نواخانهیِایران
الذهاب إلى القناة على Telegram
به تنهایی گرفتارند مشتی بیپناه اینجا؛ مسافرخانهی رنج است یا تبعیدگاه اینجا؟ https://t.me/HarfChatBot?start=Parizad https://t.me/HarfChatBot?start=Javid
إظهار المزيد414
المشتركون
+924 ساعات
+77 أيام
+18230 أيام
أرشيف المشاركات
چه بگویم که دگر حوصله ای نیست مرا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا بگذار بسوزم که در این سینه ی دلگیر جز سوختن و ساختنم مرحله ای نیست مرا.
چه بگویم که دگر حوصله ای نیست مرا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا بگذار بسوزم که در این سینه ی دلگیر جز سوختن و ساختنم مرحله ای نیست مرا.
این آهنگ رو با صدای خوانندههای دیگه اگه دارید میشه بفرستید برام؟
https://t.me/HarfChatBot?start=Parizad
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
