س.
الذهاب إلى القناة على Telegram
473
المشتركون
+724 ساعات
+37 أيام
+1730 أيام
أرشيف المشاركات
474
Repost from رَواق
+2
خراب کردن شخصیت کسی در شان من نیست همونطور حرفایی شنیدم و در شانم نبود.
اما این اقا فارغ از سن و تجربه ای که داشتن برای من محترم بودن تا زمانی که فهمیدم تمام اون شخصیت صرفا یک دکور پر زرق و برق بود نه چیز دیگه ای.
سکوت راجب این مسئله جایز نبود
و در باب رفتار های این اقای به ظاهر محترم سی و دوساله و با ادعای زیاد در عکاسی باید بگم که (به هرکسی احترام نزارید)
و لازم به ذکر هست که این چند پیامی که من تو چنل قرار دادم پیام های نسبتا قابل تحملی بودن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
