ar
Feedback
No.13

No.13

الذهاب إلى القناة على Telegram
848
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+187 أيام
+4830 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from HeedLess
moller_joakim ایده از
moller_joakim ایده از

Repost from مُحرَض
[Olympus XA2] [35mm] [Kodak Double_X]
[Olympus XA2] [35mm] [Kodak Double_X]

کاش انعکاس درخته بهتر بود :)

photo content

بهتره برم امتحانم رو بخونم …

پس چرا اسم قاچو نیست ؟

مگه چاقو قاچ نمیکنه ؟

کاش خیابونا همیشه همینقدر خلوت بود :)

photo content

Repost from Mopic
photo content

عکس اخری وایب نقاشی شب پرستاره بهم میده

photo content

https://t.me/zahrartff/192 از کار جدیدم حمایت میکنی ؟ 🥹🍓

نمیدونم دلیلش چیه … با اینکه عکس میگیرم ولی زیاد دوستشون ندارم و حس میکنم ارزش چندانی برای اینکه اینجا بزارم ندارن :)

:)

Repost from "نـیـــاز"
چالش عکاسی این پیام رو فوروارد کنید و یکی از جدید ترین عکسایی که گرفتین رو مشخص کنین فوروارد کنم چنلم🤍

photo content

اینجا چه خاکی نشسته :)

.

چالش عکاسی 📸 یک عکس از اینجا+این پیام رو فور بزنید. یک عکس مشخص کنید با هم ببنیم.