ar
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

الذهاب إلى القناة على Telegram
749
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+17 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
اون سری گفتی از نمک بدت میاد؟

یکیو ادمین کنم بیاد حرف بزنه؟ با ریکت بگید

سلام من

سلاممم ایدین

عاشق ریکشن هام

خوبی

سلام

حوصلمون سر رفت t.me/HidenChat_Bot?start=6202024992

بکیرم کسی نیست با خودم حرف بزنید

ادمینایی که زندن و میتونن حرف بزنن اعلام حضور کنن ناشناس بزارم.

احتیاج به درک شدن دارم.

احتیاجی به بوس و بغل کسی ندارم

یه مردِ واقعی برات گلِ هم قده خودت میخره و کمتر از گل بهت نمیگه؛اما یه پسر هنوز تو فکر اینه که چرا باید برای دوس دخترش گل بگیره.

photo content
+1

ادمینا مردن

دلقک

سلام داداش باگ خوردم منو شناختی ؟ ادمینت علی نیگر زاده

گاییدین انقدر پرسیدین

بوتیک زنانم

مغازه چی داری؟