ar
Feedback
نواخانه‌یِ‌ایران

نواخانه‌یِ‌ایران

الذهاب إلى القناة على Telegram

به‌ تنهایی گرفتارند مشتی بی‌پناه اینجا؛ مسافرخانه‌ی رنج است یا تبعیدگاه اینجا؟ https://t.me/HarfChatBot?start=Parizad https://t.me/HarfChatBot?start=Javid

إظهار المزيد
414
المشتركون
+924 ساعات
+77 أيام
+18230 أيام
أرشيف المشاركات
جنازه ات هنوز در سر من است؛ برای همین گاه گاه از دماغم خون می اید.

شجـریانِ جـان کالکشنِ خیـال.mp323.45 MB

آی_عشق_خسرو_شکیبایی_شاملو_محمدرضا_شجریان.mp313.32 MB

وای این خیلی خوشگله😭😭

6121552532.mp310.82 MB

روی او.mp35.75 MB

شب خیال.mp321.06 MB

5236901761_1.mp33.56 MB

یازده_ماه_و_بیست_و_نُه_روز_و_چندهزار_ساعت_.mp34.62 MB

تو ای پری کجایی.mp33.99 MB

بگو کجایی؟

چه بگویم که دگر حوصله ای نیست مرا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا بگذار بسوزم که در این سینه ی دلگیر جز سوختن و ساختنم مرحله ای نیست مرا.

خسته_از_هرچی_که_هست_طاهر_قریشی_WildRedd.mp32.36 MB

چه بگویم که دگر حوصله ای نیست مرا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا بگذار بسوزم که در این سینه ی دلگیر جز سوختن و ساختنم مرحله ای نیست مرا.

راستی واسه چهارصد تا نتونستم آهنگ پیدا کنم😭.

+1
لیلا خانوم _ طاهر قریشی.mp33.91 MB

+5
1741609287.8617663.mp32.65 MB

این آهنگ رو با صدای خواننده‌های دیگه اگه دارید می‌شه بفرستید برام؟ https://t.me/HarfChatBot?start=Parizad

4_5855089530339597998.mp311.33 MB

منم ناشناس زدم... هر حرفی بود در خدمتم. https://t.me/HarfChatBot?start=Javid