ar
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

الذهاب إلى القناة على Telegram

MBTI decoded, not defined.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 393
المشتركون
-1724 ساعات
+3677 أيام
+3 25030 أيام
أرشيف المشاركات
به نظرم INTP منطقی تر بود.

کجا F بود ایشون؟

بله

نت و جیمز؟

عجب بساطی داریم.

الان توی سایت زده INFJ

اون تایمی که من دیدم سریال رو جیمز INTP بود

نه شما اشتباه گفتی..

تنها چیزیکه توش حرفه ییم همینه داغشون به دلم موند بهترین بودن لعنت به اون زنه اه

مثل اینکه خیلی دستتون توی کار هست

یا اسمارت بوم؟

بیلد و بابل؟ تو کین پورش

حالا شد.

چرا احساس میکنم نت جیمزن یا بیلد بایبل

خوب بزار ببینیم خودش کیه اکسش کیه نکستش کیه

https://t.me/MBTIcortex/2719 کنجکاو تر میکنیمون 😭

به همراه این تایپ نیست.

این رو که گذاشتم

نمی‌گم

بگو که intj پیدا کردی😭