For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
من بار ها اینو تجربه کردم که حتی برای به دست آوردن یسری چیزای کوچیک و غیر مهم،همچنان باید یسری چیزای کوچیک دیگه رو از دست بدم!
آرام؟
آرام براى چه بايد گرفت؟
وقتى بميريم، خود به خود آرام میگیریم!
پیش از آنكه بميريم كه نبايد بميريم!
اگه شرایط زندگی اجازه بده و ناراحت نشه بنده بسیار آدم شاد وسرشار از شوق زندگی هستم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
