ar
Feedback
APACHE

APACHE

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
1 288
المشتركون
+624 ساعات
+187 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
APACHE
1 290
هعرض اي اكونت دلوقتي انا وبيروس @z12bat @tdm1sss

APACHE
1 290
اي حد عندو حساب ٧ امفورات منهم المائيه وجوكر فوكس يبعت

APACHE
1 290
في ستور خارق بتاع حد تبعنا كمان كام يوم كدا ✅

APACHE
1 290

APACHE
1 290
عبود باعت الرساله دي للشب الي بيتكلم

APACHE
1 290
Repost from BEERUS PubgM
شباب والله قاعدين بنتمسخر انا واباتشي بلديس مش محتاجين ستور بنعبيكم فلوس والله البيسي الي معي اغلى من بيتكم

APACHE
1 290

APACHE
1 290
الطفل الي بيتكلم ده مجبور يفتح ستور من تهامي بيقول ضربوا وخلاه يفتح ستور بالعافيه

APACHE
1 290
عبود هيشتريهم مع ستورهم بيقول

APACHE
1 290
photo content

APACHE
1 290
Repost from BEERUS PubgM
معقوله اباتشي قاهركم هيك احا لهدرجه

APACHE
1 290

APACHE
1 290
يشباب والله انا وبيروس قاعدين ديسكورد بنهزر مع بعض وستور وبتاع انا رحت فتحت ستور بجد بس تسلايه يعني مش مصدر رزق

APACHE
1 290
ي اطفال لا تخلونا نشتريكوا والله تسلايه مش هنقطع عليكوا 🤣🤣🤣

APACHE
1 290
والله تسلايه مش مصدر رزق يعني ممكن شوي ونقفلوا عادي روح شوف رايح تشحت منين يطفل

APACHE
1 290
Repost from BEERUS PubgM
كله يعرف انا مش محتاج فلوس بعبيكم فلوس بس هيك عم نتسلى بس😂

APACHE
1 290
بكم ونشتريك يحكاك ؟

APACHE
1 290
طيب يلا

APACHE
1 290

APACHE
1 290
نفتحلكوا ستور بيع اكونتات ويوسيهات والكلام ده انا وبيروس ؟