ar
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

الذهاب إلى القناة على Telegram

MBTI decoded, not defined.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 385
المشتركون
+7324 ساعات
+4487 أيام
+3 26730 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/MBTIcortex/2867 همه سعی دارن منو یه نقش منفی نشون بدن....چراااا؟؟؟

به عنوان یه intj میتونم تقریبا هر ادمی رو مثل عروسک خیمه شب بازی تموم حرکاتشو کنترل کنم ولی هیچوقت به خودم اجازه نمیدم

یک سری لایق وابسته شدن هم نیستن.

بستگی داره کی وابسته‌ی کی بشه.

https://t.me/MBTIcortex/2864 ولی بازم از این قضیه خوششون میاد اینکه تو وابستش بشی

چه قدر کودک.

گوستینگ و وابسته کردن خیلی زیاد یادم رفت درمورد intjها

https://t.me/MBTIcortex/2852 یکی از دوستای estj ام که مجازی ام نبود اتفاقا بهم یه پیام روزمره داد اما بعدشم بلاک کرده بود که نشه جواب داد، چند روز دیگه از بلاکی درآورد اما وقتی همو دیدیم روشو ازم گرفت و درواقع اینجوری باهام کات کرده بود. نمیفهمم میخواست پیش خودش نقش قربانی رو بازی کنه که من اول رابطه رو قطع کردم با جواب ندادن؟

این چه حرفیه

به عنوان یه ENFP تا جایی که یادم میاد یه گوزفند بودم ....

واقعاً چی داخل intjها دیدید ما خیلی گوگولی هستیم 😭

https://t.me/MBTIcortex/2855 به نظرم همه‌ی INTJ ها همچین رفتاری ندارن بعضی‌ها‌شون شاید بدونن چجوری انجامش بدن ولی تا جایی که ممکنه ترجیح می‌دن انجام ندن

به عنوان entp اگه بخوام بازی روانی بکنم خیلی سعی میکنم طرفم رو کنترل کنم. کار میکنم که اون چیزایی که من میخوام رو به میل خودش انتخاب کنه. یجورایی ذهنش رو تسخیر میکنم

گس لایت کردن intj ها حرف نداره https://t.me/MBTIcortex/2852

چی دیدی؟

Intj و Entj سلاطین بازی روانی ان با اختلاف

چیکار کردی با ملت؟

به عنوان یک ISTP همیشه خودم کسی بودم ک انجامش دادم

به عنوان یه INFP فکر نکنم تا حالا تجربه‌ش کرده باشم، فقط میدونم روی اینکه ناعادلانه مقصر دونسته بشم و نتونم اثباتش کنم حساسم و اصولا همچین مواقعی نمیتونم دفاع کنم

تجربه‌ ای از متوجه شدن یک بازی روانی از سمت طرف مقابلت داشتی؟