Let's help
الذهاب إلى القناة على Telegram
برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ناشناس @talkytonegbot
إظهار المزيد4 018
المشتركون
+6124 ساعات
+957 أيام
+26730 أيام
أرشيف المشاركات
4 018
سلام دوستان. اين گربه خوابگاه دمش شكسته علاوه بر اين دهانش دچار مشكل شده و نميتونه غذا بخوره . نياز به كمك فوري داره. اگه همگي همت كنيم حتي با مبلغ كم ميتونيم پول جمع كنيم و ببريمش دكتر.
4 018
Repost from let's غیبت
+1
اطلاعیه کمک رسانی.
آوا قهرمانی، دختر کوچولویی بود که مادر پدرش جدا شده بودن و با پدر و نامادریش زندگی میکرده. دو سال پیش آوا توی خواب استفراغ میکنه و نامادریش اینقدر با شدت پرتش میکنه توی حیاط که ضرب مغزی میشه و در نهایت فوت میکنه. بدن آوا پر از جای سوختگی بوده و مدام کتک میخورده. حالا به دلیل اینکه پدر آوا رضایت داده دولت به مادر آوا گفته باید ۵۳۴ میلیون از دیهی قاتل رو بدی تا قصاص انجام بشه.
من تونستم آیدی مامان آوا رو پیدا کنم. مثل اینکه نمیذارن هیچکدوم از مصاحبههاش پخش بشه، تمام پیجهایی که زده رو بستن و شماره کارتهایی که از خودش و پدر مادرش برای درخواست کمک گذاشته همگی مسدود شدن و مبالغ مطالبه شدن. در جوابش هم گفتن “داری شلوغش میکنی میخواستی طلاق نگیری” - علاوه بر این یه سری آدمهای فرصت طلب هستن این وسط که به اسم این خانم پول جمع کردن و تهش پول رو بهش ندادن. حالش خیلی بده و میگه که پدر آوا ۴ میلیارد تومن رشوه گرفته تا رضایت بده، در صورتی که اون اوایل ادعا داشت من امکان نداره رضایت بدم.این فعلا تنها شماره کارتیه که میتونین براش پولی واریز کنین، پنج روز فرصت داره و تا الآن تونسته یه مبلغی رو جمع کنه و اگه دوست دارین و میتونین هرچقدر که در توانتون هست براش واریز کنین❤️🩹
6219861875168402
به نام هرمزی
شماره شبا:
IR770560611828005627783901
@madzteam4 018
Repost from let's غیبت
+1
اطلاعیه کمک رسانی.
آوا قهرمانی، دختر کوچولویی بود که مادر پدرش جدا شده بودن و با پدر و نامادریش زندگی میکرده. دو سال پیش آوا توی خواب استفراغ میکنه و نامادریش اینقدر با شدت پرتش میکنه توی حیاط که ضرب مغزی میشه و در نهایت فوت میکنه. بدن آوا پر از جای سوختگی بوده و مدام کتک میخورده. حالا به دلیل اینکه پدر آوا رضایت داده دولت به مادر آوا گفته باید ۵۳۴ میلیون از دیهی قاتل رو بدی تا قصاص انجام بشه.
من تونستم آیدی مامان آوا رو پیدا کنم. مثل اینکه نمیذارن هیچکدوم از مصاحبههاش پخش بشه، تمام پیجهایی که زده رو بستن و شماره کارتهایی که از خودش و پدر مادرش برای درخواست کمک گذاشته همگی مسدود شدن و مبالغ مطالبه شدن. در جوابش هم گفتن “داری شلوغش میکنی میخواستی طلاق نگیری” - علاوه بر این یه سری آدمهای فرصت طلب هستن این وسط که به اسم این خانم پول جمع کردن و تهش پول رو بهش ندادن. حالش خیلی بده و میگه که پدر آوا ۴ میلیارد تومن رشوه گرفته تا رضایت بده، در صورتی که اون اوایل ادعا داشت من امکان نداره رضایت بدم.این فعلا تنها شماره کارتیه که میتونین براش پولی واریز کنین، پنج روز فرصت داره و تا الآن تونسته یه مبلغی رو جمع کنه و اگه دوست دارین و میتونین هرچقدر که در توانتون هست براش واریز کنین❤️🩹
6219861875168402
به نام هرمزی
شماره شبا:
IR770560611828005627783901
@madzteam4 018
این عزیزی که درخواست کمک کرده
همون شخصی هست که قبلاً نشونتون دادم که چون یکی دوروز سینش نزده بودم گفت گزارشتون میدم فتا و بلاه بلاه!
حالا لحن خودش رو ربط نمیدیم به مادر عزیز و بیمارش و کمکش میکنیم
ولی درست نیست وقتی درخواست کمکتون تو این تریبونه پشت بنده همچنان حرف بزنید 😂
4 018
https://t.me/NLOWaoNQxVgxMWE8
بچه ها این چنل برای یکی از دوستانه که کافیه نگاه کنید و خودتون بفهمید که الکی نیست و ممنون میشم کمک کنید و لطفا اطلاع رسانی کنید و بذارید تو چنل های قشنگتون چه بهتر که چنل هاتون با کمک رسانی قشنگ تر هم بشه
ممنونم❤️
4 018
یعنی کافیه دوروز سرت شلوغ باشه یا نتونی به چیزی رسیدگیکنی
به پلیس فتا هم تهدیدت میکنن 😂😭😂😭😂😭
4 018
ببخشید ولی وقتی یه کامیونیتی به این بزرگی دارید و حتی حاضر نمیشید که یه جواب بدید بهم و من هر چیزی که خواستید در رابطه با وضعیت مادرم بهتون دادم و گفتم وضعیتش اورژانسی چیزی جز برداشت مشکوک از کار شما نمیکنم،حتی وقتی خودتون گفتید ویدیو و عکس بفرست حتی سین هم نزدید که نگاه کنید وضعیتش رو و گفتید به خیر معرفی کردید
من نمونه کمکتون رو دیدم توی چنلتون و واقعی بنظر میاد ولی وقتی یه همچین رفتاری با ادم میکنید و حتی جواب هم نمیدید من برای اطمینان به پلیس فتا گزارش مشکوک میدم ایشالله که هیچ چیزی برای پیگیری وجود نداشته باشه،امیدم هم از دست ندادم همینطور میگردم تا یکی بهم کمک کنه منظور دیگه ای لطفا برداشت نکنید
4 018
Repost from N/a
سلام به همگی
متأسفانه پدرم به سرطان نورواندوکرین متاستاتیک مبتلا شده؛ سرطانی که رشد سلولها در آن فعاله و با سرعت زیادی در بدن پخش میشه. این بیماری براش دردهای شدید، تنگینفس و درگیری ریه ایجاد کرده و تنها چیزی که فعلاً درد رو کمی قابل تحمل میکنه داروهاست.
چند جلسه شیمیدرمانی رو گذرونده، اما پزشکش برای کنترل بیماری، شش دوره شیمیدرمانی و پرتودرمانی دیگه تجویز کرده که حدود شش ماه طول میکشه. چون توده به سرعت تکثیر میشه، تقریباً مجبوریم مدام آزمایش، تصویربرداری، چکاپ و بررسیهای جدید انجام بدیم. پروندهی پدرم برای چند پزشک در شهرهای دیگه هم فرستاده شده و این بررسیها و ارسالها هم کاملاً آزاد و خارج از بیمه انجام شده. این هزینهها خرد خُرد اما همیشگیان و مجموعشون واقعاً سنگین شده.
واقعیت اینه که دیگه به تنهایی از پس ادامه این مسیر برنمیاییم و برای ادامه درمان و دورههای بعدی به همراهی شما نیاز داریم. خودتون هم در جریانین که هزینه ها هربار بیشتر و سنگینتر میشه و ثابت نیست.
تمام مدارک پزشکی و گزارشهای فعلی رو در فایل پیوست گذاشتم تا خودتون ببینید. از مراحل بعدی، هزینهی داروها و شیمی درمانی هم هر هزینه و مدرکی باشه به طور مرتب به فایل اضافه میکنم تا همه چیز شفاف و قابلپیگیری باشه.
میدونم که زندگی برای همه سختیهای خودش رو داره؛ همین که این پیام رو میخونید و چند لحظه به حال پدرم فکر میکنید، برای ما یعنی امید.
اگر امکانش رو دارید، لطفاً این پیام رو برای دیگران هم بفرستید تا شاید به دست کسانی برسه که توان کمک کردن دارن.
هر قدم کوچیکی که در کنارمون بردارید، برای پدرم میتونه یک فرصت باشه؛ فرصتی برای ادامه درمان و شاید آرامتر شدن مسیر سختی که پیش رو داره.
5892101031106947
شریعتی
6104331100705061
شریعتی ²
دوستان من چون پدرم از قضیه خبر نداره فامیلی و شماره کارتش رو ندادم. ولی ادمین های چنلی که قصد حمایت دارن میتونن با اومدن به پیوی بنده کاملا مطمئن شن تا من عکس همه مدارک رو از پرونده پزشکی گرفته تا شناسنامه و هرچیزی که باعث شفاف شدن قضیه میشه رو براشون بفرستم 🤍
@taebng
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
