ar
Feedback
Zer0 Cr@ck

Zer0 Cr@ck

الذهاب إلى القناة على Telegram

Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо! ➖➖➖➖➖ 🔔Authors: @itis_sia @anotherL11ne @MrMRH87 @Beny_zero ➖➖➖➖➖➖ اعتماد : t.me/zero_cerack_trust

إظهار المزيد
1 522
المشتركون
+124 ساعات
+997 أيام
+16130 أيام
أرشيف المشاركات
درود دوستان تمدید هاتون رو با این دید انجام بدید که تا دو هفته اینده اگر مجدد اینترنت رو قطع نکنن وصل خواهیم بود و منتقل شدی مبه سرور های عادی البته نگران نباشید اعلام کردیم هرچقدر حجم باقی مونده داشته باشید انتقالش میدی م رو سرور های عادی و ضریب مثبت خواهد خورد

درود دوستان با توجه به وضعیت فروش بسته خواهد ماند تا انتقالتون بدیم رو سرورهای اصلی خودمون که کار با کیفیت دستتون بدیم سپاسگزارم از صبوری شما توی این 50 روز و همراهی شما و طبیعتا اگر محدودیت ها هرروز کمتر و کمتر بشه قیمت ها هم بسیار کاهش پیدا خواهند کرد

رفقا گوگل باز شد اپراتور همراه اول و رایتل رو ما تست کردیم و باز بود🫡

5 هم متصل شد

سرور 4 موقت جایگزین سرور 4 اصلی شد

همه تانل ها متصلن به غیر از تانل 4 (مسدود شده از طرف دیتاسنتر) و تانل 5 ( 5 هم درست میشه به زودی) مشکلی داشتید پیوی در خدمتیم @V2rayProShop_Admin2

تمامیه تانل ها متصل هستن اگر مشکلی داشتید پیوی درخدمتم @V2rayProShop_Admin1

فراموش کردم اعلام کنم سرور 4 مسدود شده توسط دیتا سنتر تا فردا درست میشه

درود دوستان باید سرور ها یک اوورهال کامل بشن تا مشکلات برطرف بشن نگران نباشید به زودی مشکلات حل میشن البته حق دارید از ما خسته ناراحت و عصبانی باشید درک می کنیم سپاسگزارم از صبوری شما

Repost from V2rayProShop
(دوستانی که فقط در سرور ۱و۶و۸ هستن جواب بدن) امروز مشکل اتصال داشتید ؟
Anonymous voting

هنوز سرور 1 مشکل داره در حال برطرف کردنش هستیم

درپد بر شما قطعی ای در زیرساخت داریم صبوری کنید داریم بررسی می می کنیم

Repost from V2rayProShop
ایا موافق باز شدن فروش امشب یا فردا شب ولی با شرط اینکه بیشتر از ۴ گیگ برای هر کاربر شارژ نشه هستید یا خیر ؟
Anonymous voting

Repost from V2rayProShop
دوستان برای تمدید فعلا پیام بدید به این ادمین ادمین یکمون مشغول استراحت هستن تا شب نمیتونن کار تون رو انجام بدن ولی بنده در خدمتتون هستم @V2rayProShop_Admin2

دوستان برای تمدید فعلا پیام بدید به این ادمین ادمین یکمون مشغول استراحت هستن تا شب نمیتونن کار تون رو انجام بدن ولی بنده در خدمتتون هستم @V2rayProShop_Admin2

پایداری به شدت پایینه در حال بررسی هستیم

تانل 6 هنوز مشکل داره در حال رفعش هستیم

تمامی تانل ها متصل اند

دوستان تمدید ها هم بسته است تا ببینیم وضعیت به چه صورت خواهد شد اینترنت هارو وصل خواهند کرد یا نه