2 193
المشتركون
-1024 ساعات
-387 أيام
+24430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
فراموش میشوی
گویی که هرگز نبودهای
چون مرگ یک پرنده
یا چون یک کنیسه متروک
فراموش میشوی
چون عشق رهگذر
چون گل به دست باد
چون گل میان برف
فراموش میشوی...
Repost from ㅤㅤЅΣC Μ𝖠FIΔㅤ
فور کنید.
بگم اگر به جای انسان٫شئ بودین چی میشدین.جوین باشید الان میزارم 10 چنل اول.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
