ar
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

الذهاب إلى القناة على Telegram
747
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+47 أيام
-4430 أيام
أرشيف المشاركات
sticker.webp0.11 KB

تو ناشناس عین خر بخند نسبت بهش منم میزارم چنل

به چیزی خندمون اومد یا موافق بودیم دقیقا باید چه ریکتی بزنیم؟

اصنم بی دلیل

چون اون یارو گفت

بنده پیکمی هستم

موافقم

اسکینی

شلوار کردی بپوشیم یا کارگو 😂😂😂

مشتی

بعدشم من پیک می بازی ندیدم از کسی اینجا

مشتی من میگم ادمین بیاد خب نمیان الانم لیست پره

ادمینای پسر بیار این دختره پیک میه داداش

sticker.webp0.11 KB

رفتم یه بوتیک داشتم کراپاشو میدیدم یارو افتاده بود دنبالم گفتم بخدا اگه سوال داشتم میپرسم برووو

مشتی دیگه ازش میپرسم چی میخواد دیگه چرا باید خجالت بکشه

اگه خجالتی باشه چی؟؟؟؟؟

افرین

نمیزارم مشتری سر درگم بمونه و گیج بشه