ar
Feedback
No.13

No.13

الذهاب إلى القناة على Telegram
853
المشتركون
+224 ساعات
+127 أيام
+5030 أيام
أرشيف المشاركات
رسالة فيديو00:13

از دیدن برف سیر نمیشم کاش سرمانخورم :)

رسالة فيديو00:06

Repost from .ف.
photo content

کلاغا واقعا قشنگن ؟ یا اینکه بی دلیل دوستشون دارم ؟

photo content

Repost from Mopic
photo content

Repost from HeedLess
یکی از عکس‌های جدیدِ اینجا + این پیام رو فوروارد کنید. منم از عکسای جدید تون فور بزنم.

Repost from HeedLess
moller_joakim ایده از
moller_joakim ایده از

معماری

Repost from Minerva
#چالش این پیام بذارید کانالتون و زیرش موضوع مورد علاقتون همراه با عکسی که خودتون تو اون موضوع گرفتین رو پست کنین من هم عکس و موضوعتونو اینجا ربپلای میکنم و اگر براش عکس داشتم میذارم عکسمو، اگر هم عکس نداشتم فقط عکس خودتونو میذارم @photography_minerva

اینم یه شاتش بود چون خیلی تکراری میشد نذاشتمش ولی دوستش دارم…
اینم یه شاتش بود چون خیلی تکراری میشد نذاشتمش ولی دوستش دارم…

photo content

photo content

پشت صحنه عکس ها رو داری ؟

راستش ارمان در جریانه ... داستان این مجموعه خیلی وقت بود تو ذهنم بود ولی اینکه با چی اجرا بشه نه... خیلی روش فکر کردم چون هم فضا نداشتم و هم نور و کلا تجهیزاتی نداشم ... تا تصمیم گرفتم که با خمیر بازی و نور چراغ مطاله اجراش کنم و ... و یکی یکی فیگور ها رو درست کردم و استیج کردم و عکس گرفتم و اجرا کردنش خیلی طول کشید ... شاید از لحاظ تکنیکی و ادیت خیلی جای کار داشته باشه و کلی مشکل ... ولی به هر حال برای این مجموعه خیلی تلاش کردم و این کپی کردن و حتی قبول نکردن اینکه اشتباه کرده برام عجیب بود

میشه ی توضیح در مورد پروسه این انجام دادن این مجموعه بدی، منظورم چجوری درست کردی و اینا

نه تلاش کرده 😔😂

خندم گرفته حتی عنوان هم همونه :)

نه چنل آرمانه و جا داره ازش تشکررر کنم 🥲