ar
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

الذهاب إلى القناة على Telegram

MBTI decoded, not defined.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 393
المشتركون
-1724 ساعات
+3677 أيام
+3 25030 أيام
أرشيف المشاركات
عه خب پس وایسیم تا ملت راجبمون نظر بدن که تکذیب کنیم محض سرگرمی

والا خودم entpم ماشالا ماشالا راضیم....

روحیه‌شون قابل تحسینه اینجوری ان که If there is a hope so let me move و از این بابت که اگه حس کنن حرفی باید زده بشه بدون استرس و با روش خودشون میزنن هم جالب میاد

گفتم بخاطر ایشون، راجع به تجربیاتتون با ENTP ها صحبت کنید.

تاپِ این سریال اسمش Net هست و تایپش توی سریال ENTP بود

داستان چیه؟ https://t.me/MBTIcortex/2769

نت خرابه ولی ما نه ...منظورت چیههههه👀

بحث امشب بخاطر Net راجع به ENTP ها.

بفرمایید.

بنظرم امشب بحث راجب entp باشه

ادمین مودبه توصیفش نمیکنه، اینطوری بهتره.

جمیز یجورایی انگار تاکسیک بود نمی‌دونم تاکسیک میزد

جیمز ایشون رو از دست داد.

165

160

140

شما عکس کاور رو نگاه کنید و دانلودش نکنید هم 18 کمه!

18?

شما هم خوب باشید.

ما که خوب هستیم.