ar
Feedback
نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

الذهاب إلى القناة على Telegram

Мы уважаем правила. И мы не рассылаем порнографические, жестокие или спам-сообщения. пожалуйста, обратите внимание! Мы уважаем авторские права и права читателей Мой любимый мессенджер? @Telegram @durov

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 266
المشتركون
+1524 ساعات
+3157 أيام
+3 92230 أيام
أرشيف المشاركات
بچه ها جاتون خالی داریم با آقا ممد پیک میزنیم بدخاتانه

شماها یک دلیل بیارید که چرا نباید به اکسم پیام بدم

امشب به اکسم پیام میدم میگام هر کی جلومو بگیره

Repost from N/a
اینم از نودت شیوا تا تو باشی چصی نیای https://t.me/nigerstan_bot?start=b956772cc59d
اینم از نودت شیوا تا تو باشی چصی نیای https://t.me/nigerstan_bot?start=b956772cc59d

حاجی دلتنگ اکسم شدم

اسم چنلو عوض کنم؟

بازار های شلوغ اگه باشه مثل پانزده خرداد گوشی و کیف پول

نه خب بستگی داره کجا باشه و چی باشه مغازه اگه باشه که سیگار و بقیه چیزا میزنم

قلب دخترارو🫰🫰

چی میدزدی🤣🤣🤣

داش من دوست داشتم دکتر شم ولی خب همه که نباید دکتر باشن که کشور به معتاد و دزد هم نیازمنده

بنظرم خیلی خوشگله و تو یک حسودی

این جنده دوهزاری رو بزار چنلت
این جنده دوهزاری رو بزار چنلت

درس چی میخونی؟ رشتت چیه؟

اه یکیم نیست پیامارو پاک کنه حوصله ندارم

ریدم ریدم ریدم چه کصی چنل جویین داده

خوده واقعی مو که سگ هم نمیکنه باید یه ساعت پشمارو یکی یکی بزنی کنار تا به سوراخ برسی

نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما) - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @nigerstan2