Cortex MBTI
الذهاب إلى القناة على Telegram
MBTI decoded, not defined.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
5 148
المشتركون
+19924 ساعات
+7307 أيام
+3 92430 أيام
أرشيف المشاركات
5 148
https://t.me/MBTIcortex/2388
راجب این لب مرزی بودن آره واقعا ، میتونه همزمان هم برات به در و دیوار بکوبه هم یهویی حذفت کنه از زندگیش و بره...😦
5 148
بعنوان یه Istp
دوست دارم با کسی که istp هست صحبت کنم ببینم با یکی تایپ شخصیتی خودمو داره صحبت کنم چجوره اصلا
کسی هست؟
5 148
istp
دقیقا همون شخصی که ممکنه توی زندگیش کلی اتفاق مهم بیوفته ولی یکی از اون هارو هم به دوست هاش یا خانواده اش نگه چرا؟ چون دلیلی نمیبینه
این آدم ها اول عجیب و جالب آن اما در واقعیت یک شکلی از سادگی و صداقت دارن هیچوقت بهت دروغ نمیگن اما موضوع اینجاست اصلا بهت نمیگن
ممکنه دوماه ازشون خبری نگیری چون مشغول ی چیز جالب از نظر خودشون بودن
کلا تایپ خوبی برای آدمایی که نیاز به ی پارتنر دارن که دنبالشون بیوفته نیستن چون نیاز به فضای خودشون دارن و مطمئن باشید اگه اون فضا رو نداشته باشن اصلا اتفاق های خوبی نمیافته
ی حالت دیوونه کارهای خودش و زندگیشه
5 148
خب من با istp هم بودم. سه سال و خیلی جدی. میتونن خیلی عمیق بشناسنت و بهت حس دیده شدن بدن. خیلی سخت تر و دیر تر از intj ها (چون بحث قبلی بود و تجربه دوتاشو دارم ذکر میکنم) حس عاطفی عمیق پیدا میکنن ولی اخ اگر پیدا کنن یک جوری وابسته و دلبسته میشن که واقعا مثلشون نیست ! برای شخصی که من باهاش بودم
چندان تغییر پذیر نبود
یعنی حتی توی اون چندسال هم به چشم نمیومد که تغییر پذیر نیست چون با اینکه اصلا اجتماعی نیستن ولی بازی با کلمات رو خیلی خوب بلدن
در کل باید هوشیار باشی باهاشون
ولی میتونی خیلی عمیق و واقعی هم عاشق باشی.
5 148
حاظرم همیشه تنها باشم و هیچکس نباشه
بود و نیود دوست و رفیق تو زندگیم اهمیتی نداره واسم خیلی
مگر اینکه یکی رو دوست داشته باشم که باز اونم نمیزارم خیلی وارد حریم زندگیم بشه
5 148
درمورد istp من فقط یکی تو زندگیم دارم و صرفا راجع به همون صحبت میکنم
اما فکر میکنم این تایپ خیلی جذابن، حداقل از دور واقعا جذاب به نظر می رسن. وقتی بهشون خیلی نزدیک میشی ممکنه با یه آدم پر از زخم مواجه بشی که کل این مدت فکرشم نمیکردی. ولی کلا درخواست کمک نمیکنه.
این تایپ ابراز علاقه ش کم و به ندرته، اگرم باشه ترجیهش اینه که از طریق لاس زدن ابرازش کنه. و خیلییی لب مرزیه، یعنی اگه بخواد همزمان میتونه تورو خیلی راحت از زندگیش دیلیت کنه، یا میتونه به هر دری بزنه که باهاش بمونی
5 148
والا یه استاد داشتیم اون istp بود
روز اول به شدت ساکت بود تا نیم ساعت به دیوار خیره بودیم، رخش خیلی ترسناک بود و میترسیدی سلام کنی ولی وقتی سلام کردم یهویی دیدم چهرهش مهربون شد
5 148
https://t.me/MBTIcortex/2366
من ISTPام.
بنظرم تو روابط عاطفی، میتونیم عمیق و عاشق باشیم. همراه و حامی باشیم. ولی نقصهای زیادی هم داریم. گاها بیتفاوتی و توی لاک فرو رفتن و احساس بیاهمیت بودن به بقیه دادن(درصورتی که شاید اصلا اینطوری هم نباشه) همینا بد کار دستمون میده.
خودم گند زدم به رابطهام و مهمترین شخصی که میتونست برام بمونه رو از خودم روندم
5 148
یک فکت دیگه راجب istp اینکه شما هیچ وقت نمیفهمین اون دقیقا تو چه حسوحالیه
ممکنه پوکر به یک جا زل زده باشه ولی تو فکرش درحال خندیدن به یک موضوعی باشه
یا برعکس در خوشحال ترین حالت ظاهریش یه غم عمیقو داره هندل میکنه
5 148
Istp خیلی به فضای شخصی اهمیت میدن ، دلشون نمیخواد راجب چیزای معمولی باز خواست بشن ، نیاز به تنهایی و فاصله گرفتن دارن تا شارژ بشن
5 148
من هم پارتنرم هم دوست خیلی خیلی نزدیکم ان و کلا این تایپ ادم دورم زیاد با اینکه افراد کمیابین براساس تیپ شخصیتی شون.
ببین،اگر واقعا عاشقت باشن طوری بهت اهمیت میدن و طوری بدون اینکه یک کلمه محبت آمیز بگن بهت عشق میورزن که تو حس میکنی تنها ادم رو کره زمینی که اون میتونه بهش عشق بورزه،برات زمین و زمان رو بهم گره میزنه،با همه دعوا میکنه،با همه چی میجنگه فقط تا تورو امن نگه داره.
گاهی از جایی که به حساسیت و نقطه ضعفش نزدیک بشه کسی انقدر تلخ میشه و طوری میره تو گارد که حرفای اون لحظش خوردت میکنه ولی بخاطر این نیست که دوست نداره بخاطر اینه که بشدت احساس ناامنی گرفتتش.
یکی از واقعی ترین عشق ها رو لمس میکنه چون نه شلوغش میکنه نه نمایش میده،همه چیز کاملا شخصی بین دو نفر میچرخه ولی برات یهو کارایی میکنه و هدیه هایی میخره که پشمات میریزه،نمیگم توقع هزینه های فضایی داشته باشید ولی میگم طوری کادو میخره که نخوای از خودت جداش کنی
5 148
درمورد istp میخوام بگم
ادمای خوبین درکل و اکثرا بد برداشت میشن اما باید بگم گاها انسان بنظر نمیان و وایب چرخ دنده میدن تو ارتباطات و مسائل معنویشون و این خب عجیبه
گاها خیلی بی ذوق شاید بنظر میان درحالی که پرسیدم و طرف گفته نه واقعاً لذت برده و اینطور که نشون داده یا بهتره بگم برداشت کردیم نیست
خیلی بروز نمیدن یجورایی انگار اون چیزی که حس میکنن رو همونجوری نمیدن بیرون و این برای خیلیا نکته منفیه شاید
5 148
تایپ istp بنظرم ادمای با سیاستی هستن اکثرشون و خیلی با intj ها شباهت دارن
میتونن روی خودشون و افکار و احساساتشون کنترل کامل داشته باشن و خیلیم خود مراقبن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
