ar
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

الذهاب إلى القناة على Telegram

MBTI decoded, not defined.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 538
المشتركون
+2224 ساعات
+2027 أيام
+3 40030 أيام
أرشيف المشاركات
ما که خوب هستیم.

مرد ( زن ) زیبا بود در این زمونه بلاست

صرفا ظاهر کارو داره، باطن نداره.

جیمز کرکترش ناجالبه.

حیف بودن جدی

کاپل ویژوال بودن.

نکستش در آینده.

با فیس JJ اصلا حال نمیکنم.

حیف که داف بودید و کات کردید

برید برای حمایت.

#INFJ × #ENTP Coded. [Bed Friends]

اما الان که فکر می‌کنم جیمز J بود.

اصلا چون کات کردن INTP.

تهش هم کار خودم رو می‌کنم چون کات کردن

تا حالا سریالو ندیدم ولی با هر چی که ادمین میگه موافقم

دارم فکر میکنم بزنم زیر سایت و بر اساس نگاع گذشته‌ام بذارم تایپشون رو.

احسنت

https://t.me/MBTIcortex/2737 کاپل سریال بِد فرند ?!

باید به حرف سایت گوش کنم و اینطوری مجدد شما کاپلی که توش INTP باشه ندارید.

به نظرم INTP منطقی تر بود.