1 143
المشتركون
-524 ساعات
-77 أيام
-19930 أيام
أرشيف المشاركات
1 142
اکنون که از هم دوریم مرا چگونه توصیف میکنی؟ بالاخره در زندگی هر آدمی یک نفر می آید که مدتی با تو هم قدم میشود و بعد همه چیز پایان مییابد شاید ماندن ها ابدی نباشند اما خاطرات چرا! یاد ها ابدی خواهند بود و برای همین این که چگونه آدم ها یکدیگر را به خاطر آورند مهم است !
آیا به دیگران خواهی گفت که آغوشم برای تو وطن بود؟ یا خواهی گفت تنها مدتی مهاجر بودی؟ خواهی گفت که مرا دوست داشتی؟ یا مرا کِتمان میکنی؟ خواهی گفت که ارزشش را داشتم ؟ و یا مرا بزرگترین اشتباه خود میدانی؟ خاطرات و ذهنیت آدم ها از یکدیگر ابدی میمانند وگرنه همه می آیند تا یک روز بروند
1 142
وقتی دردمو نادیده میگیرم،
یههو سرِ یه موضوعِ کوچیک بهم میریزم
نه به خاطر همون لحظه،
چون همهی «مهم نیست»هام جمع شدن
و یهجا سرریز میکنن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
