ar
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

الذهاب إلى القناة على Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

إظهار المزيد
4 720
المشتركون
+624 ساعات
+77 أيام
+5930 أيام
أرشيف المشاركات
لوحه فنيه ❤️❤️❤️❤️❤️
لوحه فنيه ❤️❤️❤️❤️❤️

• 𝒔𝒂𝒇𝒆𝒕𝒚 🩷🎀 𐙚 > > >
• 𝒔𝒂𝒇𝒆𝒕𝒚 🩷🎀 𐙚 > > >

مش غرور أو غرور عادي مفرقتش بس أنا لَا مكاني حد بيأخده ولَا وجودي حد يقدر يعوضه..🩵🦋
مش غرور أو غرور عادي مفرقتش بس أنا لَا مكاني حد بيأخده ولَا وجودي حد يقدر يعوضه..🩵🦋

Repost from خايف''ف
- حببيبه اخويا اتصلت عليه الساعه 5 الفجر وقالتلو يلا صالحني فبيقولها يابنتي هو في حد يتصل ع حد ف الوقت ده قالتلو مليش دعوه اقفل و ...اضغط لمتابعة القراءه ➪
⏎ افضل اتشانل ميمز فـِ التلي كله جوين .
⏎ للتبادل @K_R_09_bot

قد لا يتعافى المرء في الدنيا لأن الدنيا دار شقاء لكنّ التعافي كله في سماع: "سَلَامٌ عَلَيْكُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوهَا خَالِدِينَ" وتمام التعافي عند أول غمسة في الجنة ستقول بعدها: والله ما مر بي شقاء قط! اللهم إنا نسألك الجنة وما قرب إليها من قول وعمل.')

لقيت بوست حد بيسأل فيه: 'أيشقى الإنسان بلين قلبه؟' وبوست تاني بيسأل فيه: 'هل يبتلى الإنسان في مَن يُحب؟' والله يجماعة لا يشقى الإنسان إلا بلين قلبه، ولا يُبتلى إلا في مَن يُحب، أنتم بجد إزاي لسه مش مستوعبين!

Repost from N/a
أحسدُ الطّير، كلما خَذلهُ المكان غَادر .

Repost from سَكينه')
هَذا طَرِيقُ الرَّاحِـلينَ فَلا تَعُـدْ وَألعَن فُؤادِي إِنْ بَكاك وَأَرجَعكْ .")

نصيحة لكل فتاة… لا تجعلي حلمكي رجل بل اصنعي اخلاقا ومستقبلا لتكوني حلم لكل رجل💗.

"المقارنة قاتلة ومُهلكة .. رحلتك مختلفة، أهدافنا مختلفة، الصعاب مختلفة، الثمن مختلف، وأرزاق الله لنا وعطاياه مختلفة .. ودائماً المشغول بالمُقارنةِ محرومٌ من السكينة، فاختر الرضا تهُن عليك الحياة ويسكُن قلبك."

‏تفضل تتمالك أعصابك وتعمل فيها strong وأول ما تيجى تصلى و تقول الله أكبر ، تلاقى دموعك نزلت كأنك طفل صغير تايه مش عارف يبطل عياط.

خير ما تستقبل به عشر ذي الحجة= كثرة الاستغفار؛ لأن ذنوب العبد تَحرمه التوفيق.

نفسي ابقي من الناس اللي خاتمين القرآن وتتكلم معاه يجبلك الآيه ويكملها لوحده ولما تتعارض يجبلك دليل من القرآن يارب اكون منهم.

أنا مِعطفُك القَديم، لَستُ جَميلًا بما يَكفي لتُباهي بِي لكنّكِ لن تَجِدي دِفئًا كدِفئي ولا احتواءً كاحتِوائي. #بليغ_الطيار

Repost from حِسّ
photo content

Repost from 8:5:07
‏إهتم دايماً بالجزء اللى بتخاف إنه يبان قدام الناس ، مفاهيمك هتتبنى من خلال تجارب حياتك ، إعتقاداتك هتتشكل على أساس أفكارك ؟ إنت اللى هتتغير و تتجدد مع الوقت من خلال نظرتك للحياه مش نظره الناس.

توَفَّني مُسلِمًا ويَعبرُ جَسدي الصِّراطَ آمِنًا واجعَل لِي بِالجنَّةِ مُدخَلًا بِعَفوِكَ.. لا بِعَمَلي، يا ربَّ!

Story

Repost from خايف''ف
ليس نحن من يحي ذكراك بل ذكراك هي التي تحيينا .. صلوات ربي عليك سيدي يارسول الله. -🖤✨

يا رب أعيش فى زحام تحقيق أمنياتي يا رب يا واسع💗 .