ar
Feedback
Let's help

Let's help

الذهاب إلى القناة على Telegram

برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ناشناس @talkytonegbot ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

إظهار المزيد
4 021
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+667 أيام
+27530 أيام
أرشيف المشاركات
:)
:)

photo content

راستی یادم باشه یکما مونده به مدرسه پول جمع کنیم برای بچه های نیازمند لوازم التحریر بخریم برای شروع سال تحصیلیشون

photo content

photo content

photo content
+3

سلام دوستان وقتتون بخیر باشه من دخترم و توی یه خانواده ۵ نفره زندگی میکنم که پدرم ۶ ساله مارو ول کرده و رفته تا الان مادرم کا
+1
سلام دوستان وقتتون بخیر باشه من دخترم و توی یه خانواده ۵ نفره زندگی میکنم که پدرم ۶ ساله مارو ول کرده و رفته تا الان مادرم کار میکردن و به حد الان اوضاعمون خراب نبود ولی حدود چند ماهه که دیگه مادرم توانایی نداره کار کنه بخاطر مشکلات جسمی حتی چند وقت پیش هزینه ترمیم معدل رو هم نداشتم بخدا که شرکت کنم و بهم کمک کردن و الان تقریبا ۱۰ - ۱۲ روزه پیش بخاطر شوک عصبی که بهش وارد شده بود مادرم سکته کرده متاسفانه و چون هیچ بیمه ای نداریم هزینه بیمارستانش به صورت آزاد حساب میشه و توانایی پرداختش رو نداریم واقعا حتی توی خرج خونه موندیم تا به هزینه دکتر هاش برسه چون هر ماه باید سه تا دکتر بره الانم که بیمارستان هزینه اش خیلی بالاست امیدوارم توی این شرایط سخت کمکم کنید حتی مبلغ ناچیز🙏🙂 6037697668502013 به نام دلنیاخدری

+3
روی چرخ موتور پیداش کردیم بهش آب و غذا دادم که غذا نخورد شیرم نخورد فقط تونست آب بخوره یه چشمش خیلی بد غفونت کرده نمیتونه درست راه بره و همش یه گوشه می‌خوابه به شدت لاغره و اصلا جون نداره جوری که صداشم به زور درمیاد فکر میکنم شیش هفت ماهش باشه 6219861939365002 به اسم مهدی حسینی

+3
روی چرخ موتور پیداش کردیم بهش آب و غذا دادم که غذا نخورد شیرم نخورد فقط تونست آب بخوره یه چشمش خیلی بد غفونت کرده نمیتونه درست راه بره و همش یه گوشه می‌خوابه به شدت لاغره و اصلا جون نداره جوری که صداشم به زور درمیاد فکر میکنم شیش هفت ماهش باشه 6219861039365002 به اسم مهدی حسینی

دارید کار خیر نمی‌کنید

https://t.me/c/2313355283/5324 مامانی این عوارض موارض نداره؟

6037997477061155 به نام خدیجه نجفی

photo content

این هست یکم‌تاره گفتم دوباره بفرستن واضح تر میفرستم برات هروقت فرستادن گلم
این هست یکم‌تاره گفتم دوباره بفرستن واضح تر میفرستم برات هروقت فرستادن گلم

اگر‌کسی شیرازی بود میخاست بازدید کنه مشکلی نداریم حتی اگر نخواست پول بده یه بسته زیراندازم بخره واقعا کمکمون میکنه اگرم نیاز به مدارک پزشکی اینا هس هرچی هس من میفرستم خدمتت

عشقم من بابابزرگم سکته مغزی کرده نزدیک یکماه اینا تو کما بود خلاصه به هوش اومد و اوردیمش خونه اوایل خرج و ایناشو خودمون میتونستیم بدیم ولی خب الان دستمون خالی تر شده و یه طرف بدنش فلج شده نیاز به فیزیوتراپ داره که چون میاد خونه و نمیشه ببریمش درمونگاه اینا جلسه ای ۱میلیون و خورده میگیره خلاصه دکتر مغز اعصاب میره خرج های دیگه مثل زیر انداز کپسول اکسیژن اینام هس میخاستم بگم اگر بتونی یه خَیِر یا از طریق چنلی که داری یکم کمک برامون جمع کنی واقعا ممنون میشم

Repost from let's غیبت
گپ پروکسی و کانفیگ https://t.me/+sfzYAEEgPkgzMDM0 اگر پروکسی خوبی داشتید بیاید بفرستید

سلام نگار✨ این گواهی برای امروز و دیروزشه

photo content

سلام نگار جان امیدوارم حالت خوب باشه✨ عکس این بچه رو قبلا توی گروه فرستاده بودم و دوستان لطف کردن مبلغ صد تومن کمک کردن♥️ امر
+3
سلام نگار جان امیدوارم حالت خوب باشه✨ عکس این بچه رو قبلا توی گروه فرستاده بودم و دوستان لطف کردن مبلغ صد تومن کمک کردن♥️ امروز بلاخره بردمش دامپزشکی و گفت حالش زیاد خوب نیس و عفونتش شدیده💔 سرم و کلی دارو بهش زدن ک هزینه‌های فقط امروزش 800 میشه..دکتر گفته فردا هم باید بیاریش سرم هنوز توو دستشه متاسفانه خودم از پس هزینه‌هاش برنمیام اگه کسی میتونه کمک کنه ک این کوچولو چشماشو از دست نده 5892101634693234 مهسا سلطانی توی این شرایط میدونم همه براشون سخته اما میترسم بیشتر از این بمونه اتفاقی براش بیوفته💔 لطفا فیش واریزیتون رو بفرستید برام @moonlightdot2

Let's help - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @letshelps