ar
Feedback
نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

الذهاب إلى القناة على Telegram

Мы уважаем правила. И мы не рассылаем порнографические, жестокие или спам-сообщения. пожалуйста, обратите внимание! Мы уважаем авторские права и права читателей Мой любимый мессенджер? @Telegram @durov

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 257
المشتركون
+1224 ساعات
+5687 أيام
+3 90730 أيام
أرشيف المشاركات
شوشوی خوبی میشدیا ولی لاشی هستیو حال بهم زن

سیا یه بار یه کیف کمری بسته بود با دلال های دلار چهار راه استانبول مو نمیزد

آیدی لطفاً

شوشوی من نمیشی

sticker.webp0.11 KB

چون جنده بود بعدشم پاکش کردم بخاطر باران

مغرور در حد گرگ دلنبند رهگذرم

سوپر ستایشو چرا گزاشتی اون چیکار کرده بود

ماکه دیدیمت حالا هی بگو مو صورتیه منم

مثلا یکیش این که بقیه رو بخاطر قیافشون مسخره میکرد

ماکه دیدیمت حالا هی بگو مو صورتیه منم

حاجی یچی بهتون بگم اینایی که میزارم چنل این جنده هارو بی دلیل نمیزارم بعضیاشون فحش ناموسی دادن بعضیاشونم با اینکه جندن بقیه رو اذیت میکردن یا گنده گوزی میکردن

اگه راسمیگی عکس پاهاتو بفرست

حال نداریم

میگم هست یعنی هست آقا پسر مو صورتی

گپ همون فیلتر فروشه

گپ کی

عین من

گپشو بدم اتک بزنیم؟