාලා ITRUSTLD හරහා කරන සෑම ගනුදෙනුවක් සදහාම ඔයාලට 5 ගුණයකින් POINT ලැබේ ඒ ලැබේන POINT ටිකත් ඔයාලට පුලුවන් ඔයාලගේ BANK එකට සල්ලි විදියට ගන්න හෝ TRADING ACCOUNT එකට USDT විදියට ගන්න මේ වාසිය JUNE 30 දක්වා පමනි ❤️😍 💙ITRUSTLD ACOUNT එකක් නැතනම් දැම්ම හදාගෙන මේ වාසිය අත්විදින්න💙 https://youtu.be/KPKLnHwRGhQ?si=x1A-b_kBgZEsY93P ITRUST REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732

NEEX $300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථා ඇත 😱❤️😍 NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT කරන අයට BAINANCE හරහා DEPOSIT එක කරගන්න පුලුවන් ❤️😍 BAINANCE එකේ DOLAR නැතනම් ITRUSTLD හරහා BAINANCE එකට DEPOSIT එක කරගන්න පුලුවන් ❤️😍 ඔයා TRADE කරන ඕනම TRADING PLATFORM එහෙකට ITRUSTLD හරහා DEPOSIT WITHDRAWAL කරගන්න පුලුවන් ❤️😍 ඒවට ඔක්කොම VIDEO මගේ YOUTUBE CHANNL එකේ තියේ හොයාගන්න බැයිනම මට WHATSAPP MSG එකක් දාන්න මම ඔයාට එවන්නම් WHATSAPP :- 0755204732

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

මේ ටිකේ GOLD MARKT එකෙන් ගේමක් ගහන්න පුලුවන් හැමෝටම ඒ නිසා ලොකු ගානක් තමන්ගේ ACCOUNT දාගන්න පුලුවන් අය දාගන්න $1000 DEPOSIT කරලා TRADE කරත් ඒ වගේ තව $1000 දවසින් දෙකෙන් හොයගන්නත් පුලුවන් මම කියන විදියට දෙන SIGNL වලට හරියට TRDE දාලා PROFIT එක BOOK කරගන්න මම දෙන SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න මම PROFIT එක එක අරන් දෙන්නම් හැමෝටම

Repost from N/a
වෙන වෙන NUM සල්ලි දාලා හොරුන්ට අහු වෙලා තමන්ගේ සල්ලි නැති කරගන්නේ නැතිව ITRUSTLD හරහා ගනුදෙනු කරන්න 200% විස්වාසයි DEPOSIT WITHDWAL ගැටලුවක් ආවොත් OWNER එක්ක කතා කරලා මම විසදලා දෙන්නම්❤️😍

Repost from N/a
TRADING කරන සහ කරන්න ඉන්න හැමෝම ඔයාගේ TRADING ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් WITHDRAWAL එකක් ගන්න අනිවාර්යයෙන් ITRUSTLD ACCOUNT එකක් හදාගන්න එකෙන් ගනු දෙනු කරන්න 💙ITRUSTLD ACOUNT එකක් හදාගන්න ආකාරය💙 https://youtu.be/KPKLnHwRGhQ?si=x1A-b_kBgZEsY93P ITRUST REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732

Repost from N/a
අද දවසට $200 වත් හොයන්න ඕනා ඉතින් 😱😁😍 ලොකු කැපිටල් එකක් තිබ්බනම් $500-800 වත් හොයන්න ඕනා ඉතින් ❤️😎
අද දවසට $200 වත් හොයන්න ඕනා ඉතින් 😱😁😍 ලොකු කැපිටල් එකක් තිබ්බනම් $500-800 වත් හොයන්න ඕනා ඉතින් ❤️😎

Repost from N/a
දැනට ඔයාලගේ SELL PROFIT කොහොමද ඉතින් 😱😁💙😍

Repost from N/a
ඔය මම ඇදල තීන level ඇදගන්න ඕවට සෙල් එක එනෝ💙😁😍
ඔය මම ඇදල තීන level ඇදගන්න ඕවට සෙල් එක එනෝ💙😁😍

Repost from N/a
සෙල් අර ගත්ත ඔක්කොම hold ලමයි😁😍

තව සෙල් වේ💙😁😍

Repost from N/a
ඔන්න එහෙනම් මම කියපු 4028 4009 3998 LEVEL 3ටම සෙල් එක ආවා ඊලග NEWS එකේ MARKT එක කුමක් වෙයිද 😱😁😎 ඊලග NEWS එක එනකන්ම MARKT එ
ඔන්න එහෙනම් මම කියපු 4028 4009 3998 LEVEL 3ටම සෙල් එක ආවා ඊලග NEWS එකේ MARKT එක කුමක් වෙයිද 😱😁😎 ඊලග NEWS එක එනකන්ම MARKT එක සෙල් වේ බලන් ඉන්නකෝ 😁😍