ar
Feedback
𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

الذهاب إلى القناة على Telegram

𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 438
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-837 أيام
-4430 أيام
أرشيف المشاركات
دولت اسرائیل می‌گوید که این حمله به صورت مشترک با آمریکا انجام شده

ارتش اسرائیل: مدارس در اسرائیل تعطیل شدند، به اسرائیلی‌ها گفته شد که از خانه کار کنند و تجمعات عمومی ممنوع شد.

تهران

مثل همیشه عمده قالب حملات به غرب تهران و سرکوب مراکز سپاه

موشک‌های کروز در فضای هوایی سوریه دیده شده‌اند که به سمت ایران در حرکت هستند. این موشک‌ها از اسرائیل پرتاب شده‌اند.

بنظر فعلا فقط اسرائیل وارد جنگ شده چون عمده حملات از غرب اتفاق افتاده

تهران

جنگ شروع شده ؟

اسلام یک بیماریست و نباید عادی‌سازی شود. چندی پیش خاطرتون هست که برده‌داری در افغانستان "قانونی" اعلام شد؟ ؛ این تصویر واقعی
اسلام یک بیماریست و نباید عادی‌سازی شود. چندی پیش خاطرتون هست که برده‌داری در افغانستان "قانونی" اعلام شد؟ ؛ این تصویر واقعی زن ایزدی‌ست که توسط داعشی روانی اسیر شده و اجاره داده میشه!
امام صادق کیرپدر میگه که: هر مسلمانی که کنیز دارد، می تواند کنیزش را در اختیار هرکسی بگذارد و در عوضش پول بگیرد. باشد که سنت الله را به جای آورند و خداوند از آنان راضی باشد.

خسته شدیم از دست شما فاشیست های سرخ و راست که فکر کردین دنیا دورتون می‌گرده و نمیتونید یکنفر خارج از کالت های روانپریش و فرقه ای خودتون تحمل کنید

خیلی بامزه‌ای که از عقل لیبرال به عنوان فحش استفاده می‌کنی .. یادت رفته همین عقل لیبرال بود که بهت حق حرف زدن و اینترنت و پلتفرم داد تا بتونی این مهملات رو بنویسی؟ توی اون مدینه فاضله سوسیالیستی که براش غش می‌کنی، عقل یعنی اطاعت کورکورانه از حزب، و اگه یه کلمه خارج از چارت حرف می‌زدی، الان داشتی توی گولاگ‌های سیبری یا اردوگاه‌های کار اجباری کره شمالی، با قاشق خاک جابه‌جا می‌کردی

فارغ از بحث انتقاد از پهلوی که اوکی ولی راستش این ژست روشنفکر زجرکشیده و کلمات قلمبه‌سلمبه‌ای مثل سایکوپث ماکیاولیست دیگه خریدار نداره واقعیت تلخ راجع به تو اینه که تو نه ذهن کریتیکال داری و نه دغدغه اخلاق تو فقط یک استکهلم‌سندرومی ایدئولوژیک هستی که زیر سایه آزادی‌های دنیای مدرن نشستی و برای سیستمی غش‌وضع می‌کنی که اگه پات بهش می‌رسید، اولین کسی بودی که زیر چرخ‌دنده‌های مثلا عدالت خلقیش له می‌شدی ​ دم از اپستین می‌زنی؟ بوی گند لاورنتی بریا (دست راست استالین) رو نمی‌شنوی؟ کسی که رسماً یک پدوفیل و متجاوز زنجیره‌ای بود و دختربچه‌ها رو از مدارس می‌دزدید و توی ویلاش بهشون تجاوز می‌کرد و جسدشون رو توی باغچه دفن می‌کرد. توی اون سیستم‌های محبوبت، اپستین‌ها رئیس پلیس مخفی و رفیق قهرمان بودن، نه زندانی عزیزم ! تو از سیستمی دفاع می‌کنی که پدوفیلی و تجاوز در اون امتیاز حکومتی بود و چون رسانه آزاد نبود، صدای هیچ قربانی‌ای شنیده نمیشد در راست فکر تولید نمیشه؟ باشه ولی تمام دنیایی که الان داری توش نفس می‌کشی، از تکنولوژی زیر دستت تا حقوقی که بهت اجازه میده این مهملات رو بنویسی، محصول عقلانیت و فردگراییه تنها چیزی که سوسیالیسم و رفقای کمونیستت تولید کردن، صنعت تولید فقر، هنر آدم‌کشی و فلسفه توجیه گرسنگی بوده اشتباه نکن و فکر نکن توهم درونیت چیزی که از بیرون بنظر میرسی رو تغییر میده تو نه متفکری، نه منتقد تو فقط طوطیِ بولتن‌های شکست‌خورده‌ای هستی که حتی خود روسیه و چین هم انداختنش سطل آشغال در ضمن این ​عقده بالا‌به‌پایین از کجا میاد ؟ این که ملت رو بی‌فکر و تحت تاثیر رسانه می‌بینی دقیقا همون فاشیسم سرخیه که توی خونت جریان داره فکر کردی کی هستی که بقیه رو طوطی‌وار خطاب می‌کنی؟ تو حتی جرئت نداری به جنایات سیستماتیک و جنسی رفقای خودت در تاریخ نگاه کنی چون می‌ترسی حباب عدالت‌خواهی الکیت بترکه ! ​ نگران سلامت روانت هم نباش، چون کسی که توی قرن ۲۱ هنوز دنبال مدینه فاضله سوسیالیستی می‌گرده، خیلی وقت پیش ارتباطش با واقعیت قطع شده سکوتت هم از سر احترام نیست، از سر بی‌سوادی و نداشتن جوابه. تو دقیقاً همون کسی هستی که به قول معروف نه سر پیازی و نه ته پیاز، پس همون بهتر که نگران نباشی چون واقعاً به فانکشن دعوت نیستی ، چون فانکشن آدم‌های عاقل جای خیال‌پردازی‌های مالیخولیایی تو نیست. ​گیر کی افتادیم؟ گیر یه مشت مدعی که فکر می‌کنن با چهارتا لغت انگلیسی و تکرار حرف‌های چپ‌های کافه‌نشین پاریس، شدن ناجی بشریت، در حالی که بوی تعفن جنایات مخفی هم‌فکرانشون پا به پای فاشیست کل تاریخ رو برداشته

و چون این بیانیه انسان دوستانه جالب خوندم در جواب اون لطفت که منو چنل پروکسی خطاب کردی بهت لطف میکنم و در جواب یه درس بهت میدم

photo content

مثل اینکه لنین از ارمان هاش برای نجات یک دنیا و خلق کوتاه اومده و یه چنل تلگرامی کوچیک زده چه جالب

OMG یه چنل پیدا کردم با پروف یه فیل 6 خرطوم کمونیست که اونرش هم کمونیسته

Open your eyes and see what politics really looks like..💘

They turn a blind eye to the killings of queer people by the Russians to the persecution of queer people by the Iranian regime and to the mass violence against women by these brutal actorsand yet call themselves feminist and queersupportive?

Some These people are supporting whatever actions this so-called anti-imperialist front takes regardless of the consequences. Are they really willing to align with individuals who engage in the worst abuses discrimination and oppression?

In my opinion promoting or showing support for the beliefs of these radical terrorists is not a good thing.....