୨𓏲𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆
الذهاب إلى القناة على Telegram
𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot
إظهار المزيد2 176
المشتركون
+324 ساعات
-97 أيام
+18530 أيام
أرشيف المشاركات
2 176
فرست: ویلیام، باید یه چیزی رو روشن کنیم. همین الان داشتم تو اتاق گریم مینشستم، داشتن گریمم رو درست میکردن، داشتم تو اینترنت میچرخیدم که شنیدم ویلیام گفت: سلیقه موسیقیِ پیفرستخائوتانگ خیلی قدیمی دمدهاسویلیام عاشقتم😂😭 #William #First ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
👤: چیزی هست که بخواین به نونگ ویلیام بگین تا بدونه قراره توی این کنسرت چه آهنگی بشنوه؟ فرست: آهنگهایی که مامانباباش میتونن بخونن رو ما هم میتونیم بخونیم. خائو: ویلیام خیلی وروجکه، خودتون که میدونید.
(ماجرا اینه که ویلیام آهنگهای قدیمیِ "الاوال"ِ فرستخائو رو مسخره میکرده... یعنی "آهنگهایی که پدر و مادرش گوش میدن" همون آهنگهای قدیمی😂😭)#William #FirstKhao ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
𝖶𝗂𝗅𝗅𝗂𝖺𝗆 𝖳𝗂𝗄𝖳𝗈𝗄 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
🎸: مردونه فوتبال بازی کردنسوپا چکار میکنی😂😭 #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🤍: توی کنسرت دوست داری چه آهنگی بخونی؟ 🎸: «Siang Hua Jai» 🦈: من دوست دارم توی کنسرت «Nothing’s Gonna Change My Love for You» رو بخونم. همون آهنگی که همه میدونن ویلیام خیلی دوستش داره. فکر کنم اگه توی کنسرت بخونیمش قشنگ بشه. 🎸: میشه عوضش کنیم؟ 🎸: بیا بهجاش «Risk It All» از برونو مارس رو بخونیم#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
𝖯𝗋𝗈𝗏𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
بهش گفتن انواع کیس هارو انجام بده اولم بهش گفتن جوب شالام (کیس کوسهای) چقدر کیوت همرو رفت😂😭#William ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
اینکه است میگه وقتی پیش ویلیامه هیچوقت حس نمیکنه که نادیده گرفته شده، یادم میندازه که:
- چطور تو افتر پارتیِ تریلر آزمایشی تمپو، ویلیام است رو تو عکس جا داد، چون دیگه ویلیام و است نبودن، ویلیاماست بودن. - چطور تو اولین ایونت عمومیشون به عنوان زوج، ویلیام است رو کشید سمت خودش تا موقع ملاقات با فنها کنارش باشه چون میدونست است استرس داره (در حالی که بقیه زوجها جدا جدا این کار رو میکردن). - چطور تو هر کنسرت لایکن که است میره، ویلیام همیشه حواسش هست که با صدای بلند تو جمعیت بهش توجه کنه. - چطور بدون اینکه از هم جدا بشن با هم میرن بیرون، لباس ست میپوشن چون برای اونا تیپ ست زدن خیلی مهمه، حتی با اینکه وقت نکردن زیاد اونجا بمونن (به خاطر پرواز برای فنمیتینگهاشون).#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🎸: خیلی ممنون که امروز اومدین ما رو ببینید. خودتون میدونید، این جایی که الان هستیم، اسپانیا، خیلی از تایلند دوره. اصلاً یه چیز غیرممکنی به نظر میرسید که قراره این همه فن داشته باشیم. 🎸: ما هم شما رو دوست داریم (به یه وستی) 🎸: پس خیلی ممنون بابت تمام حمایتهاتون، اینکه امروز اومدین، اینکه تو ایکس (توییتر) برامون توییت زدین و با هم در ارتباط بودیم. امیدواریم دفعه بعد که میایم ببینیمتون، یه جای بزرگتر باشه. 🦈: از وقتی فهمیدم دارم میام اسپانیا، میخواستم یه جمله بگم:I’m not in pain anymore because I’m in Spain 🦈: خب، بیاید جدی باشیم. از همهتون ممنونم که امروز اومدین ما رو ببینید. فکر کنم واسه اکثرتون اولین بار باشه. به اونایی که برای اولین بار ملاقاتشون کردیم، فقط میخوام بگم که خیلی خوشحالیم که بالاخره از نزدیک دیدیمتون. و به اونایی که از خیلی وقت پیش وستی بودن، فقط میخوام بگم ممنون که همیشه بهمون عشق و حمایت دادین. وقتی دیدم این همه آدم اومدن ما رو ببینن، از شدت شوک زبونم بند اومده بود. خیلی خوشحالیم و امیدوارم دفعه بعد بتونیم برگردیم و وستیهای بیشتری رو ببینیم.#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
💬: تو فوتبالت خوبه؟ 🎸: میبینیم (۲ بار) 💬: تو چی است؟ 🦈: اون خوبه ولی من نهاشاره میکنم به کاستوم پارتی اوتینگ که است فوتبال دوست نداشت ولی بخاطر ویلیام تم فوتبالی زدن.. #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🎸: خیلی ممنون که امروز اومدین ما رو ببینید. خودتون میدونید، این جایی که الان هستیم، اسپانیا، خیلی از تایلند دوره. اصلاً یه چیز غیرممکنی به نظر میرسید که قراره این همه فن داشته باشیم. 🎸: ما هم شما رو دوست داریم (به یه وستی) 🎸: پس خیلی ممنون بابت تمام حمایتهاتون، اینکه امروز اومدین، اینکه تو ایکس (توییتر) برامون توییت زدین و با هم در ارتباط بودیم. امیدواریم دفعه بعد که میایم ببینیمتون، یه جای بزرگتر باشه. 🦈: از وقتی فهمیدم دارم میام اسپانیا، میخواستم یه جمله بگم:I’m not in pain anymore because I’m in Spain 🦈: خب، بیاید جدی باشیم. از همهتون ممنونم که امروز اومدین ما رو ببینید. فکر کنم واسه اکثرتون اولین بار باشه. به اونایی که برای اولین بار ملاقاتشون کردیم، فقط میخوام بگم که خیلی خوشحالیم که بالاخره از نزدیک دیدیمتون. و به اونایی که از خیلی وقت پیش وستی بودن، فقط میخوام بگم ممنون که همیشه بهمون عشق و حمایت دادین. وقتی دیدم این همه آدم اومدن ما رو ببینن، از شدت شوک زبونم بند اومده بود. خیلی خوشحالیم و امیدوارم دفعه بعد بتونیم برگردیم و وستیهای بیشتری رو ببینیم.#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
