ar
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

الذهاب إلى القناة على Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

إظهار المزيد
4 726
المشتركون
+524 ساعات
+57 أيام
+4430 أيام
أرشيف المشاركات
معتقدش إن كل الوجع والدموع دى هتعدى على ربنا أبدا ، اكيد فى نهايه كويسه ، اكيد هحس اني اتراضيت ونسيت الصعب اللى شوفته ، يارب عايزه اعيش عايزه أحس اني عايشه ومبسوطه وحاسه بالحياه ، مش عايزة ايامي تعدي بالأسلوب ده وتتحسب عليا عُْمرى .

- طول ما إنت قادر تروي زرعة غيرك ماتتأخرش ، ربنا هيبارك أضعاف في ثمرتك .

رسالة صوتية01:33

رسالة صوتية00:57

القَلْبُ صَامَ عَن الكَلَامِ لِيَسْمَعَكْ ‏وَاخْتَارَ مِنْ بَيْنِ المَرَاتِعِ مَرْتَعَكْ ‏هَلّا احْتَوَيْتَ عَلَى الغََرَامِ جنَانَهُ ‏وَجَعَلْتَ حُرَّاسَ المَحَبَّةِ أَضْلُعَكْ؟ ‏مِالِي أَرَاكَ تَرَكْتَ مِيثَاقَ الوَفَا ‏وَنَسِيتَ قَلْبًا كَانَ يوْمًا مُولَعَكْ؟

‏الجمله بتاعت ( مش يمڪن لما اجرب اطلع بعرف ) بالرغم من هزليتها الا انها صح جدا و الله 𝐃𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐞𝐚𝐫 𝐟𝐚𝐢𝐥𝐮𝐫𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐫𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐚𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 الأنسان مبيعرفش يتوقع قدراته الا لما يجرب فعلا ...

فذكر المؤمنين......... اللهم استرني في الدنيا والآخرة اللهم ما اكرمني منزلا صدقا واجعلني مع الصديقين و الشهداء اللهم اغفر لي اللهم ما اجعل القرءان لي شفيعا يوم القيمه اللهم ما لأ تأخذني وأنت الا وأنت راضا عني اللهم ما اهديني اللهم ما اكرمني وأرزقني.

ادعولي بحسن الخاتمه ولكم بالمثل ❤️

Repost from خايف''ف
الله أكبر الله أكبر .. صومًا مقبولًا وإفطارًا شهيًا ♡.)) متنساش تدعيلي معاك دعوه حلوه قبل الإفطار يا صديقي ♡

‏رفضك للي ما يناسبك ، جزء من أحترامك لنفسك.

Repost from IQ Memes
بشرب الشاي أنا وأمي في لحظة هادية رايقة كده ومرة واحدة لاقيتها بتقولي كبرت يا يوسف قلتلها اه وبقيت دكتور اهو قالتلي تصدق بالله من يوم ما سمعت الناس بتقولك يا دكتور وأنا فقـ.ـدت ثقتي في كل الدكاترة ..

‏رفضك للي ما يناسبك ، جزء من أحترامك لنفسك.

أنا مرتبط بخمس مواعيد كل يوم صلاة الفجر، صلاة الظهر، صلاة العصر، صلاة المغرب، صلاة العشاء وقتها بس بعرف أنام وانا مرتاح

https://t.me/ABDOO1210A/18736 قناة لطيفة وجميلة انيروها 💗 للتبادل: @Abooody191_bot

ابعتو تبادل @Aldaghet_bot

لحد إمتي"ي - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @from90