🌻Aftabgardon🌻
前往频道在 Telegram
روز های بد روزهای خوب را میسازند!🖐 برای خودت زندگی کن❤
显示更多未指定国家未指定类别
760
订阅者
无数据24 小时
+107 天
+830 天
帖子存档
آذر میرود
که روی لبهای پاییز
انار بگذارد
و او را
به دست یلدا بسپارد.🍉❤️
زمستان در راه است...☃️
😍تنها چیزی که اگه رهاش کنی پشیمون میشی
ورزش، خانواده و آیندته
نگران رفتن آدما نباش...🌻
نمیدونم چرا هنوز بعضیا اصرار دارن فینگلیش تایپ کنن!
دوست و همکار محترم پیام داده
samane kharabe
نیمساعت داشتم فکر میکردم سمانه کیه؟ چرا خراب شده! به من چه که خرابه! مسئول این خرابی کیه و ...
تا اینکه پیام داد اگه سامانه تا فردا درست نشد لایحه رو دستی میبرم شعبه
تو روح خودت و سامانه
💬aftab🌻
مشکلات بهم یاد داد : زندگیتو شخصی نگه دار.
مشکلات بهم یاد داد : حد و مرز بزار تا ادمای بی لول برن کنار حتی اگر جونت وصله به اونا.
مشکلات بهم یاد داد : هررررر جایی که هستی با هر شرایطی اولویت زندگیت باید خودت باشه.
مشکلات بهم یاد داد : قوی باش و تلاش کن درستش کنی ، روزای خوش تو بعد از کنار اومدن با خودته.
مشکلات بهم یاد داد : نیازی به نگه داشتن آدمای اضافی و سمی تو زندگیت نداری.
مشکلات بهم یاد داد : یا به خودت میای یا اینقدر اذیتت میکنم که به خودت بیای.
مشکلات بهم یاد داد :رنج و ناراحتی نباید مانع انجام دادن کارهات بشه، و بعضی روزها با وجود خنجری که در قلبت فرورفته و بار سنگینی که روی شونههات حمل میکنی، باید کارهات رو با دقت و جدیت انجام بدی، چون سرعت زندگی از سرعت ترمیم شدن رنجهای تو بیشتره.
🌻
گوشتون رو بیارید جلو یه نصیحت بکنم:
قال آفتابگردان :🌻
اگه آدمهای دونپایه و کوچیک رو به حریم شخصی و خونهتون راه دادین؛ اون وقتی که مجبور میشید جلوی در، راه خروج رو بهشون نشون بدین؛ کلی از عزت نفس و آرامش شما رو تو جیبشون گذاشته و با خودشون میبرن!
پس رفیق من! با همتراز خودت بپر!...
🌻🌻
خوشبختی رو خیلی از ماها همیشه شاد بودن و داشتن رضایت کامل از زندگی، تعریف می کنیم
در صورتیکه این تعریف اشتباه باعث میشه فکر کنیم خوشبخت نیستیم
اما خوشبختی یعنی
با اینکه جنبه هایی از زندگیت رو دوست نداری هنوزم بهش عشق بورزی و با انرژی ادامه بدی
اگه روزهایی بی حوصله و دلتنگ میشی به خودت سخت نگیری و بپذیری این هم جزئی از زندگیه
در واقع خوشبختی یعنی با همه حسرت ها و رنج هات باز هم برای رسیدن به آرامش بجنگی🌱🌻
از لحاظ روحی نیاز دارم:
برم پنجره اتاقمو باز کنم و با این صحنه روبرو بشم...
شب بخیر🤍🌻
اتفاقا اگه میخواستیم ماهم میتونستیم میتونستیم دروغ بگیم، بازی در بیاریم
سیاست به کار ببریم و کسی برامون مهم نباشه،
ماهم میتونستیم پشت همه
صفحه بذاریم و تهش حق به جانب بشیم
ماهم میتونستیم فقط دنبال نفع خودمون باشیم
بد بودن کاری نداره اما اینکه
با وجدان رفتار کنی حتی وقتی همه خلافشن سخته
که خیلیا نمیتونن و شخصیتشو ندارن...
Repost from حس خوب آرامش🌱
گوشتون رو بیارید جلو یه نصیحت بکنم:
اگه آدمهای دونپایه و کوچیک رو به حریم شخصی و خونهتون راه دادین؛ اون وقتی که مجبور میشید جلوی در، راه خروج رو بهشون نشون بدین؛ کلی از عزت نفس و آرامش شما رو تو جیبشون گذاشته و با خودشون میبرن!
پس رفیق من! با همتراز خودت بپر!...
🌸| @Hesse_Arammesh
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
