ch
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

前往频道在 Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

显示更多
未指定国家未指定类别

📈 Telegram 频道 Matin SenPai 的分析概览

频道 Matin SenPai (@matinsenpaii) 是活跃参与者。目前社区聚集了 160 091 名订阅者,在 其他 类别中位列第

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 160 091 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -295,过去 24 小时变化为 -295,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 34.00%。内容发布后 24 小时内通常能获得 22.86% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 54 438 次浏览,首日通常累积 36 596 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 762

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 其他 类别中的关键影响点。

160 091
订阅者
-29524 小时
-2957
-29530
帖子存档
یه ابزار باحال آنلاین پیدا کردم: یه عکس می‌دی بهش، بهت گرادینت میده با کلی تنظیمات. برای وقتایی که دنبال یه بک‌گراند یا پلت ر
یه ابزار باحال آنلاین پیدا کردم: یه عکس می‌دی بهش، بهت گرادینت میده با کلی تنظیمات. برای وقتایی که دنبال یه بک‌گراند یا پلت رنگی هماهنگ با یه تصویری، عالیه. تو مرورگر کار می‌کنه و رایگانه 👇 photogradient.com‎ ✍️ Reza

🍷درود به همه رفقا ابزاری که امروز معرفی میکنم... داخل این سایت میتونید تمام ip های مربوط و بنا بر نت خودتون چه برای ورکر و کلودفلر یا شیر و خورشید اسکن کنید❗️
ویژگی ها:💡 اسکن راحت و سریع و دقیق رابطه کاربری خوب برا همه سیستم ها داشتن ip بیشتر cdn ها
لینک سایت:✅ https://cdn-scanner-pro.vercel.app/ توسعه دهنده @xsfilterrnet 👑

فیگما یه اکستنشن کروم منتشر کرده(فعلا برای کاربرای پلن پرو) که با رفتن توی اکثر وبسایت‌ها، می‌تونید با یه کلیک، تمام اون صفحه‌ی وبسایت رو به شکل فایل قابل ادیت فیگما دریافت کنید. برام جالبه که سر بحث کپی‌رایت و اینا کسی بهش چیزی نگفته هنوز😁 اما خب گویا هنوز با چنگ و دندون قصد دارن نگه دارن اکوسیستم فیگما رو بعد از اون سقوط سنگین سر Claude Design ✉️ t.me/MatinSenPaii

‏این روزا اسم Agent Harness رو زیاد میشنویم، ولی بیاید ببینیم واقعا چیه و به چه درد میخوره! همونطور که میدونیم context window
‏این روزا اسم Agent Harness رو زیاد میشنویم، ولی بیاید ببینیم واقعا چیه و به چه درد میخوره! همونطور که میدونیم context window مدل‌ها محدوده و اگه به صورت کارآمد ازش استفاده نشه، خیلی سریع پر میشه و مدل مجبوره برای ادامه، یک دور summarization انجام بده. بعد از چند دور summarize کردن، نهایتا بخشی از دیتای مهم از بین میره و تسک به صورت کامل انجام نمیشه! پس اومدیم یک سری تکنیک پیاده کردیم مثل تقسیم کار بین sub-agentها تا از پر شدن سریع کانتکس اصلی جلوگیری کنیم. بعد این ایده مطرح شد که بیایم هدف نهایی (PRD) رو تعریف کنیم و اون رو به تعداد زیادی sub-task تقسیم کنیم، بعد مدل رو در یک loop بندازیم که با هر بار اجرا، یک context و یک prompt جدید داشته باشه و بعد از هر iteration چک کنیم که تسک به صورت کامل انجام شده، و در غیر اینصورت چرخه رو دوباره تکرار کنیم! در واقع به جای اینکه برای اتمام تسک به مدل اعتماد کنیم، ما در یک لایه بالاتر این رو validate میکنیم و اجینتِ تنبل رو harness می‌کنیم :)) ✍️ Amir

بله شما می‌تونید دامنه و سرور خارج رو از سایت‌های ایرانی هم بخرید، اما چندتا نکته وجود داره: ۱- احراز هویت سایت‌های ایرانی کل
بله شما می‌تونید دامنه و سرور خارج رو از سایت‌های ایرانی هم بخرید، اما چندتا نکته وجود داره: ۱- احراز هویت سایت‌های ایرانی کلا جالب نیست و خب این ریسک رو باید در نظر داشته باشید ۲- توی شرایط قطعی، فروش دامنه و سرور همه‌ی این سایت‌ها میره روی هوا ۳- شاید عجیب باشه شما اگر از سایت‌هایی مثل netlen و با کریپتو خرید کنی دامین+سرور رو، شاید ۸۰۰ هزار تومن(با کارمزد و همه‌چیش) پات بیفته. اما همین دوتا رو از سایت ایرانی بخری زیر 1 تومن نیست

دوستان، روی اپراتورهای متفاوت این رو تست کنید. منتها من خودم ترجیح میدم با کانفیگ های پنل Edge ام که با گوشی ساختم وصل بشم. راحتتر، بی‌دردسر، بدون آیپی ایران

نکات استفاده
نکات استفاده

Repost from Patt's Channel
https://github.com/patterniha/Serverless-for-Iran * دسترسی مستقیم و بدون واسطه و با حداکثر سرعت به تقریبا تمام سرویس‌ها و وبسایت‌ها (به جز تلگرام) /// * حتما باید از Xray-core >= 26.6.1 استفاده کنید (v2rayNG >= 2.2.3) * کافی است لینک subscription را وارد برنامه v2rayN/v2rayNG کنید: https://raw.githubusercontent.com/patterniha/Serverless-for-Iran/refs/heads/main/Subscription/Serverless-for-Iran.json * نکات استفاده رو حتما مطالعه کنید.

امیدوارم این آفر به شما هم داده بشه. قسمت ما که نبود😫
امیدوارم این آفر به شما هم داده بشه. قسمت ما که نبود😫

درود به همه رفقا🍷 اگر از پنل bpb و... استفاده میکنید میخواید ip ثابت باشه ولی جز لوکیشن آلمان🇩🇪 میتونید از ابزار زیر استفاده کنید برای ip های مختلف برای مثال: میتونید از ip چین استفاده کنید برای دور زدن تبلیغات یا از ip آمریکا برای بیشتر هوش مصنوعی ها خلاصه این ابزار مشابه واسه خود bpb برای ثابت کردن ip هست ولی با لوکیشن بیشتر❗️ لینک پروژه:✅ https://smart-ip-scanner.10-354.workers.dev/ توسعه دهنده @xsfilterrnet 👑

واقعا نمی‌تونم تصور کنم توی این دوران قطعی، چقدر بدافزار روی گوشی تمام ملت ایران نصب شده!

‏خطر سرقت اطلاعات و رمزهای عبور؛ مراقب نسخه‌ی جعلی X-VPN باشید محققان شرکت «سایدرز» (Cyderes) کمپینی فعال را شناسایی کرده‌اند
خطر سرقت اطلاعات و رمزهای عبور؛ مراقب نسخه‌ی جعلی X-VPN باشید محققان شرکت «سایدرز» (Cyderes) کمپینی فعال را شناسایی کرده‌اند که در آن نسخه‌های جعلی چند برنامه محبوب برای انتشار بدافزار استفاده شده‌اند. یکی از مهم‌ترین نمونه‌ها، نسخه جعلی اپلیکیشن «ایکس وی‌پی‌ان» (X-VPN) است که برای نصب بدافزاری به نام STX RAT روی سیستم قربانیان استفاده شده است. این بدافزار می‌تواند رمزهای ذخیره‌شده، نشست‌های فعال و اطلاعات سیستم را سرقت کند و به مهاجم امکان اجرای دستور از راه دور بدهد. در این حمله سرویس ایکس وی‌پی‌ان هک نشده و کانال‌های رسمی دانلود این برنامه سالم هستند. خطر اصلی متوجه کاربرانی است که نسخه آلوده را از منابع غیررسمی (در این مورد، یک مخزن ناشناس در سرویس Bitbucket) دانلود کرده‌اند. در پاسخ به این تهدید، ایکس وی‌پی‌ان به‌سرعت آپدیت نسخه ۷۷.۵.۳ ویندوز را با کنترل‌های سخت‌گیرانه‌تر منتشر کرد. ➕ نوشدارو پلاس: این هشدار مشخصاً به نسخه ویندوز X-VPN مربوط است، آن هم زمانی که کاربر نسخه جعلی و دست‌کاری‌شده را از منابع غیررسمی دانلود کرده باشد. طبق اعلام X-VPN، نسخه‌های رسمی دریافت‌شده از وب‌سایت X-VPN یا Microsoft Store تحت تأثیر این سناریو نیستند. ▪️ روش زیرکانه هکرها برای اجرای حمله این کمپین ابتدا با نسخه‌های جعلی برنامه‌هایی مانند «بایننس» (Binance)، «بای‌بیت» (Bybit)، متاتریدر ۵ (MetaTrader 5) و کیف پول اکسودوس (Exodus)، معامله‌گران را هدف قرار داد. آن‌ها حتی به سراغ پلتفرم بازی استیم نیز رفتند و در نهایت تمرکز خود را روی کاربرانی گذاشتند که از ابزار تغییر آی‌پی ایکس وی‌پی‌ان برای حفظ حریم خصوصی بهره می‌برند. 💡 نکته: بد نیست بدانید شرکت Kaspersky (کسپرسکی) پیش‌تر متوجه شده بود که همین بدافزار با نفوذ به سایت CPUID، بیش از ۱۵۰ قربانی را در صنایع و کشورهای مختلف آلوده کرده بود. بر اساس یافته‌های شرکت سایدرز، مهاجمان در فایل نصبی اپ‌های معتبر یک فایل مخرب به نام CRYPTBASE.dll جاسازی می‌کنند؛ تکنیکی که به آن «بارگذاری جانبی» (DLL Sideloading) می‌گویند. به دلیل ساختار سیستم‌عامل ویندوز، فرایند نصب برنامه در ظاهر کاملاً عادی پیش می‌رود، اما فایل پنهان‌شده، بدافزار را مستقیماً به حافظه دستگاه تزریق می‌کند تا آنتی‌ویروس‌ها متوجه ردپای آن نشوند. پس از فعال‌سازی، بدافزار می‌تواند ارتباطات خود را در قالب ترافیک عادی و قفل‌گذاری‌شده وب پنهان سازد. ▪️ چطور قربانی برنامه‌های جعلی نشویم؟ دفاع در برابر این نوع حملات بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی ندارد: • دانلود از منابع رسمی: برنامه‌ها را فقط از وب‌سایت اصلی شرکت یا فروشگاه‌های رسمی دانلود کنید. این هشدار برای ما کاربران ایرانی که اغلب ناچار به دانلود از منابع واسطه هستیم، اهمیتی دوچندان دارد. • تایپ مستقیم آدرس: برای جلوگیری از ورود به سایت‌های مشابه و جعلی، آدرس را مستقیم تایپ کنید و روی تبلیغات کلیک نکنید. • استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی: داشتن یک آنتی‌ویروس قدرتمند و به‌روز در کنار رعایت اصول دانلود امن، لایه محافظتی محکمی ایجاد می‌کند. اگر گمان می‌کنید نسخه جعلی را نصب کرده‌اید، فرض را بر لو رفتن اطلاعاتتان بگذارید. فوراً رمزهای عبور خود را از یک دستگاه امن تغییر دهید، از حساب‌ها خارج شده و احراز هویت دومرحله‌ای را فعال کنید. ✍️ یونس مرادی(نوشدارو)

‏یه نکته‌ی جالب از کنفرانس WWDC اپل! توی ویدیو هر بار که کلمه سیری گفته می‌شد فرکانس‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ کیلوهرتز صدا رو کات می‌ک
‏یه نکته‌ی جالب از کنفرانس WWDC اپل! توی ویدیو هر بار که کلمه سیری گفته می‌شد فرکانس‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ کیلوهرتز صدا رو کات می‌کردن. چرا؟ برای اینکه وقتی دارید ویدیو رو می‌بینید، سیری توی دیوایس‌های اطراف شما بی‌دلیل بیدار نشه. ✍️ Behrad Javed منبع

اگر از http://Netlen.com.tr بخرید، دامنه یه دلاری هم می‌تونید بگیرید و با یه سرور ۳ دلاری و کارمزد، کلا میشه ۴.۵ دلار یعنی کلا ۸۰۰ هزار تومن. دامنه یه ساله هست، سرور یه ماهه. یعنی ماهیانه ۶۰۰ هزار تومن تقریبا. ۵ نفر باشید میشه ماهی ۱۲۰ باز هم خود دانید

ببینید واقعا درک می‌کنم که ۶ دلار هزینه سرور و دامنه براتون زیاده، اما اگر سه چهار نفر با هم بگیرید بهتون فشار نمیاد. همه هم می‌تونید استفاده کنید برای من سود و ضرری نداره صرفا می‌خوام بدونید که با نفری ۱۵۰-۲۰۰ میتونید راهش بندازید

میتونم بپرسم چرا هنوز راه ننداختین؟
Anonymous voting

یه جوری دیسلایک میزنین انگار من قطع میکنم😭😭

راهنمای کامل در مورد اینکه چه متدهایی قطع می‌شن اگر گوگل قطع بشه کلا mhrو اینها از کار میفته

اینطور که من می‌بینم، قطعی در پیش داریم به زودی